مرتضوی در گفت‌وگو با خبرفوری: درخواست کتبی مناظره با رحمانی فضلی ندادم اما آمار دقیق دارم

نماینده ستاد ابراهیم رئیسی در ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: آمار دقیقی از میزان تخلفات انتخاباتی در اختیار داریم که در موعد مقرر آن را ارائه خواهیم داد.

مرتضوی در گفت‌وگو با خبرفوری: درخواست کتبی مناظره با رحمانی فضلی ندادم اما آمار دقیق دارم

صولت مرتضوی نماینده ستاد حجت‎‏الاسلام ابراهیم رئیسی در ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با خبرنگارسیاسی سایت خبرفوری درباره درخواست برگزاری مناظره با وزیر کشور و اینکه آیا آماردقیقی از میزان تخلفات انتخاباتی دراختیار دارند اظهارکرد: بدون شک اگر وزیرکشور درخواست بنده را برای برگزاری مناظره بپذیرنند در آن مناظره حجم و میزان تخلفات را ارائه خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه بنده درخواستی را به صورت کتبی به وزیر کشور برای برگزاری مناظره ارائه ندادم تصریح کرد: وزیرکشور مباحثی را مطرح کرده که بنده در واکنش به این اظهارات تاکید کرده‎ام که حاضرم تخلفات صورت گرفته در قبل،حین،روز انتخابات و بعد از آن را در یک فضای شفاف ارائه دهم.

مرتضوی تاکید کرد: آماری دقیقی از میزان تخلفات در روند برگزاری انتخابات داریم که بدون شک در زمان مقرر خود آن را بیان خواهیم کرد.

براساس این خبر برخی از اعضای ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی و شخص وی نارضایتی خود را از میزان تخلفات انتخاباتی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند و خواهان رسیدگی به این تخلفات شدند.

صولت مرتضوی نماینده ستاد ابراهیم رئیسی در ستاد انتخابات کشور روز گذشته در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌‌ها خواهان برگزاری مناظره با وزیر کشور به منظور ارائه تخلفات انتخاباتی شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها