درخواست رضا صادقی از رئیس‌جمهور منتخب

رضا صادقی جدیدترین آلبوم خود را از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور کرد و همراه با آن در یادداشتی از رئیس‌جمهور ایران خواست کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آن‌ها برگرداند.

درخواست رضا صادقی از رئیس‌جمهور منتخب

در بخش‌هایی از این یادداشت آمده است: «جناب روحانى دوست داشتنى، از کارگر زحمتکش تا پزشک و مهندس تا کشاورز و دامدار تا پیر و جوان و خصوصا جامعه هنرمند براى حمایت از شما و باور شما حرف‌هاى زیادى را تحمل کردند و امیدهاى زیادى به وعده هاتان بستند. همه ما هم دعا می‌کنیم و هم درخواست که این دوره به ما ثابت کنید اشتباه نکردیم و سلامهـاى شما ، سلامى صادق بوده و هست.

آقاى روحانى مردم من خسته از درد هستند. آنها جانشان را براى سرزمینشان گذاشتند و باور شما. مردم من هم تحریم را نمی‌خواهند هم تحقیر را .

شما ثابت کردید که خادم این مردم هستید پس لطفا کسانى که فاسد و ظالم هستند به حق مردم از دولت مردمیتان دور کنید …. سفره مردم را دریابید که شرم پدران را نبینیم. کرامت هنر و هنرمند را برگردانید، رمضان امسال از شما ربناى استاد را هدیه می‌خو اهیم.»

جدیدترین آلبوم رضا صادقی با دوازده قطعه به نام های: «حال بارون، یعنی درد، همه اون روزا، من و یادت، معصومانه، دل دلا، یه چیزی کمه، آروم برم، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم، دیگه تموم شد» منتشر شده است و علاوه بر رضا صادقی که در این آلبوم برخی ترانه ها را سروده و ملودی ساخته، هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری،صابر قدیمی و… همکاری هایی را داشته اند.

منبع: رکنا

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها