روانشناسی شخصیت از روی کفش

می‌دانستید از روی کفش افراد می‌توانید تا حدودی درباره شخصیت آن‌ها اطلاعات داشته باشید؟ البته این نظریه کارشناسان مد است نه روانشناسان و جامعه شناسان ...

روانشناسی شخصیت از روی کفش

آیا شما به دنبال جلب توجه هستید، یا انسانی هستید که باید به هدفتان برسید، یا دوستی وفادار هستید؟ کارشناسان مد مدعی شدند با نگاه به کفش‌هایتان به برخی خصوصیت‌های شما پی می‌برند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

این نوع بوت‌

در شرایط بحرانی کسی که بوت‌های پاشنه بلند می‌پوشد همیشه کسی است که شرایط را کنترل می‌کند. این افراد بسیار سریع هستند و می‌توانند با تصمیم‌گیری مناسب باعث بهبود شرایط شوند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌ دویدن

اگر کسی هستید که عاشق جدال‌‎های فیتنسی هستید بسیار اعتماد به نفس دارید، برای هدفتان می‌جنگید و برنامه‌ریزی را دوست دارید از این کفش می پوشید. شما فردی هستید که توانایی انجام همزمان چندین کار را دارید.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های جلو بسته؛ البته به این شکل

آیا دوستتان معتقد است شما انسان افتاده‌ای هستید؟ بسیاری از پرستاران، مسئولان بهداشت، سرآشپزها و افرادی که در آشپزخانه کار می‌کنند از این کفش‌ها می‌پوشند، بعید است این تصادفی باشد. این افراد عاشق پرورش دادن هستند، سخاوتمندند و عاشق انگیزه هستند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‎های تخت

اگر فردی هستید که دوست دارید کفش‌های تخت بپوشید شما فردی هستید که مسائل را به خوبی پشت پرده مدیریت می‌کنید. بهترین قسمت هم این است که شما بسیار متواضع هستید و نیازی به جلب توجه ندارید.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های براق و پاشنه بلند

خانم‌هایی که کفش‌های پاشنه بلند براق می‌پوشند بسیار مادی هستند، البته که شدیدا هم سخت‌کوشند. قدرت رهبری خوبی دارند و همیشه عاشق اضافه کاری هستند. هیشه قبل از نه گفتن می‌گویند بله. انگیزه خوبی هم برای انجام کارها دارند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

بوت‌ها

کسانی که بوت می‌پوشند عاشق برنامه‌ریزی برای آینده هستند. به جای زندگی در حال به آینده فکر می‌کنند. ترجیح می‌دهند همیشه یک استراتژی داشته باشند. همیشه هم برای هر اتفاقی آماده هستند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

صندل

این افراد هیچ چیز را سخت نمی‌گیرند. دوست دارند روی موج‌ها باشند و ببینند زندگی برایشان چه تصمیمی گرفته است. به جای قرار دادن خودشان تحت فشار ترجیحشان این است که به سرنوشت اعتماد کنند و کاری را انجام دهند که برایشان لذت‌بخش است.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های کتانی

آیا با افراد خیلی جوان‌تر از خودتان راحت هستید؟ با افراد خیلی مسن‌تر هم همین طور؟ گاهی خسته و گاهی علاقه به مهانی دارید؟ کسانی که این کفش را می‌پوشند انعطاف‌پذیر هستند و دوست دارند هرچیزی را تجربه کنند. ایده‌های مختلف دارند و انرژی خوبی هم برای ایده‌هایشان به کار می‌برند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های لژدار و به این شکل

کسانی که کفش‌های لژدار می‌پوشند افرادی هستند که می‌دانند چه کارهایی باید انجام دهند. افرادی شایسته و مطمئن هستند که همیشه هم اراده‌ای قوی دارند. این افراد به کاری که خودشان انجام می‌دهند هم ایمان زیادی دارند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های پاشنه‌بلند جلوباز

خانم‌هایی که برای مدیریت و ریاست به دنیا آمده‌اند. جنگجو، اهل تصمیم‌گیری و با اراده. افرادی مسئولیت‌پذیر، تاثیرگذار و قدرتمند که به خوبی توانایی رهبری دارند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کالج یا کفش‌های راحتی

این افراد مشکل‌پسند هستند و وقتی کاری را انجام می‌دهند دوست دارند آن کار به بهترین شکل ممکن انجام شود. مسئولیت‌پذیرند، به جزئیات اهمیتی ویژه می‌دهند، انعطاف‌پذیر نیستند و می‌توانند دوستی واقعی برای شما باشند.

روانشناسی شخصیت از روی کفش

کفش‌های پشت‌باز و به این شکل

کسانی که این نوع کفش را می‌پوشند معمولا در جمع دوستان مطالب طنز می‌گویند، افرادی هستند که دوست دارند در مرکز توجهات باشند و به خوبی در جمع سخنرانی می‌کنند. اعتماد به نفس خوبی دارند و بسیار اجتماعی هستند.

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها