نگرانی از هجوم بولدوزرها در ده ونک همچنان ادامه دارد

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رئیس قوه قضائیه در خصوص اعاده دادرسی نسبت به بررسی مجدد حق مردم ده ونک

نگرانی از هجوم بولدوزرها در ده ونک همچنان ادامه دارد

متن نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم قوه قضائیه
جناب حجت الاسلام رئیسی

سلام علیکم
همان گونه که مستحضرید، قریب یک سال از تخریب بخشی از خانه های اهالی کوی کارخانه محله ده ونک توسط بولدوزرهای #دانشگاه_الزهرا می گذرد. بخشی از خانواده ها که از بازنشستگان دولت بودند آواره شده اند و بخشی نیز که با پیگیری به موقع دانشجویان از اجرای حکم شان جلوگیری شد هم اکنون زیر سقف شان ساکن اند ولی در بلاتکلیفی و نگرانی از هجوم بولدوزرها و فشارهای تیم حقوقی دانشگاه، شب را روز می کنند.
نیک می دانید در مورد یک محله با حدود 90 خانه در قلب پایتخت کشور صحبت میکنیم، که در چند وقت گذشته بیش از ده نفر از اهالی آن با سکته متأثر از فشار قلبی و عصبی یا از دنیا رفته اند یا خانه نشین شده اند.
با توجه به بررسی های کمیته حقوقی پیگیری حق اهالی #ده_ونک و با توجه به اینکه اجحاف در حق مردم این محله در برابر نهاد زورمند دانشگاه برای ما مسجل شد در دوره آقای آملی پیگیری هایی را برای اعاده رسیدگی مجدد انجام دادیم که پاسخ درخوری از جانب ایشان نیافت.
لذا از جنابعالی خواهشمندیم با اولویت قرار دادن رسیدگی از طریق ماده 477 که درخواست رسمی و مستنداتش خدمتتان رسیده هر چه سریع تر به این پرونده ورود کرده و با دستور اعاده دادرسی نسبت به بررسی مجدد حق مردم ده ونک در دادگاه اقدام نمایید.
"لن تقدس امة لایؤخذ للضعیف فیها حقه من القوی غیر متتعتع
امتی که حق ضعیفان را از زورمندان باصراحت و بدون خوف و ترس نگیرد، هرگزپاک نمی شود و روی سعادت را نمی بیند.
نامه 53 نهج البلاغه

با تشکر

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    واقعا تاسف بار است.

  • سمانه موحد
    0

    سلام. درود بر جوانان عدالتخواه میهن عزیزم ایران. از خدا میخواهم به حق این ماه محرم که ماه پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر است امثال این اقایون مسوول و خانمهای دست اندرکار دانشگاه الزهرا را خیر ندهد که با این رفتارها به اعتبار ایران اسلامی لطمه میزنند. شک ندارم که جناب رییسی بزرگوار تک تک انهایی را که خانه های مردم را غصب نمودند و به مردم ضربه زدند را به سزای اعمالشان میرساند. سلامتی آقا امام زمان صلوات.

  • سیده طیبه بنی هاشمی
    0

    باسلام خدمت شما ...من شوهرم چندسال پیش برای یه شرکت بنام ایستاسازه ارتمن کارکردن که این شرکت به اسم اقای علی ریس سادات کارکرددرپروژه ای درازگل که اکثرسقف کاذب کناف ایندپروژه روزدن وایشون هرروز بازبون بازی شوهرمن ازسرخودش وامیکردوقت میخریدبره امریکا وکشورهای دیگه که الان نیزدرحال حاضربه زبون کسی که نصف سهام شرکت روتقریبا دوسالی خریده رفته امریکامعلوم نیست کی برگرده بجان دخترم مادرزمانی که شوهرم برای این اقاکارکرده حتی دخترم باگریه میخوابیده چون پدرش پول کرایه نداشته ازازگل به شهرری بیادخواستیم این پول رودران زمان به به خونه اقساطی بدیم که الان حتی اون پول, پول پیش یه خونه برای مانمیشودکه این پول بمقدارنزدیک بر40 میلیون میباشدمن شوهرم گاهی اوقات بیکاره نه بیمه ای داریم ووضع مالی خوبی نداریم دوست ندارم دست شوهرم جلوی کسی درازشودولی این اقا بااین بیان من پول شمارومیدم گول شوهرم روزدووضع ماروداغون کردپول یکسالش خورد واب ازاب تکون نخورد ماحتی پول شکایت دادگاه وپاسگاه رونداریم بخدا شوهرم بسختی پول کرایه خونه وخرج مخارج روتامین میکنه مابایدجزخداوبعدبشما بکی پناه ببریم توروخدابه دادمابرسیدازشماخواهش میکنم بخاطراول خدابعددخترشش ساله ام بخاطراشکهای اون بخاطرشب وروزهایی که پدرشوندید

  • رحمانی
    0

    بسم الله النور "غده ی سرطانی به نام تعاونی های مسکن" حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دامه برکاته سلام علیکم ضمن تبریک اعتماد مقام معظم رهبری به حضرت عالی و انتصاب شما در جایگاه مقام قضای امت اسلامی، چهل سال است ابلیس هایی انسان روی، در قامت خدمت گذاری، دست در نقاط ضعف ملت گذاشته و به بهانه ی ساخت و تحویل مسکن در قالب تعاونی خون مردم را مکیده و به ثروت و قدرت خود افزوده‌اند. این غده ی سرطانی به قدری رشد نموده که متاسفانه دستان پاک برخی مسولین را نیز در خود بلعیده و آنها را هم به مرور زمان آلوده کرده است و الان هیچ گونه اقدامات موثر جهت احقاق حقوق از دست داده ی مردم متصور نیست. مگر یک مسوول توانمند پاک دست که به قدرت لایزال الهی توکل کرده و بنا به گفته ی ولی امر مسلمین جهان در اقدامی جهادی و آتش به اختیار به داد مردم فریب خورده برسد. متاسفانه رسوخ فساد این تعاونی ها در مهمترین ارکان نظام اسلامی قابل انکار نیست. لذا ما کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سخت ترین شرایط ممکن با اندک پس انداز به مسولین و فرمانده هان خود که همه نشان برتر انقلابی و اسلامی در چهره و ظاهرشان نمایان است اعتماد کرده و سرمایه ی خود را به امید خانه دار شدن در اختیار آنها قرار داده ایم. فسق و فجور و کوتاهی مسولین مانع از رسیدن به اهداف خود، که حداقل حقوق بشر و شهروندی میباشد شده‌است. مستدعی است جهت حفاظت از جایگاه ویژه خود و تبعیت از ولایت فقیه : ۱_پیگیری مجدانه در سامان دادن به تعاونی های مسکن در سراسر کشور و ملزم نمودن دادستانی ها در رسیدگی فوری و اولویت آنی اقدام شود. ۲-سازمان قضایی نیرو های مسلح را ملزم به ورود به این تعاونی ها نموده و مسولین خاطی را مورد قضاوت و داوری قرار دهید تا پرسنل خدوم که ۳۰ سال در غربت و تنهایی به این نظام مقدس خدمت کرده اند به حقوق خود برسند. ۳-بنیاد تعاون ارتش(بتاجا ) به عنوان مجری بخش مسکن در پیکره ی ارتش با خیانت در حق کارکنان در تمامی شهر ها و نقاط مختلف کشور و ابر پروژه هایی نظیر چیتگر ،شهیدبابایی ،کشوری اصفهان و...در راس این مهم و اولویت رسیدگی در انتظار است . موفقیت، پیروزی و سربلندی در این آزمون الهی که در آن قرار گرفته اید آرزوی قلبی است. من الله توفیق

  • ملک محمد نوری
    0

    برادر ارجمند جناب آقا رییسی ریاست محترم قوه قضاییه. با عرض سلام و احترام. فرموده‌اید هیچ سازمانی نباید به خودش اجازه نقض قانون را بدهد. لطف سری به سازمان تامین اجتماعی بزنید متوجه خواهید شد با دور زدن قانون چگونه حقوق حقه بازنشستگان قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت در سال های 93و 94 را تضعیع نمودند و آب از آب تکان نخورد. کسی هم گوش شنوا ندارد. درصورت نیاز به توضیحات کامل لطفا به ایمیل اینجانب پیام بدهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها