کاهش ۵۰ درصدی/ امسال فقط چهار نفر در دریای مازندران غرق شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح دریا (اول خرداد تا 15 خرداد) تعداد 4 نفر (همگی مرد) بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشت.

کاهش ۵۰ درصدی/ امسال فقط چهار نفر در دریای مازندران غرق شدند
به گزارش خبر فوری به نقل از میزان؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح دریا (اول خرداد تا 15 خرداد) تعداد 4 نفر (همگی مرد) بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشت.
علی عباسی با بیان اینکه شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنایی با فن شنا، عدم آگاهی از تفاوت شنا از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است، افزود: نوشهر ، بابلسر ، فریدونکنار و عباس آباد هر کدام یک مورد غرقی را در این ایام داشتند.
بي توجهی به طرح های ساماندهی
مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خاطر نشان کرد: با وجود اجرای طرح ساماندهي سواحل دريا باز هم مشاهده می شود مسافرین نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند که باید توجه داشت که خطر در کمین است و هموطنان باید با همکاری مسئولین امر نسبت به کاهش غرق شدگی و ثبت خاطره خوش از دریا و سفر به مازندران سهم خود را ادا کنند.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها