"محکوم‌کردن شیخ عیسی قاسم" نشان از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی دارد/دولتمردان اقدامی نکنند که دو قطب بی دین و با دین در جامعه تشکیل شود

امام جمعه اصفهان گفت:

"محکوم‌کردن شیخ عیسی قاسم" نشان از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی دارد/دولتمردان اقدامی نکنند که دو قطب بی دین و با دین در جامعه تشکیل شود

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات، اظهار داشت: اگر قدری همت بیشتر بود این حضور رکوردشکنی می‌کرد، در بعضی مناطق تعرفه‌ها کم بود و برخی مناطق دیگر مشکلات و کندی‌هایی در کار وجود داشت، خیلی از مردم به خاطر همین مشکلات نتوانستند رای دهند اما همه آنهایی که ساعت‌ها در صف‌ها منتظر بودند به عشق جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باید کمک کنیم تا وعده‌های داده شده در دوران انتخابات عملی شود، تصریح کرد: مردم بدون کوچک‌ترین درگیری و با امنیت تمام در انتخابات شرکت کردند، این یک پیروزی است و بعد از انتخابات نیز باید کمک کرد تا وعده‌ها عملی شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بیان کرد: به دولتمردان می‌گویم اقدامی نکنند که دو قطب بی دین و با دین را در جامعه تشکیل دهند، خود دولتمردان چراغ سبز نشان ندهند تا جلوی برخی اقدامات اشتباه گرفته شود.

وی با بیان اینکه دنیای کفر هر روز تصمیم جدیدی علیه دنیای اسلام می‌گیرد، تصریح کرد: مسئولان عربستان در دیدار ترامپ گفتند که ایران مشکل منطقه است و همیشه در مقام ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند اما اگر مردم ایران متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه اصفهان افزود: شیخ عیسی قاسم که نوری در آن منطقه است دستور داده که تظاهرات آرام باشد، او به دنبال کنترل کردن جوانان است اما محکوم کردن این شخصیت اسلامی و شیعی نشان از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی دارد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه یکی از عذاب‌های بزرگ خداوند این است که انسان به حال خود رها شود، گفت: هرچه عقل و دین انسان بیشتر باشد از سوی خداوند بیشتر امتحان می‌شود.

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها