اقدام خیرخواهانه کتابدار مریوانی/جشن عروسی در یک کتابخانه+عکس

اقدام خیرخواهانه کتابدار مریوانی/جشن عروسی در یک کتابخانه+عکس

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان گفت: کتابدار کتابخانه عمومی مشارکتی روستای سردوش مریوان در اقدامی جالب مراسم جشن عروسی خود را در کتابخانه این روستا برگزار و هزینه مراسم عروسی خود را به خانواده‌های یتیم «موسسه خیریه ئاسوی ژیان مریوان» هدیه کرد.

عدنان یعقوبی اظهار کرد: محمدتوانا حسینی در اقدامی پسندیده هزینه مراسم عروسی خود را به خانواده‌های یتیم «موسسه خیریه ئاسوی ژیان مریوان» هدیه و جشن ازدواج خود را در کتابخانه روستای سردوش در نهایت سادگی برگزار کرد.

وی تصریح کرد: مراسم عروسی این کتابدار در فضایی معنوی و با حضور نزدیکان و همچنین اعضای فعال کتابخانه عمومی روستای سردوش و به دور از هرگونه تکلف برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان خاطرنشان کرد: این اقدام شایسته و تحسین برانگیز نشان دهنده توجه ویژه این زوج جوان به مبحث کتاب است و امیدواریم بازخورد این اقدام جالب سبب توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی باشد .

یعقوبی با بیان اینکه توجه به کتاب و کتابخوانی نیاز جامعه امروزی است، عنوان کرد: کتابدار روستای سردوش با درک این مساله اقدام به برگزاری مراسم عروسی در کتابخانه مشارکتی روستای متبوع کرد که در نوع خود کم نظیر است .

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان گفت: کتابخانه عمومی روستای سردوش مریوان از ابتدای سال گذشته مجوز فعالیت دریافت کرده و هم اکنون دارای 400 عضو فعال است.

وی اضافه کرد: کتابخانه عمومی مشارکتی این روستا از فعال‌ترین کتابخانه‌های مشارکتی در استان کردستان است و این امر بیش از پیش ناشی از فعالیت‌ها و احساس مسئولیت کتابدار روستا بوده است.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها