رایزنی کمیته ملی المپیک با مقامات بین المللی برای رفع تعلیق جودو

کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت در رابطه با تعلیق جودو رایزنی های لازم با سازمان ها و مقامات بین المللی ورزشی ذیربط انجام شود.

رایزنی کمیته ملی المپیک با مقامات بین المللی برای رفع تعلیق جودو

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در خصوص نشست امروز هیات اجرایی گفت:در نشست امروز مقرر شد تا با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ توکیو و شرایط خاص کسب سهمیه و مدال آوری رشته های مختلف المپیکی،تعامل مطلوب و سازنده ای به نحو مقتضی با فدراسیون های بین المللی مربوطه صورت پذیرد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:همچنین در خصوص مسائل پیش آمده اخیر و تعلیق فدراسیون جودو بحث و تبادل نظر به عمل آمد و مقرر شد تا پیگیریهای لازم از سوی کمیته ملی المپیک و ریاست کمیته صورت پذیرد و رایزنی های لازم با سازمان ها و مقامات بین المللی ورزشی ذیربط انجام شود.
سعیدی تصریح کرد: همچنین یکی از موارد مورد تصویب جلسه امروز موافقت با پیشنهاد کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی DBAو MBA بود اما یکی از موارد مورد بررسی درخواست کمیل قاسمی مدال آور المپیک لندن بود که به دلیل تغییر جایگاه و رنکینگ ۲۰۱۲ این قهرمان عزیز مبنی بر پرداخت مابه التفاوت پاداش پای سکوی وی بود که مقرر شد تا پس از تایید و ابلاغ رسمی IOC اقدام گردد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت:: در راستای حمایت مالی از تیم ملی فوتبال المپیک ایران با توجه به اعتبارات مصوب کمیته،حداکثر مساعدت لازم با فدراسیون صورت پذیرد بنوعی که میزان پرداختی کمیته از دوره قبل کمتر نباشد.

در خاتمه از خدمات ارزشمند ۱۰ ساله مجید شایسته رییس سابق فدراسیون تنیس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها