کنسرت علیرضا قربانی در ترکیه برای بزرگداشت مولانا

نوازنده شناخته شده سازهای کوبه‌ای درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود از همکاری با گروه «کامکارها» در یک فستیوال بین‌المللی، اجرای یک برنامه ویژه در فرانسه و حضور در قونیه برای کنسرت خبر داد.

کنسرت علیرضا قربانی در ترکیه برای بزرگداشت مولانا

زکریا یوسفی از پژوهشگران و نوازندگان شناخته شده سازهای کوبه‌ای که طی سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی را با هنرمندان ایرانی و بین‌المللی در پروژه‌های مختلف داشته ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هفته آینده به کردستان عراق سفر می‌کنم که در این سفر افتخار دارم در کنار اعضای خانواده کامکارها از جمله اردشیر کامکار، اردوان کامکار، ارژنگ کامکار، ارسلان کامکار و شاهرخ هدایتی به عنوان خواننده در فستیوال «مسپو» حضور داشته باشم. طی این رویداد بین المللی که در شهرهای سلیمانیه و اربیل برگزار می‌شود ما همزمان با روز جهانی صلح هشت قطعه را اجرا می‌کنیم که چهار قطعه اول از کارهای جدید گروه کامکارها و چهار قطعه نیز مربوط به آثار پیشین این مجموعه تاثیرگذار حوزه موسیقی کشورمان است.

یوسفی در بخش پایانی صحبت‌های خود به برگزاری یک کنسرت در قونیه به خوانندگی علیرضا قربانی خبرداد و بیان کرد: بعد از برگزاری کنسرت سلیمانیه عراق در گرامیداشت مقام مولانا کنسرتی را روز سوم مهرماه در شهر قونیه برگزار می‌کنیم. در این کنسرت سامان صمیمی، پویا سرایی، میلاد محمدی و من به عنوان نوازنده و علیرضا قربانی به‌عنوان خواننده برنامه‌هایی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها