اعدام، مجازات تعرض به خانم پرستار

مرد شرور که به بهانه تزریق آمپول و سرم یک خانم پرستار را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

اعدام، مجازات تعرض به خانم پرستار

بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به‌ خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد. این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است. وقتی زنگ در را زدم او خیلی سریع در را باز کرد و من وارد اتاق پذیرایی شدم کسی در خانه نبود چند ثانیه ایستادم تا اینکه مرد جوان وارد اتاق شد و ناگهان به‌طرف من حمله کرد و با تهدید مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. به‌دنبال اظهارات خانم پرستار، مرد شرور قبل از آنکه متواری شود در مخفیگاهش دستگیر شد. این متهم به‌دنبال اسنادی که در پرونده‌اش موجود بود به اتهامش اعتراف کرد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست رنجبر و با حضور دو مستشار به‌صورت غیرعلنی محاکمه شد. قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده و مدارک قانونی و گزارش مرجع انتظامی و اعتراف‌های خود متهم او را به‌خاطر به عنف به اشد مجازات -اعدام - محکوم کردند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • لبیک
    1

    الحمدالله انشالله هرچه زودتر اعدام شود

  • ناشناس
    1

    درنگ نکنید سریع اعدامش کنید

  • اکبر
    0

    واقعا این چه جور حکم دادن هست اعدام در دنیا منسوخ شده قرون وسطا تمام شده ...کارش بد درست اما در همه کشورهایی که متمدن اند به این افراد خدمات روانپزشکی داده میشه و به زندان با اعمال شاقه محکوم میشوند اعدام این فرد فقط پاک کردن صورت است مشکل همچنان پابرجاست ببنید چقدر اعدام کردید ایا دیگر منکر در جامعه نیست؟ رشد فساد صد برابر شده...چون نمیخواهید ریشه ای به درمان این ناهنجاری ها بپردازید مثل قرون وسطا سریع اعدام میکنید همه رو چون باقی کارا هزینه داره و دولت پول نداره

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      اگرخواهرت،زنت ویا مادرخودتم بود همینطورنظر می دادی ؟!!!ًضمنا اعدام فقط دراروپا منسوخ شده وآمریکا ودیگرکشورها مجازات اعدام اعمال میشود جناب متمدن !!

    • پ.افشار
      0

      نمیشه نظر داد چند فقط افراد به حکم د اد شده نظر میدن و باید به محتویات پرونده ورود پیدا کرد، من نظر نمیدم ولی به طور کلی اگر دقیقا گزارش همین هست که اعلام شده خوب حکم اعدام منصفانه هست ولی مگه با اعدام ازروی ان زن برمیگرده؟ خانم های ایرانی میبایست در مملکتی که این قدر نا امنی هست با احتیاط قدم بردارد.

    • سام
      0

      نصف حقش بود

    • قاطع
      0

      توصددرصداشرع هیچ ندانی سوسول غربزده

  • S
    0

    اعدام راه کار این مسائل نیست باید از دور به قضیه نگاه کرد و فکری برای این جور قضیا کشید تا دیگر تکرار نشود

  • مهدی
    0

    البته حکم اعدام کمترین چیزیه که میشه در این طور موارد حکم داد وباز هم البته به شرطی که در کل کشور همینجوری باشه نه اینکه در بعضی جاها فقط جریمه میکنن و باز باید از این خانم شریف تشکر کرد که سریع اقدام کرده متاسفانه از این موارد تو کشور زیاده ولی فقط به خاطر حفظ ابرو خیلی ها صداشو هم درنمیارن و این درد جانسوز رو تا اخر عمر با خودشون میکشن

  • بهمن
    0

    کارش جایز نبوده آقا..ولی مقصر اصلی خانم بوده...آیا مجوز داشته...میتونست نره..یا حداقل با بردار وشوهرش یا یک همراهی ببره...بهرحال کاری بدی کرده کسی که تجاوز کرده واشتباهی مرتکب شده..ولی به جای اعدام میشه با حکمهای دیگه جایگزین کرد..تبعید زندان شلاق و...

    نظرات شما -
    • سام
      0

      متاسفم از شما . با این پاسختون

  • ناشناس
    0

    با این اعدامها باز هم این موارد زیاد اتفاق میفته و اندکی از اونها گزارش میشه .مسولین مقصر هستن که جامعه به این سمت پیش میره .با چه جراتی این جامعه. جامعه اسلامی مینامید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها