انتقادات عجیب از راموس در مجمع سالانه رئال

روز گذشته در مجمع سالانه باشگاه رئال مادرید چند تن از اعضای قدیمی رئال انتقادات عجیبی را متوجه راموس و برادرش کردند.

انتقادات عجیب از راموس در مجمع سالانه رئال

دیروز مجمع سالانه رئال مادرید برگزار شد و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه در مورد اتفاقات فصل گذشته و دستاوردهای باشگاه ساعتی سخنرانی کرد. پس از اتمام سخنان پرز نوبت به چند تن از اعضای باشگاه رسید تا سوالات و بعضا انتقادات خود را مطرح کنند. نزدیک به 900 عضور از 2000 نفری که دعوت شده بودند، در مراسم حاضر بودند.

یکی از اعضای قدیمی باشگاه پشت میکروفن قرار گرفت و در میان تعجب از راموس و برادرش انتقادات عجیبی را مطرح کرد. او با ایراد گرفتن از تیپ ظاهری و نحوه لباس پوشیدن سرخیو راموس در فعالیت های تبلیغاتی و نشست های خبری گفت:« من به شخصه ممکن است کارهایی انجام دهم که باعث تمسخر خودم شوم ولی اگر کاپیتان رئال باشم، هرگز به خودم اجازه چنین کارهایی نخواهم داد. سرخیو راموس باید برای همه یک الگو باشد اما او را یک بار با کلاهی صورتی رنگ دیدم انگار که یک توریست سوئدی است.»

پرز در مقام پاسخگویی به دفاع از راموس پرداخت و گفت به شما یادآوری می کنم که وقتی از راموس صحبت می کنید، باید در مورد گل دقیقه 93 او به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان 2014 لیسبون صحبت کنید. الان زمان مناسبی برای طرحچنین انتقادی نیست.

رنه راموس برادر و مدیر برنامه کاپیتان کهکشانی‌ها نیز به شدت مورد انتقاد اعضای مجمع قرار گرفت و بسیاری از اعضا نسبت به مداخله این فرد در امور مرتبط با سی‌دی تاکون (تیم فوتبال زنان رئال) ابراز نارضایتی کرده و گفتند که می‌خواهیم دست رنه راموس از باشگاه رئال کوتاه شود.

عضو دیگری نیز با مطرح کردن پرسشی، خواست که بداند آیا پول‌های هزینه شده برای خرید باشگاه مذکور در نهایت سر از جیب‌های رنه راموس در می‌آورد یا خیر؛ برادر راموس در سال 2016 به عضویت هیات مدیره باشگاه سی‌دی تاکون درآمد؛ پرسشی که بار دیگر با حمایت پرز از راموس و برادرش همراه شد.

در مجمع دیروز بحث خرید باشگاه سی دی تاکون نیز به رای گذاشته شد و با 810 رای موافق، این موضوع مورد قبول قرار گرفت. پرز گفت که خرید این باشگاه 300 هزار یورو هزینه دارد و وعده داد که فصل بعد که نام این تیم به رئال تغییر خواهد یافت، آن را به طور قابل توجهی تقویت خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها