آیا انتخابات شورای شهر در ساری ابطال می‌شود؟/ پاسخ یکی از 5عضو اصلی نظارت بر انتخابات را بخوانید

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا می گوید شکایات در انتخابات ساری زیاد است اما هنوز انتخابات ابطال یا تایید نشده است.

آیا انتخابات شورای شهر در ساری ابطال می‌شود؟/ پاسخ یکی از 5عضو اصلی نظارت بر انتخابات را بخوانید

امروز رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای ساری مدعی شد که ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری در راستای تخلفات گسترده و خرید و فروش آرا بوده است.

حجت الاسلام ابوذر زارعی در ساری اظهار داشت: هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری به‌مدت پنج روز فرصت دارد نسبت به بررسی ابطال انتخابات اقدام کند، افزود: نظر هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر ساری بر ابطال انتخابات است. وی تصریح کرد: ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری در راستای تخلفات گسترده و خرید و فروش آرا بوده است.

اما عضو هیات نظارت مرکزی معتقد است روند ابطال انتخابات به این سرعت نیست. قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با خبرفوری، اظهار می کند: آنها نمی توانند انتخابات را ابطال کنند. هیات نظارت بر انتخابات ساری به هیات نظارت بر انتخابات مازندران پیشنهاد ابطال انتخابات به دلیل اعتراضات گسترده را دارد. اما هنوز روند طولانی در پیش است. این پیشنهاد باید بیاید و بررسی شود و ما تیم بفرستیم و بازرسی کنیم تا به جمع بندی برسیم.

نماینده مردم دماوند توضیح می دهد: بعد از پیشنهاد ارائه شده، دو روز برای ارائه و بررسی شکایات فرصت هست و بعد از آن هیات نظارت استان 15 روز برای بررسی وقت دارند.

میرزایی نیکو می گوید: بعد از آن نظر هیات نظارت استان به هیات نظارت مرکزی می آید و ما اینجا موضوع را بررسی می کنیم. ما بدون محدودیت زمانی وقت داریم تا موضوع را بررسی کنیم.

وی تاکید می کند: در ساری کاندیداها اعتراض های زیادی دارند و تیمی از اینجا برای بررسی به ساری رفته و گزارشی تهیه کرده است.

شهر ساری مرکز مازندران بیش از 350 هزار نفر جمعیت دارد و تعداد اعضای آن از 13 نفر در شورای چهارم به 9 نفر در شورای پنجم کاهش خواهند یافت.

منبع: خبر فوری

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها