درخواست همراه سابق: پرونده‌های احمدی نژاد رسیدگی شود

حمیدرضا موسوی، مسوول ستاد‌های انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نسبت به بررسی ادعا‌های جریانی که آن را «جریان انحرافی» خواند و پرونده‌های قضایی و اظهارات احمدی نژاد و یارانش تاکید کرد.

درخواست همراه سابق: پرونده‌های احمدی نژاد رسیدگی شود

متن این نامه که به انصاف نیوز ارسال شده خطاب به ابراهیم رئیسی در پی می‌آید:

احتراما بدینوسیله از حضور محترم حضرتعالی خواهشمندم نسبت به بررسی ادعاهای جریان انحرافی و پرونده‌های قضایی رییس جمهور سابق و اظهارات احمدی نژاد و یارانش که از جهت باور اجتماعی ارزشی ندارند این باند رازآلود، چون راهی مجدد به قدرت نیافتند تا امروز سر تا ته نظام را فاسد می‌دانستند و از امروز بزرگترین قله‌ی انقلاب اسلامی - که بین دوست و دشمن بر سر آن اختلاف نیست - یعنی استقلال سیاسی آن را نشانه رفتند و خون بهای صد‌ها هزار شهید که استقلال ایران هست را برای یک حکم یارانش زیر پا گذاشتند.

محمود احمدی نژاد که این روزها یکه تاز حاشیه‌سازی‌ها در کشور شده است، یک روز پیام ویدئویی می‌دهد و روز دیگر راه بست نشینی در پیش می‌گیرد؛ اما هیچ گاه حاضر نشد درباره‌ی تخلفاتش توضیح دهد و حالا سوال اینجاست که پرونده‌ی تخلفات احمدی‎نژاد به کجا رسید؟

"۵ پرونده‌ی نفتی و ۲ پرونده غیرنفتی است"، این را چند ماه پیش دادستان دیوان محاسبات درباره‌ی تخلفات احمدی نژاد گفت. جمله‌ای که نشان می‌دهد ماجرای پرونده‌های رئیس دولت دهم به پایان نرسیده است. هرچند تعویض نفت خام با بنزین و میعانات، سازمان هلال احمر و … مواردی از پرونده‌هایی است که ردپای احمدی نژاد در آن مشاهده می‌شود و تخلفات رئیس دولت نهم و دهم در آنها به اثبات رسیده، ۱۱ حکم قطعی علیه ایشان صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد هر چند از بررسی پرونده‌های احمدی نژاد در قوه قضاییه زیاد سخن به میان می‎آید و حتی برای برخی از آنها احکامی هم صادر شده است.

امروز شاید مهم‌ترین برنامه‌ی قوه قضاییه، نظارت بر مدیران ارشد کشور و پیشگیری و مقابله با فساد است یعنی دقیقا همان چیزی که اصل ۱۴۲ و ۴۹ قانون اساسی، وظیفه‌ی قوه قضاییه می‌داند؛ لذا از حضرتعالی خواهشمندم نسبت به اصل ۱۴۲ و ۴۹ قانون اساسی در مبارزه با فساد که در دولت نهم و دهم در سیستم اجرایی کشور نمایان و اثبات شده در عزم دستگاه قضایی برای برخورد با همه‌ی مظاهر فساد و تبعیض در ولایت علوی و اجرای عدالت در پرتو آموزه‌های دین و شریعت است اقدمات لازم را مبذول فرمایید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

حمیدرضا موسوی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمود
    0

    اصلا این کیست که نامه اودررسانه درج می شود اگر هرکس هرچرندی بنویسد وسایت درج کند سنگ روی سنگ بند نمی شودمطمن باشید این مردکه تا دیروز پای دکتر را می بوسیده امروز جائی دیگر چرب بوده رو آورده به هذیان گوئی حیاء خیلی خوب است چرا این قدر نامرد وبی حیاء هستی دکتر دردل مردم جا دارد

  • ناشناس
    0

    اشتباه احمدی نژاد این بود که هر نمک به حرامی را بها داد وآدمش کرد تا الان برای دیده شدن دوباره عرعر کنن.

  • کاربر ناشناس
    0

    با سلام باید عرض کنم جناب اقای اجمدی نژاد تنها رییس جمهوری بوده که گوشه چشمی به مردم داشت

  • پیروی ازرهبر
    0

    کسی که به دادمردم رسیدفقط اقای احمدی نژادبود نه دولت درغگوی روحانی که این همه امتیازبه غربیهاداد تا سپاه عزیزراتورریست بدانندمعلوم نیست میخواهنندچه بلایی سررهبرعزیزم وسپاه بیاورنند جونم رهبرم بخدا هم غیرت داری وهم نترسی سیدعلی

  • حجت
    0

    سلام .لابد به قول احمدی نژاد اونجایی که می سوزه آب بریز روش را فراموش کرده .خواب دیده احمدی نژاد رییس جمهور شده و ایشون بهش چیزی نرسیده گفته بهتر این حرفا را بزنم تا جلو رییس جمهور شدنشا بگیرم .آقای زرنگ گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی.برو بابا دست از این کارا بردار سر دستگاه قضا خلوت بشه نفر به نفر جواب باید پس بدن حتی اگه بازنشسته شده باشند این قول رییس دستگاه قضاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها