۳۰ زندانی دیون مالی غیرعمد از زندان‌های گلستان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری گلستان از برگزاری ۴ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبرداد و گفت: ۳۰۰ زندانی چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی از زندان هستند.

۳۰ زندانی دیون مالی غیرعمد از زندان‌های گلستان آزاد شدند
هادی هاشمیان از برگزاری ۴ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبرداد و گفت: ۳۰۰ زندانی چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی از زندان هستند.
وی گفت: جشن گلریزان در شهرهای گرگان، آق قلا، آزادشهر و کلاله با حضور خیران به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.
رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد دیه استان را نیز بر عهده دارد در جلسه امروز این ستاد گفت: آزادشهر ۱۶ خرداد، آق قلا ۱۷ خرداد، گرگان ۲۱ خرداد و کلاله ۲۹ خرداد میزبان جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند.
این مقام قضایی در استان گلستان همچنین از فراهم شدن مقدمات آزادی ۳۰ زندانی دیون مالی غیرعمد خبر داد و افزود: بدهی این افراد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که ۶۷۰ میلیون تومان آن را طلبکاران بخشیدند و ۷۳۰ میلیون تومان مابقی این بدهی نیز از اعتبارات ستاد دیه تامین شد.
رئیس ستاد دیه استان گلستان آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تاکنون آزاد شده اند را ۵۰ زندانی اعلام کرد.
هاشمیان با بیان این که بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد همچنان در زندان‌های استان چشم به راه کمک خیران برای آزادی هستند گفت: امیدواریم با کمک خیران در جشن‌های گلریزان، تعدادی از این افراد آزاد شوند.

منبع: میزان

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها