دفاع آقا کریم از طارمی

مربی پرسپولیس از مهدی طارمی حمایت کرد.

دفاع آقا کریم از طارمی

به گزارش خبرفوری ؛ تاریخ برای مهدی طارمی خیلی زود تکرار شد. او که یک ماه پیش در ورزشگاه آزادی یگ پنالتی حساس را در مقابل الریان قطر از دست داد و پرسپولیس دست خالی از آن مسابقه بیرون آمد دیروز هم در مقابل لخویا پنالتی خراب کرد. بعد از این اتفاق فشار انتقادات روی او زیاد شد اما هستند کسانی که از این مهاجم دفاع می‌کنند. کریم باقری در گفتگو با تسنیم حسابی هوای مهاجم شماره 9 را داشته است.

طارمی خوب پنالتی می‌زند

طبیعی است که وقتی پرسپولیس در یک بازی مهم موقعیت‌های زیادی را از دست بدهد چنین هجمه‌هایی روی بازیکنان و مهاجمان تیم ایجاد شود. نه تنها طارمی بلکه همه بازیکنان تیم ما سعی کردند بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند و در این بین موقعیت‌های زیادی هم از دست رفت. فوتبال همین است و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی زیاد در آن رخ می‌دهد. مهدی هم اگر پنالتی زد به خاطر این بود که در روزهای اخیر در تمرینات همه توپ‌های خود را در ضربات پنالتی گل ‌می‌کرد.

بازیکن بدون اجازه پنالتی نمی‌زند

مسلما وقتی سرمربی تیم به بازیکنی اجازه می‌دهد پشت ضربه پنالتی بایستد او پنالتی زن اول تیم است هیچ بازیکنی سرخود پشت ضربه پنالتی نمی‌ایستد. در این مورد نمی‌شود از کسی خرده گرفت. بازیکنان بزرگ هم در بازی‌های حساس پنالتی از دست می‌دهند.

طارمی جبران می‌کند

طارمی بار اولش نیست که پنالتی از دست می‌دهد و خیلی با شرایط بوجود آمده غریبه نیست. او به اندازه کافی با تجربه شده است و خوب می‌داند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند و در این مواقع چطور باید عمل کند. ما یک بازی فوق‌العاده حساس دیگر مقابل لخویا پیش‌رو داریم و لازم است در شرایط فعلی اتحاد‌مان را حفظ و فقط روی بازی آینده تمرکز کنیم. مهدی هم فرصت جبران دارد و انشالله در بازی برگشت با گلزنی شرایط را به سود خودش تغییر خواهد داد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها