پیگیری مجدد پرداخت حقوق معوقه هپکو/ بانک ملی رقم پرداختی را اصلاح کرد

طبق پیگیری‌ ها رقم تامین اعتبار بانک ملی برای حقوق کارکنان هپکو، از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد ریال اصلاح شد.

پیگیری مجدد پرداخت حقوق معوقه هپکو/ بانک ملی رقم پرداختی را اصلاح کرد

مدت هاست که رسانه‌ها با نابسامان شدن وضع پرداختی‌های حقوق کارکنان شرکت ماشین سازی هپکو، پیگیر این موضوع هستند که سبب شد اعتراض‌ها و همچنین مشکلات ایجاد شده برای کارکنان این موضوع به گوش ریاست جمهور نیز برسد و روحانی در دستوری فوری سه وزیر را مسئول ویژه پیگیری این موضوع کند.

در بررسی‌های پیاپی وزراء، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی از بانک ملی درخواست تامین اعتبار برای پرداخت حقوق معوقه این کارکنان می‌کند و این بانک نیز با موافقت این موضوع به دنبال تامین این رقم رفته و طی یک هفته منابع مورد نیاز را آماده می‌کند.

شب گذشته یک منبع آگاه در بانک ملی در گفت و گو با خبرنگار ، از پرداخت ۱۵۰ میلیاردی به شعبه بانک ملی در اراک خبر می‌دهد و اعلام می‌کند که کارکنان ماشین سازی هپکو می‌توانند از هفته آینده به شعب بانک مراجعه کرده و این مبلغ را با قرار وثیقه دریافت کنند.

امروز نیز با پیگیری‌های مجدد باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در بانک ملی رقم پرداختی اعلام شده را اصلاح کرده و می‌گوید: این رقم ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است که به اشتباه روز گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

در نهایت مشخص شد کارکنان هپکو با دریافت اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی تخصیص یافته توسط بانک ملی، تا حدودی حقوق معوقه خود را دریافت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها