با عجیب‌ترین روش ضدتقلب در جهان آشنا شوید / قرار دادن جعبه مقوایی روی سر دانش‌آموزان

یک معلم مکزیکی تبار با روشی عجیب با تقلب دانش آموزان دبیرستانی مبارزه می کند. او روی سر هر یک از دانش آموزان یک جعبه مقوایی قرار می دهد.

با عجیب‌ترین روش ضدتقلب در جهان آشنا شوید / قرار دادن جعبه مقوایی روی سر دانش‌آموزان

این معلم قصد دارد با روشی بسیار متفاوت به جنگ متقلبان برود. این روش عجیب شامل استفاده از جعبه های مقوایی خالی است که روی سر این دانش آموزان گذاشته می شد اما به نظر می رسد والدین و اولیای مدرسه از این روش چندان لذتی نبرده اند.

براساس گزارش رسانه های محلی، آنها حتی خواستار برکناری وی از مدرسه در ایالت مرکزی مکزیک شدند. در گزارش ها آمده است که معلم مذکور به تاکید بر اخلاق و ارزش ها شناخته شده است و همین عقاید وی باعث شد که دانش آموزان کلاس جعبه هایی را روی سر خود بگذارد تا در هنگام امتحان جلوی کپی برداری را بگیرند.

والدین از طریق یک اطلاعیه مطبوعاتی گفتند: "اینگونه است که لوئیز جوارز تکیس(معلم مدرسه) کلاس خود را تحقیر می کند" والدین از مقامات خواستند که از حقوق دانش آموزان محافظت کنند. آنها همچنین خواستار عزل معلم شدند زیرا نباید این نوع خشونت را تحمل کرد."

با عجیب ترین روش ضدتقلب در جهان آشنا شوید / قرار دادن جعبه مقوایی روی سر دانش آموزان

در پاسخ به واکنشهای شدید ، مدرسه توضیح داد که این یک "تمرین پویا" برای کمک به "پیشرفت روانی دانش آموزان" است. آنها همچنین گفتند که دانش آموزان از قبل به این روش رضایت داده اند. این اولین بار نیست که یک موسسه آموزشی به دلیل رویکرد غیر متعارف خود برای متوقف کردن تقلب در امتحانات ، تحت حمله قرار می گیرد.

دانشگاه کسستارت در تایلند از کلاه های عجیب و غریب اما در عین حال بسیار پر کاربرد برای دانشجویان خود استفاده کرده است. یعنی با ایجاد بستن کاغذ A4 به سر آن ها، سعی کرده مانع از تقلب شود و نکته جالب تر این که گویا این ایده توسط خود دانش آموزان مطرح شده است.

منبع: انتخاب

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها