خودکشی مادر، پس از قتل نوزاد 6 ماهه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کاراگاهان پلیس آگاهی این استان، راز قتل نوزاد شش ماهه توسط مادر سنگدل، کشف شد.

خودکشی مادر، پس از قتل نوزاد 6 ماهه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان ، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از قتل زن 32 ساله و نوزاد شش ماهه اش در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های شهرستان زاهدان در حالی که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بودند، مواجه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه چاقو مورد استفاده شده در این قتل ها در صحنه جرم به جا مانده بود، افزود: کاراگاهان پلیس اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی عامل این جنایت آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:کاراگاهان پلیس در تعاقب پایش های میدانی و انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که مادر این نوزاد به دلیل ازدواج اجباری با همسرش مبتلا به بیماری روحی و روانی بوده و اختلافات گسترده با وی داشته است.

سردار رحیمی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی، به بهانه شیر دادن کودک شیر خوار خود را داخل اتاق برده و پس از اینکه وی را با چاقو به قتل رساند، خودکشی می کند.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها