پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی

پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی

بیمه کوثر اعلام‌کرد: پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام حسن سماک‌امانی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌ کوثر ، در پی وقوع زلزله در استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، تیم‌های کارشناسی این شرکت به‌محض اطلاع از وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و عملیات بررسی و برآورد خسارت توسط دو تیم کارشناسی در خراسان‌رضوی و هفت تیم کارشناسی در خراسان‌شمالی با حضور رییس اداره خسارت این مدیریت انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۱۶۰ مورد خسارت در استان خراسان‌رضوی از شهرهای فریمان، تربت‌جام و تربت‌حیدریه به این شرکت گزارش داده شده است، گفت: جمع کل خسارت استان در مجموع دو میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

سماک‌امانی از پرداخت یک‌ میلیارد و ۵۷۰میلیون ریال به ۱۲۰پرونده در این استان خبرداد و یادآوری کرد: پرداخت خسارت ۴۰ پرونده دیگر با تکمیل مدارک صورت می‌گیرد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله در استان خراسان‌شمالی در مجموع ۱۲۰۰ مورد خسارت از شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه به این شرکت گزارش داده شده است، تصریح‌کرد: تاکنون ۱۱۰۰ مورد آن بررسی و ارزیابی شده که مبلغ خسارت این حادثه بالغ‌ بر۱۰میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

سماک‌امانی تاکید کرد: پرداخت خسارت در این استان شروع شده و به‌ محض تکمیل مدارک، خسارت زیان‌دیدگان نیز جبران می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها