اعضای باند سند نمره خودروهای سرقتی در تهران دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو تن از اعضای باند سند نمره کار خودروهای سواری خبر داد.

اعضای باند سند نمره خودروهای سرقتی در تهران دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام «کامران» اقدام به خرید چند دستگاه خودروی سواری تصادفی پژو از شهر مشهد کرده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خودروها را بازسازی و به فروش رسانده و خودروها اکنون در حال تردد در شهر تهران است.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق تر و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد شغل فردی که کامران با وی در شهر مشهد ارتباط دارد، خرید خودروهای تصادفی است. در دیگر تحقیقات پلیسی نیز مشخص شد که اخیرا این فرد تعداد خودروی تصادفی به کامران فروخته است.

سرهنگ میرزکی افزود: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان مشخص شد که خودروهای فروخته شده پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توسط متهمان بازسازی و به فروش رسیده است. با توقیف خودروها و انجام اقدامات کارشناسی مشخص شد خودروها فاقد اصالت و دارای قطعات غیر فابریک از نوع خودروهای سرقتی سند نمره هستند.

وی با بیان اینکه شناسایی محل سکونت و اختفای متهم در دستور کار کارآگاهان معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت و مشخص شد که متهم اصلی پرونده، اهل و ساکن شهرستان بناب است گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت به شهرستان بناب اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، وی را قبل از ورود به محل سکونتش دستگیر کردند.

به گفته وی در بازرسی از مخفگیاه متهم تعدادی اسناد و مدارک مربوط به خرید و فروش خودرو و مدارک تعدادی قطعات خودروی سواری تصادفی کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: تاکنون چهار دستگاه خودروی سرقتی سند نمره کشف و مالباختگان آنها شناسایی شدند و تحقیق برای شناسایی همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه از متهمان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها