ارسطو خوش‌‌رزم در گفتگو با برنامه سرنا:

پول کثیف در همه جای کشور هست، نمی‌دانم چرا انگشت اشاره به سمت بازیگران است؟ / چشم‌رنگی‌ها دیگر جایی در سینمای امروزی ندارند

بازیگر تئاتر و تلویزیون با کنایه به حضور بازیگران تجاری در سینما گفت: قبلا با داشتن یک چشم رنگی، بازیگران به سینما ورود پیدا می‌کردند اما اکنون این مورد کافی نیست.

پول کثیف در همه جای کشور هست، نمی‌دانم چرا انگشت اشاره به سمت بازیگران است؟ / چشم‌رنگی‌ها دیگر جایی در سینمای امروزی ندارند

ارسطو خوش‌‌رزم در گفتگو با برنامه سرنا به لزوم استعداد در سینما اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تئاتر و سینمای کشورمان به نحوی شده است که بازیگران بی‌استعداد دوام نمی‌آورند.

وی درخصوص ورود پول‌های کثیف به سینما خاطرنشان کرد: با ورود پول و سرمایه به بخش فرهنگی مخالف نیستم اما نکته جالب اینجاست که وقتی بحث ورود پول کثیف به سینما مطرح می‌شود، همه اظهار نظر می‌کنند درصورتی که کسی به پول‌های کثیف صنایع دیگر، کاری ندارد.

گفتنی است ارسطو خوش‌رزم، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران، متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ در تهران است. ارسطو خوش رزم در عرصه مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه) و دستیار کارگردان نیز فعالیت دارد.

او که پسر تهیه کننده سینما و تلویزیون، بهروز خوش‌رزم، است، می‌گوید من افتخار می‌کنم هر جا می‌روم بخاطر پدرم به من احترام می‌گذارند و اسم این آدم برای من رانت بوده، البته هیج دفتر سینمایی پیدا نمی‌کنید که من فرم بازیگری پر نکرده باشم.

در ادامه گفتگوی پدرام ابدان با این بازیگر تئاتر و تلویزیون را می‌بینید.

18

حجم ویدیو: 11.90M | مدت زمان ویدیو: 00:05:20 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها