مرگ مشکوک زن جوان دهدشتی/ علت تب کنگو نبود

رئیس بیمارستان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل مرگ بیمار مشکوک به تب کنگو در کهگیلویه یک خونریزی زنانه بود.

مرگ مشکوک زن جوان دهدشتی/ علت تب کنگو نبود

به گزارش خبرفوری به نقل از ایلنا؛ سید " امیر مولایی" گفت :نتایج آزمایش خون مرحومه مغفوره " منیژه هاشمی خو" 19 ساله ساکن قلعه رئیسی نشان می دهد عامل مرگ وی تب کنگو نبوده است.

وی با بیان اینکه نتایج آزمایش خون در تهران که به بیمارستان شیراز اعلام شده است، نشان می دهد عامل مرگ این مرحومه تب کنگو نبوده، افزود: بنظر می رسد عامل مرگ وی خونریزی زنانه و احتمالا سندرم تی تی پی t.t.p بوده است که علائمی شبیه تب کنگو دارد.

این مقام مسئول با تشریح علائم این بیماری ادامه داد: در این بیماری پلاکت خون بشدت افت کرده و معمولا در زایمان اول اتفاق می افتد که شدت آن حتی سبب مرگ می شود.

مولایی با بیان اینکه در زمان مراجعه این بیمار به بیمارستان کهگیلویه اقدامات لازم انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: پنج واحد پلاسما و 10 واحد خون به او تزریق شد اما متاسفانه پاسخگو نبود و فوت کردند.

رئیس بیمارستان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با اظهار تاسف از مرگ این مادر جوان تاکید کرد: بعلت جوان بودن بیمار سیستم بدنی وی تا آخرین زمان مقاومت کرد اما ای کاش از همان اول به این مرکز مراجعه می کردند .

مولایی گفت: نوزاد این مادر در بیمارستان تحت کنترل است و همه چیز کاملا طبیعی است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها