واکنش سردار نقدی به ادعای شناسایی دو جاسوس در دفترش /بهزاد نبوی منتظر مجازات باشد

سردار محمدرضا نقدی در پاسخ به سوالی پیرامون صحت و سقم ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی ضمن تکذیب این موضوع، گفت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد.

واکنش سردار نقدی به ادعای شناسایی دو جاسوس در دفترش /بهزاد نبوی منتظر مجازات باشد

بهزاد نبوی در مصاحبه‌ای، گفته بود در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیل شناسایی شده است که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد. در همین راستا، معاون هماهنگ کننده سپاه با رد این ادعا، گفت: این ادعا مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است و این فرد باید به زودی به دادگاه برود و پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده باشد.

سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد و وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی که مطرح کرده را بدهد، چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.

واکنش سردار نقدی به ادعای شناسایی دو جاسوس در دفترش /بهزاد نبوی منتظر مجازات باشد

سردار نقدی ادامه داد: ضمن اینکه ممکن است برای عموم مردم دسترسی به اطلاعات در خصوص دروغی که به بنده نسبت داده‌اند ممکن نباشد، اما همه می‌توانند بخش دیگری از صحبت‌های او که گفته «۶۰ درصد ثروت ملی کشور در اختیار چهار نهاد است» را اندازه گیری کنند و میزان دروغگویی این فرد را بسنجند.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله به زودی به دادگاه خواهد رفت و باید پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده و در نهایت منتظر مجازات آن باشد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مندلی
    0

    بهزاد نبوی عین مهلب وعمروعاص است دروغگو وکذاب است من از حضرت آیت الله رئیسی استدعا دارم دستور دهند به پرونده های متعددوی مثل قتل رحایی وباهنر واختلاس زمان وزارتش و....رسیدگی شود تا این روباه مکار به دام افتد

    نظرات شما -
    • جابر
      0

      فکر کنم شماهم مثل عمرعاص هستید واز معاویه تقاضای قتل عام خاموش یاران علی ع هستید.

    • عليرضا
      0

      اين ادم اينقدر جرعت داره رسمان اعلام ميكنه با اينكه ميدونه هيچ دفاعى نداره برا زندان يا اعدام پس يا دبوانه است يا خيلى وطن دوست.زمانيكه اين اقا بر عليه رژيم شاه مبارزه ميكرد شما كجا بودين .مكر احمدى نژاد كمتر از ايشان به اين انقلاب ضربه زده اينكه دل واپس انقلاب هست وداره ملت رو اكاه ميكنه اين جورى برخورد ميكنيد چرا اين افرده گليدى در جمهورى اسلامى را كنار ميزنيد يا بدترين برخوردو ميكنيد.ودشمن برا ملت دروست ميكنيد.اقلان قران را بخوانيد .محمد حتى اكر تو را ازار جسمى زدن تو كار انها را بخدا واكذر زيرا منافقان بيشترين ضربه را ميزنند بخدا بلد نيستيد واحنمال نفوذ دشمن در ردهاى بالا فراوان است بايد دست اين افراد را بوسيد كه با هشدارش كمك ميكنه پول كه ندزديده مكر كناهى بالاتر از خوردن بيت المال كناهى است با اونهاوهمين برخورد را داريد

  • شناور
    0

    یک تحقیق در مورد خود نقدی بکنید

  • عسکری از اصفهان
    0

    سردار سلام ، شما و دیگر سرداران اگر نبودید بعضی از افراد عضو احزاب بی کفایت ، ناموس و خاک وطن و ثروت کشور را بخاطر منافع شخصی یا به بیگانگان سپرده و یا خودشان به تاراج برده بودند . خدا شما و امثال شما را برای این مرز و بوم حفظ نماید .

  • خسرو اسفندیاری
    0

    نه ازامریکا ونه ازترامپ باید ترسید چهل سال نتونستند غلطی بکنند.ترس از دزدان وزالوها که هرروز ازسوراخی سر در میاورند.این ترس داره.اعتماد ملت سلب شده .این ترس داره.ایران جزیره آرامش برای دزدها وزالوها ست .احکام وجزایی تقریبا صفرکه هیچ کس نمی ترسه .بزرگترین دزدها ودلالها نمایندگان مجلس دزدان فرصتهای اقتصادی و اشتغال درهمه زمینه ها.مثل خصوصی سازی.واقعا واویلا به وضع مملکت.ایران بهشت دزدان.

  • سید
    0

    سردار آدم واقعا سالمی هست

  • مجتبی
    0

    این به اصطلاح سرداری که میبینید از برادران عراقیه و برای خود ما اینقدر دور برداشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها