معاون رئیس‌جمهور در کرج:

۳ میلیون نفر نتوانستند رای خود را وارد صندوق‌های رای کنند

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ میلیون نفر به خاطر اتمام زمان رای‌گیری نتوانستند رای خود را وارد صندوق‌های رای کنند، گفت: مردم نزدیک به ۸۰ درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

۳ میلیون نفر نتوانستند رای خود را وارد صندوق‌های رای کنند

حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر امروز در مراسم جشن "حماسه حضور" در سالن ورزشی انقلاب کرج اظهار داشت: باید از تمام دختران و پسران، زنان و مردانی که در دو هفته تمام فضای البرز و ایران را پر از نشاط و امید کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با سربلندی تمام سر صندوق‌های رای آمدند، عنوان کرد: رای مردم در روز جمعه نشان‌دهنده دموکراسی و مردم‌سالاری در کمال آرامش، امید و نشاط بود.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: از مردان و زنانی که در صف‌های انتخابات ساعت‌ها انتظار کشیدند و موفق به رای نشدند پوزش می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود 3 میلیون نفر به خاطر اتمام زمان رای‌گیری نتوانستند رای خود را وارد صندوق‌های رای کنند، تصریح کرد: مردم نزدیک به 80 درصد مشارکت در انتخابات داشتند و 67 درصد رای خود را به مرد اعتدال حسن روحانی دادند.

انصاری با تاکید بر اینکه مردم ایران اوج بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: درود خدا بر مردم مشهد و زائران امام رضا(ع) که همواره آماده هستند.

وی ادامه داد: امروز جشن پیروزی را با ملت ایران برقرار کردیم و از امروز به سمت تحقق وعده‌ها همانطور که رئیس جمهور ایران گفته است می‌رویم.طبق سخنان آقای روحانی با همراهی ملت چه منتقدان و مخالفان و چه همراهان برای انجام دادن امور عزم راسخ داریم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها