محسنی اژه‌ای: مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند/علت عدم حضور آقای سراج برای من روشن نیست

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز هم لطف خدا بیشتر است و هم مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند و هم امکانات بیشتر شده است و آنچه که سرمایه اصلی است همین مردم و ایمان و توکل است.

محسنی اژه‌ای: مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند/علت عدم حضور آقای سراج برای من روشن نیست

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بازرسی کل کشور که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما امروز مدیون خون حسین هستیم. چه گذشت در طول هشت سال دفاع مقدس که استکبار جهانی از شرق و غرب و با همه ستون پنجمش و با همه سلاح های میکروبی و غیرمیکروبی اش که علیه مردم تازه انقلاب شده راه انداخت. همزمان یک جنگ تمام عیار هم در داخل کشور و در تمام استان های کشور همزمان با جنگ خارجی هم راه انداختند که همه اینها به برکت شهدا و جانبازان امروز دشمن زلیل و ایران عزیز شد.

وی افزود: امروز دشمن مستاصل نمی داند چه کار کند و حیران و سرگردان است اما ایران مقاوم می داند چه کار می کند و برنامه اش روشن است و همانند سابق بیشتر و بهتر مردم معتقد و جوان ها اعتقاد راسخ دارند و در مقابل این ظلم ایستادگی کرده اند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز دشمن باور کرده که در همه آن جبهه‌ها شکست خورده است. ما به جلو رفتیم و دشمن از هدفش دورتر شده است. دشمن محاصره اقتصادی را امروز نکرده و اموال ما را امروز غارت و بلوکه نکرده و از اول انقلاب آنها حق نداشتند قرارداد یکجانبه را زیرش بزنند ولی پول ما را پس ندادند و دهها و صدها تریبون‌های تبلیغاتی علیه این کشور به زبان های مشترک به راه انداخت.

محسنی اژه‌ای افزود: امروز ببینید چقدر در فضای مجازی علیه نظام و مردم کار می کنند؟ به زعم باطل خودش یک راه باقی مانده که فشار اقتصادی برمردم تحمیل و صبر مردم را لبریز کند و مردم را به ستوه بیاورد تا مردم دست از استقامت و حمایت و ارزش‌های خود بردارند اما آیا آنها موفق می‌شوند؟ امروز هم لطف خدا بیشتر است و هم مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند و هم امکانات بیشتر شده است و آنچه که سرمایه اصلی است همین مردم و ایمان و توکل است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    ایا ما که سال سال گیر هستیم پروند باید دید فقط کاغذ از بین بردن همه قاضی هم اینطور نیست فقط یاسوج این اینطور هست باید ماها بسوزیم ایا اگر قاضی جای با کسی بد بود پروند ان کس یا من خراب کند ببینید من بارها شمار دادم شمار ملی دادم ولی به جای نرسیدم ونه شنیدم جوابی ایا کجا برویم شما ها جواب بدهید تا مردم بیچاره نشوند بدبین نشوند گفتن اقای رعیسی امد عدالت هم امد تا حالا که هیج چیزی درست نشد شایت هم یاسوج دور تهران هست نرسید یا اینکه یاسوج جز کشور دیگر ی هست ای خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها