بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی در محکومیت حادثه تروریستی تهران

کوردلان و بیخبران از دین و مذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود اوردند که در هیچ آیین و مسلک اسمانی به ان جواز داده نشده است.

بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی در محکومیت حادثه تروریستی تهران
به گزارش خبرفوری به نقل از ایسنا؛ علمای اهل سنت خراسان شمالی باصدور بیانیه ای با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران ، اعلام کردند: کوردلان و بیخبران از دین و مذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود اوردند که در هیچ آیین و مسلک اسمانی به ان جواز داده نشده است.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
انا لله وانا الیه راجعون
کوردلان وبیخبران از دین و مذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود اوردند که در هیچ آیین و مسلک اسمانی به ان جواز داده نشده است، بگذرد از اینکه اسلام که سراسر رحمت وشفقت وهمدلی واتحادو انسجام بین همه مسلمین بلکه همه جوامع بشری است وهرگز اجازه ترور وانفجار وانتحار را نمی دهد.
لذا این کوردلان بزدل در ماه مبارک رمضان با حمله به زائرین بارگاه حضرت امام ره و مجلس شورای اسلامی که نماد ملی یک کشور است و فقط منتخبین و خبره گان یک ملت در آن حضور دارند ، نشان دادند که بویی از اسلام حقیقی نبرده اند وهیچ ارتباطی با دین ومذهب ندارند .
لذا ما علمای اهل سنت خراسان شمالی(مدیران ومدرسین حوزههای علمیه وائمه جمعه وجماعات) ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی عرض تسلیت داریم به محضر مقام معظم رهبری واحاد مردم فهیم ایران و آرزوی صبر جزیل به بازماندگان این حادثه و طلب علو درجات به شهدای این واقعه داریم وشفای عاجل برای مصدومین را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم وخدا قوت هم عرض می کنیم به کلیه نیروهای امنیتی ونظامی.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها