چیز کیک را 3 دقیقه در ماکروفر بپزید

اگر به آشپزی علاقه دارید اما با توجه به مشغله‌های زندگی مدرن وقت کافی برای آن ندارید می‌توانید با این دستوالعمل چیزکیک را در سه دقیقه داخل ماکروفر بپزید و لذت ببرید.

چیز کیک را 3 دقیقه در ماکروفر بپزید
مواد لازم پنیر خامه ای 100 گرم خامه ترش 150 گرم سفیده تخم مرغ 1 عدد اسانس وانیل چند قطره شکر 3 قاشق غذاخوری آرد ذرت 1 قاشق غذاخوری مربا یا میوه خرد شده 1 قاشق غذاخوری بیسکوییت یا شیرینی خشک خرد شده 2 قاشق غذاخوری شکلات تخته ای خرد شده 2 قاشق غذاخوری

چیز کیک

طرز تهیه :

پنیر خامه ای ، خامه ترش ، سفیده تخم مرغ ، آرد ذرت ، شکر و اسانس وانیل را داخل کاسه ای بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس 1 قاشق غذاخوری شکلات خرد شده و تکه های میوه یا مربا را اضافه کنید و کمی هم بزنید.

مواد را داخل فنجان بریزید و داخل ماکروفر با توان 100% به مدت 2 - 3 دقیقه قرار دهید ( بدلیل تفاوت دمای ماکروفرها در زمان پخت به فنجان نگاه کنید ، هر زمان بر روی مواد حباب دیدید ماکروفر را خاموش کنید. پخت بیش از اندازه چیز کیک را شکننده و خشک میکند ).

فنجان را از ماکروفر خارج کنید و خرده های بیسکوییت و 1 قاشق باقی مانده شکلات را روی مواد بریزید. فنجان را 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا چیز کیک سرد شود سپس سرو کنید.

منبع: ایران کوک

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها