سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شفافیت آرا سربلندی و عزت مجلس است / نامه ای نوشتم تا آراء من را در مجلس شفاف اعلام کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری اظهار داشت: شفافیت آرا عملکرد و دارایی و دریافتی ها باعث سربلندی و عزت مجلس می شود.

شفافیت آرا سربلندی و عزت مجلس است / نامه ای نوشتم تا آراء من را در مجلس شفاف اعلام کنند

نقوی حسینی ادامه داد: من از طراحان طرح شفافیت بودم و وقتی که دیگر نمایندگان به این طرح رای ندادند رسما به هیئت رییسه نامه نوشتم که تمام امور من را شفاف به صورت داوطلبانه اعلام کنند.

وی افزود: سال‌ها است که ما به دنبال تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس هستیم ولی 2 بار این طرح در صحن علنی رای لازم را نیاورده است.

وی بیان کرد: متأسفانه وقتی با همکاران صحبت می‌کردیم خیلی‌ها می‌گفتند که طرح خیلی خوب است و ما موافق هستیم اما وقتی آرا اعلام شد دیدیم که نتیجه و خروجی چیز دیگری است.

وی یادآور شد: شفافیت در مجلس منجر به شناخت بیشتر مردم نسبت به نمایندگان شان می شود و نمایندگان موظف به مسئول بودن در برابر انتخاب هایشان می کند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ر
    0

    اگه مردم بدونن کی به برجام رای داده مگه برجام بد بوده که نمیخان مردم بدونن کی به هش رای داه ......خ خ خ

  • علي محمد عزيزى
    0

    سلام به نظرم حداقل یکبار برای همیشه شفاف سازی کنن و روز رای گیری برای شفاف سازی، اون روز رای ها رو شفاف کنن و مردم علنا بدونن کدوم نماینده موافق بودن و کدوم مخالف و طرح رای میاره یا نه

    نظرات شما -
    • فدایی رهبر انقلاب
      0

      اگر شفافیت برای همه ارگان ها و نهادهای حکومتی و دولتی و نظام باشه چیره خوبی . وقتی در این کشور هیچی شفاف نیست نباید از مجلس انتظار داشت شفاف باشه .

  • یحیی م
    0

    امام راحل : مجلس در راس امور است . حتی نظارت بر حسن اجرای قوانین تصویبی نیز بعهده مجلس است، لذا طبیعی است که شفافیت از مجلس باید صورت گیرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    شفافیت درتمام سطوح کشورلازم و واجب است تا جلو این همه رانت و اختلاس،ناعدالتی وغیره گرفته شود تبدیل به قانون شود سفت وسخت تاکسی جرات تخلف نکند.

  • arman
    0

    مگه میشه مجلسی که بنیادش با فساد و دوز و کلک بنا شده یهو اجازه بده آرای خودشو شفاف کنه؟

  • هدی
    0

    نمایندگان محترم از چی می ترسند؟خوب بگذارید شفاف سازی از مجلس شروع بشه تا به بقیه جاها سرایت کنه،خودمون عقلمان میرسه، یک جاهایی نباید شفاف سازی بشه در امور کشور، ولی اون یکجا،مجلس نیست قاعدتا!!!مثل خیلی کشورهای اروپایی،

    نظرات شما -
    • فدایی رهبر انقلاب
      0

      سلام. پسر بنیاد مجلس بد نیست . در این مجلس افراد بسیار خوب بودند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها