وصله تروریست به کردها نمی‌چسبد/ کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند

استاندار ایلام با اشاره به حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) گفت: وصله تروریست به کردها نمی‌چسبد چون کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند.

وصله تروریست به کردها نمی‌چسبد/ کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند

محمدرضا مروارید اظهار کرد: تروریست ها به دنبال تفرقه افکنی در ایران هستند اما جانفشانی و فداکاری هموطنان ما در طول تاریخ در مقابل دشمنان قابل توجه و تحسین است.
وی افزود: اقوام کرد اصیل ‌ترین قوم ایران هستند و جان‌فشانی و فداکاری‌های آنها در اوایل انقلاب اسلامی برای دفاع از دستاوردهای نظام قابل توجه و تحسین است ضمن اینکه شهدای زیادی از قوم کرد تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده و فداکاری آنها همواره آشکار بوده است.
استاندار ایلام یادآور شد: ممکن است برخی افراد از کشورهای مختلف با دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند بنابراین نباید اینگونه اقدامات را به سایرین نسبت داد.
مروارید تاکید کرد: بعد از حادثه تروریستی در تهران ، کرد‌ها اعلام کردند برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و افراطیون آمادگی دارند پیش از این هم این قوم غیور حضور پر شور خود را بارها در دفاع از دستاوردهای نظام از جمله برگزاری دوره‌های مختلف انتخابات نشان داده اند.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی چهارشنبه هفته گذشته، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد.
سه مهاجم به ساختمان مجلس شورای اسلامی نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس تروریست ها اعلام کرد: تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) را بر عهده گرفته بود.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها