ارزش هر برگ سهام عدالت به ۵ میلیون تومان رسیده است

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در حال حاضر ارزش هر برگ سهام عدالت در صورت آزادسازی معامله حدود ۵ میلیون تومان است.

ارزش هر برگ سهام عدالت به ۵ میلیون تومان رسیده است

علیرضا صالح اظهار داشت: با توجه به تغییرات نرخ ارز از بیش از ۱۲ سال پیش که سهام عدالت واگذار شد و ارزش سهام‌ شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت قرار دارند در حال حاضر با یک حساب سرانگشتی می‌توان تخمین زد که هر برگ سهام عدالت در صورت عرضه، حدود ۵ میلیون تومان ارزش خواهد داشت.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش سهام شرکت‌هایی که در حال حاضر در سبد سهام عدالت قرار دارد حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که با تقسیم این عدد بر تعداد سهامداران حدود ۵ میلیون تومان برای هر سهامدار می‌توان در نظر گرفت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • صدر
    0

    ای کاش دلت به سرپرست خانوار که سهام عدالت ثبت نام نکردند پیامک ارسال ... تا از این طریق هر چه زودتر اقدام نمایند

  • زیبا سخن
    0

    ما سه نفریم و دوازده سالست سهام عدالت داریم دریغ ار یک ریال سود و اینکه سشمار. شبا هم دادیم و اینها فقط حرف می زنند. یک با هم اس ام اس اومد هر برگ ما 004 بدهکار است خوب چرا برگ 1000000 دادین دو سود همون 006 رو بدید. کجا باید مراجعه کرد که. این دورغ گو ها. مرتب میگن سود ریختیم شاید به حساب شخصی ریختند .میگن یک ملیون از هر کی می پرسی میگه برای ما نریختن لطفا درج کنید کجا باید رفت تا ببینیم. درستش کنیم.

  • حجت
    0

    چرا برگه سهام عدالت را آزاد نمیکنید بابا مردم ازگرسنگی دارن میمیرند بذارید حداقل با فروش این کاغذها زنده بمونن.ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • MEHRY
    0

    اسمش سهام عدالته ؟ یا بی عدالت اونهایی که وضعشون خوبه همه سهام دارن ما کارگرهای بدبخت نداریم البته جای تعجب نیست تو مملکته ما بی عدالتی زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها