پرونده انتخابات شورای شهرساری درانتظار بررسی در هیات نظارت مرکزی

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران گفت که پرونده انتخابات شورای اسلامی شهر ساری در انتظار تعیین زمان بررسی در هیات عالی نظارت مرکزی است.

پرونده انتخابات شورای شهرساری درانتظار بررسی در هیات نظارت مرکزی

نوروز احسانی افزود : تا زمانی که پرونده در هیات عالی نظارت مورد بررسی قرار نگیرد، نمی توان راجع به تائید یا ابطال انتخابات این شهر صحبت کرد.

وی ادامه داد : هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران طبق وظیفه قانونی روند انتخابات این شهر را بررسی و برای بررسی نهایی پرونده را به هیات عالی نظارت مرکزی ارسال کرده است .
احسانی با تاکید بر این نکته که از نظر قانونی ، تائید و یا ابطال انتخابات در حیطه وظیفه هیات نظارت مرکزی است ، برخی گمانه زنی های صورت گرفته در فضای مجازی پیرامون مشخص شدن نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری را غیر موثق ارزیابی کرد.
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت : علاوه بر ساری، پرونده انتخابات شورای اسلامی سلمان شهر در غرب مازندران نیز برای بررسی به هیات مرکزی نظارت ارسال شده است.
وی افزود : هنوز سرنوشت انتخابات این شهر مازندران نیز مشخص نشده و منتظر تعیین وقت بررسی در هیات عالی نظارت مرکزی هستیم.
مازندران 58 شهردارد که تاکنون نتیجه انتخابات 56 شهر به تائید هیات نظارت رسیده و نتایج انتخابات شهر ساری مرکز مازندران و سلمان شهر به دلیل شکایت داوطلبان مبنی بر تخلفات احتمالی همچنان در بلاتکلیفی است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها