واکنش شهرداری مشهد به حذف واژه "شهید" از برخی تابلوهای شهری

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: ایرادات مربوط به تابلوها در شهر مشهد به دلیل سهل انگاری سهوی پیمانکار در زمان نصب تابلوها بوده که بعداز اطلاع از موضوع شهرداری منطقه در ارسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

واکنش شهرداری مشهد به حذف واژه "شهید" از برخی تابلوهای شهری

به گزارش مشهد فوری ،حذف واژه شهید، از تابلوهای شهری، موضوعی است که از پایتخت ایران شروع و تبدیل به موجی در فضای مجازی شد.

احساس دین مردم ایران به شهدا، با این اتفاق جریحه دار شد و همین موضوع باعث حساسیت بیشتر مردم دیگر شهرها، در بودن یا نبودن نام شهدا در معابر شد.

مردم مشهد هم یک روز از خواب بیدار شدند و دیدند واژه شهید در خیابان شهید قانع و ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی، وجود ندارد و آنجا بود که این موج در فضای مجازی به راه افتاد و این مطالبه به حق، از مدیریت شهری صورت گرفت.

خبرنگار فارس در مشهد گرفتن پاسخ این مطالبه را وظیفه خود دانست و پس از پیگیری‌های زیاد موفق شد توضیحات مختصر مدیر تازه نفس روابط عمومی شهرداری مشهد را در این خصوص بگیرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ایرادات مربوط به تابلوها در شهر مشهد به دلیل سهل انگاری سهوی پیمانکار در زمان نصب تابلوها بوده که بعد از اطلاع از موضوع شهرداری منطقه در ارسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

امیر اقتناعی با بیان اینکه اسامی روی تابلوی نام ایستگاه‌های مترو، دقیقا همان اسامی مصوب شورای شهر دوره قبل است، اظهار کرد: در این سال‌ها، ما هیچ تغییر تابلویی نداشته‌ایم که خدای ناکرده بخواهیم چیزی را در تابلوها تغییر دهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد هم چند روز قبل، طی مصاحبه‌ای درباره چرایی نبود پیشوند «شهید» در ایستگاه شهیدصیادشیرازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حدود یک ماه پیش از طریق یک پیامک نسبت به نبود واژه شهید در ایستگاه شهید صیاد شیرازی از موضوع مطلع شدیم، از دوستان خواستم که این موضوع را بررسی کنند و دوستان فعلا به صورت شفاهی به من گفته‌اند که در مصوبه سال 89، عنوان شهید چاپ نشده و احتمالا از قلم افتاده بوده و در 10 سال پیش که این تابلوها ساخته شده، عنوان شهید روی آن‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه برای این موضوع اقدام کردیم و تابلوهای جدید در حال ساخت است، گفت: قاعدتا هیچ کس هم در این باره مخالفتی ندارد، نه شورای شهر و نه شهرداری، ما در حال پیگیری کار هستیم و تابلوها سفارش داده شده است.

سوالی که ذهن را می‌ آزار د اینکه چرا اینقدر دیر متوجه ناپدید شدن واژه مقدس شهید از برخی تابلوها شدیم؟!

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ننگ بر شهرداری
    0

    ننگ بر شهرداری که خیلی پاشو از گلیمش بیشتر دراز کرده...امسال محرم از پرچم و پارچه سفید که خبری نبود بماند از آسفالت و خدمات هم خبری نبود...این همه چالخ و دست انداز بر پدر مادر عاملینش لعنت...

  • اکبر
    0

    خخخخخخ شهرداری یا شوهرداری؟؟؟نه آسفالت و خیابون درست داریم نه تابلو درست نه جای پارک...خدا لعنت کنه شهرداری تهران ومشهد وهمه جا را....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها