توقیف رانندگی پسر ۹ساله در قزوین

در اقدامی عجیب که امکان ایجاد حادثه تلخ داشت رئیس پلیس استان قزوین یک دستگاه تریلی «هوو» در محور «قزوین- رشت» به رانندگی پسری 9 ساله در قزوین توقیف کرد.

توقیف رانندگی پسر ۹ساله در قزوین

به گزارش خبرفوری به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس‌راه استان قزوین از توقیف یک دستگاه تریلی «هوو» در محور «قزوین- رشت» به رانندگی پسری 9 ساله در قزوین خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: فرمانده پاسگاه پلیس‌راه «قزوین- رشت» حین کنترل خودروهای عبوری در محور جاده قدیم «قزوین- رشت»، یک دستگاه تریلر هوو را که رانندگی آن را پسری 9 ساله بر عهده داشت شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو مذکور مشخص شد پدر راننده 9 ساله در تریلر خواب بوده که بلافاصله کامیون متوقف شد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین افزود: با توجه به اینکه راننده تریلر به سن قانونی نرسیده و توانایی جسمی و مهارت لازم را جهت رانندگی با خودرو سنگین نداشته و همچنین اقدام پدر برای در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، خودرو توقیف و راهی پارکینگ شد.

بیگلری افزود: با توجه به ماده 26 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، هر کس بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهینامه متناسب رانندگی با آن وسیله نقلیه را دارا باشد و در صورت عدم رعایت قانون با متخلفان برابر قوانین و مقررات رفتار خواهد شد.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها