داودی: با یک جلسه تمرین نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم

بازیکن کمکی تیم بسکتبال نفت در باشگاه‌های آسیا می‌گوید: با یک جلسه تمرین به باشگاه‌های آسیا رفته بودیم و نباید با این شرایط انتظار قهرمانی داشت.

داودی: با یک جلسه تمرین نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم

آرن داودی در مورد سومی تیم نفت آبادان در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: دیگر بهتر از این نمی‌شد و جا نداشت. با یک جلسه تمرین به تایلند رفته بودیم و این انتظار که بخواهیم قهرمان شویم، چندان خوب نبود. تیم دیر بسته شده بود و تا روز آخر نیز مشخص نبود که حدادی کنار نیم باشد یا خیر.

وی ادامه داد: اگر یک هفته هم تمرین داشتیم نتیجه بهتر می‌شد. در این دوره همه تیم‌ها خارجی ها خوبی را جذب کرده بودند. همین ژاپنی که قهرمان شد، 40، 50 روز تمرین داشت.

گارد راس نفت در باشگاه‌های آسیا در مورد اینکه حضور بازیکنان تیم ملی انتظارات را از این تیم بالا برده بود، گفت: سه بازیکن ملی بیشتر نداشتیم که حدادی، صمد و حسن زاده بودند. من، ارسلان کاظمی و سعید داورپناه هم چند ماه بود که بازی نکرده بودیم و از شرایط مسابقه دور بودیم.

داودی ادامه داد: خود من تنها چند جلسه تمرین بسکتبال داشتم، اما با این وجود بد نبودم و چیزی که مربی خواسته بود را اجرا کردم.

وی در مورد اینکه در بازی با ژاپن بازیکنان پیرامونی نفت خوب کار نکردند، گفت: شب قبل از بازی با نماینده تایلند من و سعید داورپناه سرما خوردیم و اصلا شرایط خوبی نداشتیم و همین روند تا دیدار با ژاپن هم ادامه داشت. به هرحال با همین شرایط مقابل ژاپن در آن بازی سخت بازی کردیم.

بازیکن کمک نفت در پایان عنوان کرد: نمی‌دانم چرا تیمی که قهرمان می‌شود، شرایط مناسبی برایش رقم نمی‌خورد. نفت حضورش در آسیا مشخص شده بود و باید تیم زودتر بسته می‌شد تا نتیجه بهتری گرفته می‌شد.

نفت آبادان در اولین حضور خود در باشگاه‌های آسیا به مقام سوم دست یافت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها