پيام احمدي نژاد در پي حوادث تروريستي تهران / قداره بندان قادر به درهم شکستن اراده ملت ایران نیستند

در پي وقوع حادثه تروريستي در تهران ، احمدي نژاد رئيس جمهور سابق با صدور اطلاعيه اي تاکيد کرد که قداره بندان بين المللي و وابستگان منطقه اي آنان قادر به درهم شکستن اراده ملت نستوه ايران نخواهند بود.

پيام احمدي نژاد در پي حوادث تروريستي تهران / قداره بندان قادر به درهم شکستن اراده ملت ایران نیستند

متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر دست قداره بندان بين المللي و وابستگان منطقه اي آنان از آستين گروهي راه گم کرده و از خدا بي خبر بيرون آمد و در يک جنايت آشکار و تروريستي جمعي از مردم مظلوم و بي دفاع را در حرم بينانگذار جمهوري اسلامي ايران و قسمت مراجعات مجلس شوراي اسلامي، به خاک و خون کشيد.
ملت بزرگ ، فرهنگ آفرين و تمدن ساز ايران در تاريخ طولاني و حيات پر برکت خود ، حوادث گوناگون و تهاجمات متعددي را از جانب دشمنان ، تجربه کرده و از پس هر يک با قامتي برافراشته تر و عزمي راسخ تر برآمده و مسير نوراني خود را به سوي قله هاي پيشرفت و تعالي و کمال طي کرده است.
امروز که شيطانيان از بيرون و درون اجتماع کرده اند تا عزم راسخ و اراده الهي و اميد بي پايان ملت ايران را از پيگيري مطالبات به حق و آرمانهاي بلند الهي و انساني در هم بشکند، اطمينان دارم که ملت عزيز ايران با استقامت ، وحدت و همدلي از اين دوران نيز با سربلندي و پيروزي بيرون خواهد آمد.
ان شاء الله
از خداوند قادر حکيم مي خواهم که عوامل اصلي تجاوز ، جنگ ، قتل و جنايت و خودبرتربيني را محو و برادري و عدالت و آزادي و عشق را تحت عنايت حضرت ولي عصر (عج) در زمين مستقر فرمايد.
اينجانب ضمن عرض تسليت به خانواده معزز شهيدان و عموم مردم ايران ، از خداوند منان براي شهيدان اين حادثه رحمت واسعه الهي و براي مجروحان ، سلامتي و براي بازماندگان صبر و سلامت و براي ملت ايران و همه ملت ها سرفرازي و امنيت مسالت دارم.
محمود احمدي نژاد
خادم ملت ايران-1396/03/19

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها