کمبود آب بسته‌بندی در مرزهای خوزستان / ستاد اربعین: مردم نذر آب کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکلی در تامین آب آشامیدنی برای موکب‌ها و زائران در مرزها وجود ندارد اما با کمبود آب‌ بسته بندی مواجه هستیم.

کمبود آب بسته‌بندی در مرزهای خوزستان / ستاد اربعین: مردم نذر آب کنند

صادق حقیقی پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکلی در شبکه توزیع آب شهرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه وجود ندارد و موکب داران برای طبخ غذا و نظافت از آب آشامیدنی استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: باتوجه به ذائقه زائران، حدود ۶ میلیون آب بسته بندی توسط ستاد عتبات عالیات توزیع شده است اما درحال حاضر آب بسته بندی برای خرید و توزیع در مرزها وجود ندارد.

حقیقی پور بیان کرد: در مرز شلمچه به دلیل حضور زائران خارجی، یک دستگاه بسته بندی آب آشامیدنی وجود دارد که با استفاده از آن آب بسته بندی در اختیار زائران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مشکل تامین آب از سمت عراق وجود دارد به همین دلیل تاکنون ۳۶ تانکر آب به این کشور ارسال شده و ۱۵ دستگاه تانکر دیگر نیز فرستاده می شود.

رییس کمیته تغذیه، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان نیز به افزایش پنج تا ۶ برابری جمعیت زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه نسبت به اربعین پارسال اشاره کرد و گفت:برای تامین آب آشامیدنی زائران بامشکل روبرو هستیم و از هموطنان تقاضا داریم نذر آب کنند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • Bahar
    0

    سلام لطفا شماره حساب جهت تهیه آب اشامیدنی زائر اباعبدالله بفرمائید

    نظرات شما -
    • هامون
      0

      باسلام با هلال احمر شهرتون درمیان بگذارید درووووود

    • یاابوالفضل العباس باب المراد
      0

      هلال احمر جمعیت خودجوش این ارگان بهترین گزینه ست جا و مکان شما مهم نیست اونا کارشونو بلدن

  • Ali
    0

    لطفا بگین چه جور میتونیم برای تمین آب کمک کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها