حراج سربازی تا شهریور تمدید شد

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه مشمولان غایب تا اول شهریور ماه تمدید شد.

حراج سربازی تا شهریور تمدید شد

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایبی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت دارند و به عللی نتوانسته اند در مرحله اول طرح جریمه ثبت نام کنند ، می توانند از 16 خرداد تا ابتدای شهریور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) برای ثبت نام اقدام کنند .

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مرحله دوم ثبت نام پرداخت جریمه غیبت سربازی در سال 96 از سه شنبه 16 خرداد آغاز و تا اول شهریورماه ادامه دارد .

سردار ابراهیم کریمی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، تصریح کرد: ثبت نام مرحله اول این طرح ، 15 خردادماه به اتمام رسید و در این مرحله 11 هزار و 500 نفر نام نویسی کردند .

وی افزود: راستی آزمایی ثبت نام کنندگان از سه شنبه آغاز شده و افرادی که ثبت نام کرده اند باید منتظر پیامک نظام وظیفه باشند تا برای پرداخت جریمه های خود به صورت یک جا یا قسطی اقدام کنند .

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: متقاضیانی که تا پایان سال 96، از زمان غیبت سربازی آن‌ها هشت سال تمام می گذرد، می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند. براساس قانون این افراد باید تا پایان 96، هشت سال تمام یا بیشتر غیبت داشته باشند در غیر این صورت مشمول قانون سال 96 نخواهند شد .

وی افزود: از سال 94 چندین مرحله ثبت نام برای اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی اعلام و متقاضیان درخواست های خود را ثبت و بررسی های لازم صورت گرفته است که تا کنون 500 هزار نفر در طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت نام کرده اند و بعد از ثبت نام از افراد، شرایط و اطلاعات آن ها، راستی آزمایی می شود .

به گزارش ایسنا،جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: در سال 95، 179 هزار نفر ثبت نام کردند که حدود 101 هزار نفر از آن ها جریمه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کردند و بیش از 35 هزار نفر کل مبالغ جریمه خود را پرداخت و کارت معافیت دریافت کرده اند .

سردار کریمی افزود: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند .

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها