بیانیه جامعه اهل سنت شهرستان گناوه علیه حمله تروریستی در تهران

بیانیه جامعه اهل سنت شهرستان گناوه علیه حمله تروریستی در تهران

به گزارش خبرفوری به نقل از ایرنا؛ امامان جمعه اهل سنت شهرستان گناوه در بیانیه هایی حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران را که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد، محکوم کردند.

شیخ محمد فاروقی، امام جمعه اهل سنت گناوه جامعه اهل سنت این بندر عملیات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را که توسط فریب خوردگان گروه داعش صورت گرفت و باعث جریحه دار شدن و به درد آوردن دل هر ایرانی شد، محکوم می کند و اعلام می داریم که همه مردم فهیم و شریف اعم از شیعه و سنی در کنار همدیگر با اتحاد و همدلی از انقلاب و کشور حمایت می کنیم. از نیروهای امنیتی کشور نیز که در نابودی و خنثی کردن فتنه ها و عملیات های تروریستی تمام تلاش خودرا بکار بستند، تقدیر و تشکر می شود.

شیخ حمزه کردی، امام جمعه و جماعت اهل سنت روستای جزیره شمالی بندرریگ تروریست ها بدانند که امت اسلامی ایران اعم از شیعه و سنی با چنین اقدام هایی بدون واهمه و هراس لحظه ای دست از حمایت از نظام و انقلاب برنمی بردارند. این گونه حرکت ها ضد اسلام و مسلمانان و محکوم است و این اقدام مذبوحانه تروریست ها وحدت و انسجام بین شیعه و سنی را در سراسر کشور بیشتر خواهد کرد.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها