دست یک زن در فیلم داعش از پارلمان ایران/ همه ابهامات و ادعاها درباره سرآستین طرحدار یک مانتو!

در اولین فیلمی که داعش از درون پارلمان منتشر کرد دستی با سرآستین طرحدار یک مانتو دیده می شود، این تصویر ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

دست یک زن در فیلم داعش از پارلمان ایران/ همه ابهامات و ادعاها درباره سرآستین طرحدار یک مانتو!

به گزارش خبر فوری ، تهران چهارشنبه خونین و ترسناکی را پشت سر گذاشت و با اینکه از آن روز، مدام خبرهایی از دستگیری های مختلف در رسانه ها منعکس می شود اما هنوز همه ابعاد ماجرا مشخص نشده و یکی از ابهامات حضور یک زن تروریست در مجلس است.

وقتی هنوز تروریست ها در ساختمان پارلمان ایران بودند، داعش فیلمی از به گلوله بستن یکی از کارکنان مجلس را منتشر کرد و عصر همان روز، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده میمه و شاهینشهر به خبر فوری گفت که این فیلم در اتاق او ضبط شده و کسی که به شهادت می رسد مسئول دفتر اوست.

درباره این فیلم هنوز ابهامات زیادی وجود دارد که پاسخ به آنها می تواند سرنخ هایی را به نیروهای امنیتی بدهد. یکی این است که فیلم با استفاده از چه اینترنتی در فضای مجازی فرستاده شده است؟ یکی دیگر نیز به لحظه بسیار کوتاهی برمی‌گردد که سرآستین طرحدار مانتویی آبی رنگ در فیلم مشاهده می شود.

این تصویر زمینه اظهارنظرهای زیادی شده اما احتمال زیادی وجود دارد که این آستین متعلق به چهارمین تروریست باشد که هنوز اطلاعات زیادی از او منتشر نشده و شاید به دست نیامده است. اما نمایندگان تئوری ها و اطلاعاتی که در این روزها به دست آورده اند را به خبرنگاران می دهند.

دست یک تروریست است که احتمالا کشته شده

حمیدرضا فولادگر، نماینده اصولگرای اصفهان گفته است: دستی که در ویدئوی داعش دیده می‌شود، از آن یکی از سه تروریست مجلس است. او با تاکید بر این‌که بخشی از تیم پشتیبانی حملات چهارشنبه تهران هنوز دستگیر نشده‌اند، از نحوه ورود مهاجمان به تهران خبر داد و گفت: بنابر اعلام یک منبع موثق دستی که در ویدئوی داعش دیده می‌شود، از آن یکی از سه تروریست مجلس است که به هلاکت رسیده است.

محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان نیز معتقد است: تروریست‌ها سه نفر بوده‌اند که به صورت مسلح وارد مجلس شده اند و با این حال وقتی در طبقات دفتر مراجعات مردمی اقدام به فیلمبرداری و انتشار ویدئو کرده‌اند، دست یک زن وارد کادر می شود که هنوز هویت او مشخص نشده است.

او در واکنش به این احتمال که زن مورد بحث گروگان داعشیان باشد، نیز می‌گوید: به هر حال ممکن است این فرضیه در مورد اینکه او گروگان باشد هم درست باشد اما هنوز معلوم نیست ماجرا از چه قرار بوده است و حال آنکه اطلاعات مان کافی نیست.

علاءالدین بروجردی، نیز معتقد است این جمع سه نفر بوده اند، اما بعید می داند زنی بین آنها بوده باشد. رییس کمیسیون امنیت ملی درباره احتمال حضور یک زن در حادثه تروریستی مجلس گفت: با انجام کارهای کارشناسی، مشخص شد هیچ نشانه‌ای برای حضور فرد چهارم تروریست وجود ندارد.

هیچ زنی در میان نبوده است

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اما معتقد است که پای زن تروریستی به مجلس باز نشده است و به ایلنا می گوید: آن‌چنان که اطلاع داریم تنها زنی که در این عملیات با داعش همکاری داشته، یک نفر بوده که در حرم امام دستگیر شده و هیج خانمی همراه تروریست‌های مجلس نبوده است. باتوجه به سوابق عملیات تروریستی این گروهک، اساساً انتشار ویدئو از عملیات بخشی از ماموریت‌شان بوده و در حال حاضر هیچ مرجع رسمی حضور یک زن در عملیات تروریستی مجلس را تایید نکرده است و چنان‌که تاکید شد، لازم است فرماندهی حفاظت مجلس در رابطه با این عملیات تروریستی روشنگری کند.

بدون داشتن همدست؛ امکان ندارد!

یکی از سناریوها نیز این است که فردی از درون مجلس با تروریست‌ها همکاری کرده است و شاید این سرآستین آبی، نشانه‌ای از این فرد باشد. محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس در این زمینه گفته است: برخی معتقدند کاری که تروریست‌ها انجام دادند بدون داشتن همدست یا همکاری عناصر دیگر امکان پذیر نبود که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد. ضمن اینکه ابهاماتی درباره تصاویر منتشره از حمله تروریستی و احتمال حضور یک خانم به همراه تروریست‌ها وجود دارد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بیتا آستانه
    0

    زیاد جالب نبود

  • نا شناس
    0

    اينكه كاملا معلومه يه زن با دست به مرد تفنگ بدست ميگه برو كنار كه بياد تو اتاق فيلم بگيره، بعدش كه در حال فيلم گرفتنه اون مرد بر ميگرده تو اتاق و شروع ميكنه به تيراندازي كردن و حرف زدن

  • فراری
    0

    همیشه پای یک زن در میان است .اینبار دست یک زن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها