امانوئل مکرون: امیدوارم طی هفته های آینده موفق به برگزاری دیدار بین ترامپ و روحانی شویم

ماکرون در کنفرانس دو نفره با ترامپ گفت: با ترامپ به توافق رسیدیم که ایران باید به تعهدات هسته‌ای پایبند باشد. ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و نباید ثبات منطقه را تهدید کند.

امانوئل مکرون: امیدوارم طی هفته های آینده موفق به برگزاری دیدار بین ترامپ و روحانی شویم

امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و همتای آمریکایی وی دونالد ترامپ روز دوشنبه در پایان اجلاس سران گروه-7 در شهر بیاریتز فرانسه با حضور در یک نشست خبری مشترک درباره مباحث مطرح‌شده در این اجلاس و حاشیه آن، از جمله مسائل مرتبط با ایران، صحبت کردند.

امانوئل ماکرون در این نشست با اشاره به اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران مبنی بر اینکه وی آمادگی دارد در راستای تأمین منافع ملی خود با هر مقامی دیدار کند، اظهار داشت: «امروز صبح رئیس‌جمهور روحانی اعلام کرد که حاضر است برای تأمین منافع کشورش با هر رهبر سیاسی در جهان دیدار کند. من هم به وزیر امور خارجه ایران و هم به رئیس‌جمهور روحانی به‌صورت تلفنی گفتم که اگر با رئیس‌جمهور ترامپ دیدار کنند، شانس توافق وجود خواهد داشت.»

رئیس‌جمهور فرانسه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا قرار است وی بین ایران و آمریکای میانجی‌گری کند، گفت: «مفادی که باید در موردشان گفتگو شود،‌ کاملاً مشخص است؛ همان مفاد توافق هسته‌ای که ما به آن JCPOA (برجام) می‌گوییم. بر اساس برجام ایران نباید اورانیوم را بیش از درصد و حجم مشخصی غنی‌سازی کند و در مقابل، تحریم‌هایی که اغلب از سوی آمریکا وضع شده بودند، باید لغو می‌شدند. این توافق البته کاستی‌هایی داشت و مذاکره‌کنندگان فرانسوی نیز در آن زمان برای امضای برجام بیش از دیگران سختگیری می‌کردند. فرانسه بیش از سایر طرف‌های برجام در مورد آن تردید داشت.»

وی بدون اشاره به تأکید ایران مبنی بر این که مذاکره‌ مجددی درباره برجام صورت نخواهد داد، افزود: «رئیس‌جمهور ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی خود نیز اعلام کرده بود که برجام نواقص جدی دارد و به همین دلیل بود که او بعد از رئیس‌جمهور شدن اقدام به خروج از برجام کرد. خروج دولت آمریکا از برجام و اعمال تحریم علیه ایران به اقتصاد ایران آسیب جدی وارد کرد و ایران تصمیم گرفت که غنی‌سازی اورانیوم در مقیاسی بالاتر از حدود تعیین‌شده در برجام را آغاز کند.»

ماکرون ادامه داد: «اکنون هدف اصلی ما این است که اجازه ندهیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و نگذاریم که تنش‌ها در منطقه شدت گیرد. ما می‌خواهیم توافق کنونی را به میزان چشمگیری در واقع می‌خواهیم یک توافق هسته‌ای جدید با ایران منعقد کنیم. رئیس‌جمهور ترامپ صراحتاً اعلام کرده است که ما به توافقی طولانی‌تر نیاز داریم که به ما اجازه دهد بر سایت‌های هسته‌ای بیشتری در ایران نظارت کنیم. ما باید به توافقی گسترده‌تر برای تأمین خواسته‌های امنیتی خود دست یابیم.»

رئیس‌جمهور فرانسه تصریح کرد: «از سوی دیگر ما باید ایرانی‌ها را متقاعد کنیم که در مسیر مورد نظر ما حرکت کنند و برای این منظور باید مزایای اقتصادی برای آنها فراهم کنیم. مثلاً برای آنها خط اعتباری تخصیص دهیم یا این که راه را برای فعالیت بخش‌هایی از اقتصاد آنها [مشخصاً بخش نفت] باز کنیم.»

ماکرون با اشاره به تلاش‌های کشورش و کشورهای دیگری مانند ژاپن برای کاستی از تنش‌ها بین ایران و آمریکا مدعی شد: «در برهه‌ مشخص از زمان لازم است که رؤسای جمهور آمریکا و ایران با یکدیگر دیدار کنند و من امیدوارم که در چند هفته آینده این دیدار انجام شود. فرانسه و دیگر طرف‌های برجام برای برگزاری این دیدار تلاش می‌کنند.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در این نشست خبری مشترک با تکرار ادعاهای قبلی خود علیه ایران اظهار داشت: «ایران نسبت به زمانی که من به کاخ سفید آمدم، کشوری متفاوت شده است. در آن توافق مضحک، ایران به 150 میلیارد دلار دست یافت و این پول را صرف برخی اهداف بد کرد.»

ترامپ در عین حال افزود: «ایران کشوری است که ظرفیت‌های بالایی دارد و ما به دنبال تغییر حکومت این کشور نیستیم. ما به دنبال چنین تغییری نیستیم زیرا این کشور بارها شاهد این تغییر بوده و چنین تغییری [برای ایران] جواب نمی‌دهد. ما تنها می‌خواهیم ایران سلاح هسته‌ای و موشک بالستیک نداشته باشد. به همین سادگی!»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: «اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود [مطابق خواست آمریکا] ما به توافق خواهیم رسید. اما آنها باید بازیگران خوبی باشند. شما می‌دانید که منظورم چیست. آنها نباید کاری را که گفته‌اند [غنی‌سازی بدون هیچ‌گونه محدودیت] انجام دهند زیرا در این صورت ما چاره‌ای جز استفاده از زور نخواهیم داشت. بنابراین من فکر می‌کنم که آنها رفتار درستی خواهند داشت.»

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 251
  • محمد سهر ابیان
    0

    مطمعنا اگر دیداری باشه ترامپم یه کلاه گشاد سر روحانی میزاره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بازگشت به عقبه اگه این دیدار صورت بگیره

  • ابراهیم معین فر
    0

    سلام.خیر.بیفایده است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام این ها همش کلکه ما نیازی به آمریکا و روبای پیر نداریم

  • فهيمه
    0

    منافع ملي چيه ديگه ؟لابد يه برجام ديگه !!!چرا نميخواين باور كنيد مشكل از خودتونه !

  • سيد
    0

    روحانى جان بسه چرا شعور ملتو به بازى گرفتى؟ كارى نكن كه مجبور شى برى محضر جناب بنى صدر!

  • جعفري
    0

    اين دولت روحاني گند زده به مملكت از رو نمي رن فقط كاسه ليسه امريكايي هستند برگرد به اصالتت به درون ايران

  • حبیب لا محمدی
    0

    بله خیلی رازیم این اتفاق بیافتد

    نظرات شما -
    • محمد سهر ابیان
      0

      راضی به چی؟چرا خودتون گول میزنید یکم دور ورتون نگاه کنید ببینید امریکا تو کدوم کشور پا گذاشت اون کشور اباد شد؟یکم تاریخ بخونی همه چیز دستگیرتون میشه بعدشم راضی اینطوری مینویسن نه رازی

    • علی
      0

      شما برو اول فارسی یاد بگیر بعد تحلیل سیاسی کن آقای رازی!!

    • mr
      0

      انشا الله هرچه مصلحت است رخ دهد

    • جواد پیرگزی
      0

      پس اسمتو میزاریم رازی بعضیا اسرائیلیایی هستن که فارسیو خوب یاد نگرفتن

    • اکبر
      0

      زکریای رازی یا راضی. از برادران بسیجی اسراییلی نیستی احیانا؟

    • بماند
      0

      حالا چرا حبیب لا محمدی معنی اسمو فامیلتو میشه بگی یعنی دوست غیر محمدی

  • ابراهیمی
    0

    گفتگو زمانی خوب وموثره که قبل از آن محورها مشخص وتوافقات احتمالی بررسی وکارشناسی بشه ودر چهارچوب منافع ملی ایرا ونقطه نظرات رهبری باشه تا وضعیت برجام تکرار نشه

  • مهدی
    0

    فاز اینا چیه خداییش/:

  • حسینتبار
    0

    درصورت لغو تحریم بله

  • هاشم شیری
    0

    اگر برای بهبوداقصادومعشت مردم ایران باشد وثمره مثبت داشته باشد خیلی هم خوب است

    نظرات شما -
    • علوی تبار
      0

      نفع منافع ملی؟؟؟ خروج از بن بست؟؟؟؟ خدایی چند تا از کارهای دولت به نفع منافع ملی بوده؟؟؟ چند تا از کارهای دولت برای خروج از بن بست های اقتصادی و فرهنگی و...بوده؟؟؟ اگه لطف کنید یه مثال بزنید آدم یه کم امیدوار بشه خوبه. هر کسی به هر طریقی از این دولت و کار هاش حمایت کنه، یا راضی باشه به مسیر شون، فردای قیامت باید جوابگوی تک تک اقشار ضعیف جامعه رو بده. مردم له شدن زیر بار گرانی اونوقت آقایون میگن مذاکره!!!!! یه کم مطالعه آدم رو متوجه میکنه که راه حل بن بست اقتصادی فقط و فقط و فقط به دست جوانهای همین مملکت باز میشه عزیزم

  • p h
    0

    بسیار عالی است و نمیتوان همانند احمق ها با جان جنگید

  • زهرایگانه
    0

    نباید دوباره به امریکا اعتماد کرد ،مگه ازبرجام چه خیری دیدیم ،کدوم منافع ملی ?

  • کوروش
    0

    اگه مذاکره با پشتوانه ی قدرت باشه بله ولی اگه از سر ضعف باشه به شخصه امیدی ندارم و به نظرم بدتره

  • ابوطالب عبدالحمیدی
    0

    سیاست یعنی تعامل با دنیای خارج، اگر این دیدار وگفتگو به نفع منافع ملی و خروج از بن بست و مشکلات فعلی مردم باشد نه تنها ایرادی ندارد بلکه لازم و ضروری است.

  • محمد اقدسی
    0

    چرا نباید دیدار و گفتگو کرد؟ سالهاست برای خود در سیاست فوبیایی از مذاکره با آمریکا ساخته ایم. باید از خود پرسید عدم مذاکره معنایش ضعف است یا قدرت؟ این که رئیس جمهور ایالات متحده اعتراف کرده ایران هیچگاه در مذاکره شکست نخورده حتی اگر غلو باشد نیز معنای روشنی دارد. معنای مذاکره پذیرفتن شکست نیست. شروع روندی برای کم کردن مناغشات و بهبود اوضاع منطقه و مهتر از آن مردم کشورمان هست. هر چند اندک. و اعتبار جهانیمان را افزایش خواهد داد. و چه بهتر که زمان مذاکره هنگامه ی عذت باشد نه ذلت .بنا به دلایل بیان شده , من موافق مذاکره در این مقطع زمانی میباشم.

  • تطتزتزتخزتزتزتط
    0

    نخیر موافق نیستم...

  • محمدمهمدی
    0

    مزاکره‌باامریکا‌وانگلس‌‌خیانت‌بمردم‌ایران‌است‌

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      همینه این جنگولک بازی رو راه انداختن تا محکی باشه برای انتخابات هردو طرف ابن وسط تنها چیزی که مطرح نیست سرنوشت ملت ایرانه بابا یه امیر کبیر میخواهیم نه اصلاح طلب نه اصول گرا فقط ایران گرا یعنی کسی که فقط ایران براش مهم باشه در اون صورت مذاکره هم مطمنا به سود ما تمام میشه حاضریم پشت امیر کبیر ثانی البته اگه پیدا بشه هم صلح کنبم هم تا اخرین قطره خونمون رو بدیم ایران ارزشش خیلی بیشتر از این اقایون خود خواه و اکثرا دو تابعیتیه حواسمون باشه ایران برای ایران وسلام

  • فریدخاکباز
    0

    میشه ازجنس مردم بود ومخالفت کرد فقط کسایی که ازبدبختی مردم جیبشون پره راضین مردم توتحریم باشن.

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا هروز شوک جدیدی از دست رئیس دولت و وزیر وزرایش بسه خواهشاخسته شدیم دیگه از رو تمرین

  • Majed
    0

    جناب روحانی از زمان آمدن به تخت ریاست کاری جزء بازی برجام وبدبختی برای ملت ومملکت نداشته چیزیکه برای مملکت منفعت نداره چه اصراری است که پیگیر آن باشی وملاقت با شمر زمان جزء مذلت وخواری چیزی نیست .به نیروی داخلی واستعدادهای جوان تکیه کنید نیازی به فروش نفت هم نخواهی داشت .خودرا از اسارت شرق وغرب بیرون بکشید وبر مردم فشار ظاهری وارد نکنید تا ننگ قبولی وارد کردن دوباره پای استکبار به مملکت را پذیرا شوند .شهامت داشته باشید وقبول کنید از برجام چیزی حاصل شما نمی شود.

  • ناصری
    0

    باه باید به فکر مردم باشن خودشون که مشکلی ندارن همه چیز در اختیارشون بدون دلواپسی

  • بینام
    0

    دیدار بادیوانه ای که می گوید حرف فقط باید حرف من باشد یعنی سواری دادن مفتی به آمریکاییها ازدزدیهایتان دست بکشید مملکت درست می شود واحتیاجی به آمریکا نداریم کشوری که یک درصد جمعیت جهان را دارد وپنج درصد منابع طبیعی جهان را چرا باید وضعیتی اینچنینی داشته باشد

  • محمد
    0

    بحث و گفتگو قطعا نمیتونه جزئی از گناه ویا گناه کبیره باشه. بخاطر مردم باید بسوی جهانی شدن گام برداریم

  • Mohammad
    0

    نخیررر... اولا مذاکره در شرایط فعلی اشتباه محضه دوما مذاکره بر سر چی؟؟ بر سر نقاط قوت ایران از جمله موشکی منطقه ای و هسته ای ؟ مسخره س ک کشوری بخواد بر سر نقاط قوتش مذاکره کنه و اونا رو از بین ببره... سوما هر کی بره برا مذاکره بهتر از روحانیه چون فرق بین یس و نو رو هم بلد نیس این آقای فریدون و همه چیزو میده میره ،با توجه ب تجربه برجامش میگما ک همه چیزو داد جعبه ای پر از خالی تحویل گرفت بعدم آمریکا با پرورویی تمام لگد زد زیر همون توافق... چهارما اگه قراره مذاکره ای هم بشه(فرض تقریبا محال ) باید با یک نظامی باشه چون نظامی جماعت بالا بری پایین بیای چ حکومت پهلوی باشه چ حکومت جمهوری اسلامی غالبا وطن پرستن و منافع ملی رو خوب میدونن و ب حراج نمیزارنش... ممنون ...ادمین لطفا بچاپ

  • سیف اله سهندی
    0

    بنظر بنده قدرتمند کسی است که طرف مقابل و طرز تفکر او را به خوبی دریافته باشد و اثر گذار باشد نه اثر پذیر با آمریکا باید روی خط زرد تشک کشتی کرفت یعنی اگر امیتاز گرفتی فرصت جبران نداشته باشد اگر امتیاز دادی بتوانی فرار کنی

  • محسن
    0

    وای چقدر نظراتِ افراد موافقِ دیدار منتشر شده ؛-)

  • حسن
    0

    مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه.چه ضمانتی هست که دوباره به تعهداتشون پایبند باشن و زیرش نزنن.

  • بهزاد
    0

    نفس ملاقات هیچ اشکالی نداره، به شرطی که طبق گفته آقای روحانی منافع ملی تامین بشه

    نظرات شما -
    • جواد پیرگزی
      0

      اتفاقا نفس ملاقات اشکال داره چون میشه شوی تبلیغاتی برا ترامپِ ثانیا حسن حرف زیاد میزنه میدونی که انچنان رونق اقتصادی ایجادکنم...

  • m.b
    0

    به نظر من مشکل کشورمون مذاکره با امریکا نیست مشکل ما داخلیست اون دسته از زالو ها که وجود جو جنگ و تحریم براشون منفعت داره باید کنار برن امریکه همیشه و در تمام دوران نشون داده قابل اعتماد نیست ترامپ به یه عکس نیاز داره تا مذاکره ، از طرف دیگر شاید دوستان زالو صفت نتونن دیگه با جو جنگ و تحریم تنوری برای خودشون داغ کنن. مردم خسته ان

  • رسول کماسی
    0

    اگه رژیم رژیم اسلامیه بس دوستان توجه داشته باشن که اسلام هم دین صلح و سازش هستش برخی از دوستان که مخالف این دیدار هستن در نظر داشته باشن که فشار های تحریم بیشتر روی قشر فقیر داره اعمال میشه . نه افراط و نه تفریط ولی یه سازش متقابل میتونه باعث کاهش خیلی از هنجار ها بشه .

  • ایرج
    0

    سلام.الان واقعا شرایط مردم ایران در وضعیتی قرار گرفته که اگه بشه بدون پیش شرط با آمریکا مذاکره کرد بنفع ایرانه. یه عده از مسولین وسرمایه داران در زمان محاصره اقتصادی برعکس مردم عادی وضعشون هم به مراتب بهتر میشه.اما مردم عادی دارند از زور فقر و گرسنگی به فساد وبدبختی میرسند. اگه شرایط مذاکره آبرومندانه باشه و عزت و اقتدار ایران زیر سوال نره الان باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم عادی مذاکره با آمریکا عاقلانه ترین کاره تا ایران از زیر فشار محاصره اقتصادی خارج بشه.

    نظرات شما -
    • جواد پیرگزی
      0

      تا الان که هرچی مذاکره کردیم شده اهرم فشار خرم(دولت آمریکا)که همون خره فقط پالونش عوض شده چه تضمینیه مذاکره کنیم بهتر بشه و بدتر نشه؟ یکمم به تجربیات خودت و سایر دولی که با آمریکا مذاکره کردن نگاه کن بیدارشو دادا

  • رسول کماسی
    0

    اگه رژیم رژیم اسلامیه بس دوستان توجه داشته باشن که اسلام هم دین صلح و سازش هستش برخی از دوستان که مخالف این دیدار هستن در نظر داشته باشن که فشار های تحریم بیشتر روی قشر فقیر داره اعمال میشه . نه افراط و نه تفریط ولی یه سازش متقابل میتونه باعث کاهش خیلی از ناهنجاری ها بشه .

  • حمید نیکان
    0

    خیر راضی نیستیم کاسه لیسی آمریکاییها رو ایشون بره جای همونا زندگی کنه بهتره تا تو ایران

  • بهمن،شیرگیر
    0

    سلام،ممنون،و،تشکر،میکنم

  • علی
    0

    روحانی خسته شدیم از دستت کلافه کردی ملت رو با برجام چه کردی برای ملت که الان با ترامپ میخوای بکنی ترامپ یه شیاد و دروغگوست مواظب باش کلاهتو بر نداره

  • مهدی
    0

    رابطه گرگ و میش و خسارت محض

  • محمد روزبهانی
    0

    به نظر من در یک صورت فقط مذاکره اونم اینکه چون ترامپ به تبلیغات برای انتخابات دور دومش نیاز به توافق داره امتیازی بیشتر ازبرجام باید بده و گرنه اگر بخواد بشه برجام یا کمتر از اون بیمار بودیم 3 سال تحریم باشیم 3 تا چهار برابر فقیرترشیم بعد توافق کنیم خوب از اول توافق میکردم این همه آسیب نمیدیدم ِبهتر بود که

  • کاربر ناشناس
    0

    معلوم میشه امریکا خیلی کارها میتونه بکنه

  • على بابازاده
    0

    با سلام من ميگم وقتى رهبر كشورمون ميگه ما نميخواهيم سلاح هسته اى داشته باشيم و به دنبالشم نيستيم پس چرا بخاطر يه بحث سلاح هسته اى الان مردم تو اين فشار اقتصادى دست پنجه بايد نرم كنن بخدا مردم ايران هستن دارن تحمل ميكنن خود دولتمردان هم اينو خوب ميدونن پس حيف نيس اين ملت اين زجرو بكشن وقتى با گفتگو حل ميشه همه ما انسانيم وانسانيت را پيشه بگيريم تو مصلحت ملت هامون نه دين و سياست و قدرت و اين حرفها بخدا همه جاى دنيا ميشه خوب زندگى كرد فقط و فقط اينكه بحث انسانيت باشه

  • فردین
    0

    به نظر من اگر منطقی باشیم،برجام اقدام درستی بود اما دولت روحانی پس از خروج آمریکا از برجام خیلی ضعیف عمل کرد و مملکت دچار ابر تورم گردید و فشار زیادی به مردم وارد شده است. حالا هم دیپلماسی و مذاکره با حفظ عزت کشور،برای بهتر شدن اوضاع هیچ ایرادی نداره .البته تمامی پیگیری ها و مذاکرات به مانند دوره قبل با موافقت رهبر انجام می گیره.

  • حسینی
    0

    مذاکره با دنیا خیلی خوبه ولی نه ترامپ

  • محمد محمدی
    0

    آزموده را آزمودن خطاست...میفهمی؟

  • مرتضی فغانی
    0

    سلام نشستن با ترامپ یعنی کلاهی گشادتر از برجام سر ایران گذاشتن

  • ایرانی
    0

    بدبخت شدیم از دست روحانی و دولتش عزت و شرف مردم ایران رو برد زیر سوال بسه بابا دیگه گنده تر از ترامپ بود هیچ غلطی نتونست کنه در برابر ایران جورج بوش پدر خود جورج بوش ولی ایران دست روحانی نبود وگرنه همون موقع ایران رو بدبخت کرده بود حیف از ایران ک چنین دولت مردانی داره

  • سید جواد سیدی
    0

    من موافق سر سخت مذاکره از طریق دیپلماسیم اما به شرط این که منافع ملیمون و عزت و پایداریمون که ب خاطرش انقدر سختی میکشیم اما زانو نمیزنیم زیر سوال نره و بتونیم به حق خودمون برسیم...

  • کریم
    0

    باسلام. شکی نیست غول اقتصاد در دست امریکاست فقط اگه مذاکره ای بشه باید با احتیاط انجام بگیره همینکه دیدیم ترامپ میخواد کلک بزنه سریع میز مذاکره رو ترک کنیم چون واقعا قابل اعتماد نیستن ترامپ و اروپا

  • حسین شیرخانی
    0

    حسن جان آزموده را آزمودن خطاست, تو بیا پشت سر سید علی, همه چی درست میشه

  • رسول
    0

    چقد ساده لوح هستش این روحانی البته مثل همین اقتصادو عمدی ترکوند میخواد توان نظامی و بازدارندگی هم بترکونه دولت لیبرال همینه، هممونو گول زد، قول و عملش کاملا برعکسه این روحانی

  • عزیزی
    0

    به هیچ وجه موافق نیستم چون به ایران ضربه سنگینی میزنه

  • صالحی
    0

    بهتر است رو در روباهم صحبت کنندشایدبعضی مسایل حل مشود

    نظرات شما -
    • جواد پیرگزی
      0

      نههههههههههه از کجا کشف کردی مذاکره رودررو خوبه من باورم نمیشه تو نابغه ای پسر یعنی این همه مذاکره کردن پشت به پشت بوده؟ جل الخالق

  • علی
    0

    احمق کسی است که با شخصی همچون ترامپ مذاکره کند. شاید مذاکره با اوباما برای برخی توجیه داشت اما مذاکره با ترامپ پایان عمر سیاسی مذاکره کنندگان است...

  • تشکری
    0

    مکرن یک چیزی خوده که گفته ایران باآمریکا مزاکره بکند

  • نا امید
    0

    همش فیلمه دارن مقدمات انتخابات انجام میدن

  • دلفان
    0

    با سلام .اينكه بعضيا اينقدر كينه توزانه سرنوشت ٨٠ ميليون ايراني رو ناديده ميگيرن و اينجا نظراتشون رو با تهديد اعلام كردن خيلي زشته.ايران و دولت ايران كشور قدرتمندي هست و از رويارويي با هيچ كشور ديگه اي واهمه نداره ولي واقعيت جهان امروز داد و ستد با كشورهاي ديگه هست كه اقتصاد رو بشه رو به جلو برد،همون طور كه با عراقي كه ٨ سال شهرهاي جنوبي و مرزي ما رو به خاك و خون كشيد الان برادر هستيم ميتونيم با كشورهاي ديگه هم سازش كنيم.همه ي ايراني ها كشوري آباد و پر رونق خواستارن نه كشوري منزوي و با اقتصاد ورشكسته!كشوري پيشرفت ميكنه كه واقعا به پيشرفت و ابادي سرزمين و مردمش فكر كنه و نه دشمن تراشي!به اميد رشد و شكوفايي دوباره ايران زمين و آسايش و رفاه ايراني هاي غيور!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دو ریال بده آش به همین خیال باش

  • رضا
    0

    آری

  • کاربر ناشناس
    0

    امیدوارم بازدلواپسان دخالت نکنند

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      دلواپسان دخالت نمیکردن الان داعش بالا سرت رژه میرفت .بقیه اشم خودتون بهتر میدونید .

  • امیر
    0

    ثروتمندان مخالف مذاکره هستند اگر نه ادم فقیر چیزی برای از دست دادن نداره

  • بزدل
    0

    جناب روحانی بس کن دیگه ۶سال تمام با مذاکره هر بلایی سرمان اوردی،مگه نمیگفتی برحام فتح الفتوح هست از امام حسن تا دیگران مایه گذاشتی پس اگه خوب بود چرا مذاکره مجدد،اگرم بد بود چرا دروغ گفتین و دوباره به چاه افتاده میندازی این مردمو،دولت بزباش،سیب وگلابی

  • علیرضا نوین
    0

    نه خیر اصلا در این شرایط مذاکره و دیدار با ترامپ درست نیست . الان ایران دست بالا رو داره و با این کار ترامپ از چاله میاره بیرون و کلا این کار خیانته

  • تشکری
    0

    تاهالاازبرجام چه گیرملت آمده مزاکره بالیبی باکوره شمالی وبا بریزیل وبا خودما شماهاکه موافق هستین یاعطلاندارین ویا زد

  • Hossein n
    0

    افتضاح طلبان از کفار هم بدترن...اخرین دست و پا زدن های لیبرال های غربزده داخلی برای حراج ایران...

  • ن طالبی
    0

    با سلام در شرایط فعلی ترامپ برای رسیدن به مقاصد انتخاباتی خود بیشتر به این دیدار نیاز داره تا ایران . مسئولین دیپلماسی کشور بایستی بیشتر از قبل مراقب مکر و حیله امپریالیسم جهانی باشند و از گذشته درس بگیرند.ما در گذشته از مذاکرات و توافقها چیز قابلی به دست نیاوردیم . الان هم باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم و به ترامپ و امثالهم باج ندهیم . تنها راه ملت ایران برای سربلندی مقاومت در برابر زیاده خواهی آنهاست . کشورمان الان دست برتر را دارد .

  • عباداله رهام
    0

    موافق مذاکره نیستم چون انسان عاقل نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود

  • mohamad
    0

    سلام بله کاملا موافقم ...ترامپ فقط میحواد یک توافق با ایران داشته باشه برای انتخابات پیش رو حتی ممکنه امتیازات بیشتری نسبت به برجام به ایران برسه چون ترامپ اساسا بینش سیاسی نداره ...واقعا اون دسته از دوستانی که مخالفن من نمیدونم به چی فکر میکنن مردم واقعا تحت فشارن از نظر اقتصادی..از زمان شروع تحریم همه چی چند برابر شده میخواهید مخالفت کنید انصاف داشته باشید...من 1 ساله فارغ التحصیل برق شدم نه شغلی هست نه کاری همه دلیلشم این تحریم هاست که شرکت ها در مرز ورشکستگی قرار گرفتن..انشالله خدا همه رو کمک کنهیا حق

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      مشکلات اقتصادی فقط تنهایه عامل داره اونم بی تدبیری مدیران نالایقه که یه عده بی عقل بهش رای دادن

    • محمد
      0

      برادر عزیز ما هم مثل شما بیکاریم اما فرقش اینه که نه یک سال چند ساله بیکاریم ، اما باید دید راه حل مساله ما چیست روزی که دلار نزدیک 4000تومن بود آقای روحانی با شعار مذاکره بر سر کار آمد و الان دلار چند روزیه به کانال 11000 رسیده و دورانهای 18 هزار به خود دیده اگر درستی مذاکره اول را بتوان توجیه نمود اما مذاکره فعلی هیچ توجیه منطقی و عقلانی ندارد دراین شرایط مذاکره و حتی یک دیدار ساده خیانت به همین جوانان بیکار و مردمی هست که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم میکنند و این سنگال را به کل دنیا مخابره خواهد کرد که ایرانی ها در برابر فشار آمریکا کم آوردند و این آغازی خواهد برای فشار بعدی بر سر مسایل مختلف مثل حقوق بشر حمایت از تروریسم بحث موشکی و مباحثی از این قبیل تا اینکه فشار های اقتصادی مردم ما را از پا در خواد آورد اما تنها راه حلی که متصور هست اینه که مردم مقاومت کنند و آمریکا ناامید بشود و دنیا و سایر سیاستمداران آمریکا ببینند که هر تصمیم غیر منطقی مثل خروج از برجام نتیجه عکس برای کل دنیا خواهد داشت و آنها را منزوی خوهد کرد در نتیجه اگر مذاکره ای هم در آینده بشود به نفع مردم ایران و معقول خواهد بود

    • ایمان
      0

      شما اگه یه پراید خریده باشی ۵۰ ملیون یعنی حاضری با دیدار یه ریس جمهور بفروشی ۲۰ ملیون .مطمنم نمیفروشی .پس هیج آرزونی با این دیدار قرار نیست اتفاق بیفته .معیشت با حمایت از ریسی فقط ممکنه اتفاق بیفته که جلوی نفوذیا با قدرت بایسته.اونوقته که همه چی درست میشه .

  • جواد
    0

    برای ترامپ بیشتر شوی انتخاباتی میشه و برای روحانی هم اسم درکردن بعنوان اولین رئیس جمهور دیدار کننده با رئیس جمهور آمریکا و قطعا برای کشور ایران این مذاکره هیچ سودی نخواهد داشت. باید صبر کرد تا روسای جمهور بعدی هر دو کشور .

  • فریده قاضی مرادی
    0

    موافقم برای اینکه اسلام دین صلح واشتی است کینه ورزی درست نیست شرایط زندگی مردم سخت شده فشارروی مردم زیاده گفتگو که اشکالی نداره باصحبت میشه به نتایج خوبی رسید

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      جداکه خیلی ازحرفها اینقدر مزخرفه که هربی عقلی متوجه میشه ازدین بدین ضربه میزنن باحرفهای قلمبه سلمبه،درسته که اسلام دین صلح ودوستیه اما نه با کسانیکه بارهاثابت کردن خبیث ترازخودشون فقط خودشونن ومگه اینکه یباردیگه مادرفاحشه شون یکی دیگه پس بندازه

    • ایران ایرانی مقدم
      0

      خسته نباشی دلاور .این چن سال یا تو کشور نبودی یا خبر نداری چی بر سر صلح و سازش ظریف جون اومد.و فک کنم ندیدی وقتی کشتی رو گرفتن بجای التماس مقابله و فشار بر اونا اثر بیشتری داشت

  • محمد رضا
    0

    مذاکره اگر مشکلی رو حل کنه باید انجام بشه. فعلا مذاکره هیچ مشکلی رو حل نمی کنه جز تبلیغ انتخاباتی دولاند ترامپ. به هیچ وجه نباید مذاکره صورت بگیره

  • پرهام ساجدی
    0

    ایولا بلخره سر عقل اومد دم براروم روحانی گرم رای ما هلالت براری

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      تو مثل همون ادم احمقی هستی که موقع امضای برجام یک دلار رو کنار یک هزار تومانی گرفته بود . تا روزی که با چکمه دشمن از خواب بلند بشی نمی فهمی

    • محمد
      0

      دم خودت گرم وطن فروش

  • صبور
    0

    خدا وکیلی اگر رییس دولت بی تدبیر بخواهد با دیپلماسی خنده امر خلاف رهبری را در مواجه با برجام انجام دهد یقین داشته باشد دیگر ملت ایران ساکت نخواهد ماند

  • محبوبه تیموری
    0

    باعرض سلام این وطن فروشهای بی اصل ونسب خود فروخته که روی خون شهدا اسکی میروند بجز بدبختی وحقارت چه چیزی برای ماداشتند که با چراغ اینها درهمه جا مقاومت را ضعیف میکنند این اجانب کی دست ازسر این مردم بدبخت برمیدارند به حق خونهای به ناحق ریخته درراه وطن نابود شوند انشاالله به امید صبح پیروزی با ظهور منجی جهانی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بالاخره روحانی کارشه میکنه اگنظام زیرسوال بره کک روحانی نمی گزه بعد هم بلده ملته احمق حساب کنه وقتی مجلس توان عدم کفایت سیاسیش نتون امضاء کنه همینهه

  • علی
    0

    نمیدونم چند بار باید گول بخوریم.بی فایده است.نباید دوباره مذاکره کنند .تازه داشتیم یه جونی میگرفتیم بعد از اون افتضاح برجام .ما باید مقتدر وایسیم سر مواضعمون.شرایط جغرافیایی کشورمون جوریه که آخرش مجبورن که کوتاه بیان.حیف و صد حیف که اصلاح طلبا همیشه مرغ همسایه براشون غازه .

  • محمد مؤيدي
    0

    بلي مؤافقم

  • رضا
    0

    روحانی قبل از این اعلام کرده که این دیدار را انجام می دهد. تمام این فشارها بخاطر وجود ایشان در سمت رئیس جمهوری است وتا زمانی که در این پست است دشمن به گرفتن امتیاز امید داره .

  • عرفان
    0

    نه ...بازم خراب کاری ...تازه داریم به حال و هوای بدون برجام عادت میکنیم ... ولی با دیدار دوباره این دو شخص همچی خراب میشه .. فقط دیدار با ترامپ ...این سیگنال رو به ترامپ میده که ایران کم اورده ... واقعیت رو باید قبول کنیم که این شخص (ترامپ) فقط دونبال دوشیدن پس فرقی نمیکنه ایران باشه یا کشور دیگه

  • ایرانی
    0

    با سلام دوباره آزمودن خطا هست طبق بیانات مقام معظم رهبری مذاکره ممنوع لطفا سرگذشت لیبی با قزافی را مطالعه کنید اروپاه وامریکا مخالف ایران مستقل و قدرتمند هستند

  • خدیجه دانشور
    0

    آقای روحانی یه زحمتی شما ودولتمردانتون به خودشون بدین وبرین تا گلزار شهدا و ببینید برا سربلندی و عزت این ملت و مملکت چه جوانهای عزیزی جونشون رو فدا کردن اون وقت تن به ذلت مذاکره نمیدادید و اگه وقت داری لطفا یه نگاه به قرآن بینداز که فرموده به دشمن اعتماد نکنید وفقط توکل به خدا داشته باشید .جلوی اختلاس ودزدی رو بگیر مملکت بی مذاکره ذلت بار آباد میشه

  • احمد
    0

    درصورتی که نتیجه به نفع مردم باشد موافقم

  • سیداحمد
    0

    مگر از روی جنازه ما بخواد رد بشه

    نظرات شما -
    • افشین محتاجی
      0

      رو جنازه‌تم رد میشه

  • ش. معلم.
    0

    حتما باید دیداری بین ترامپ و رییس جمهور ایران صورت بگیرد. به نفع کل جهان و منطقه و ایران خواهد بود. امریکا از روسیه که بدتر نیست.

  • جواد
    0

    بنده مخالف مذاکره نیستم اما نباید طوری باشه که در مقابل قلدری آمریکا،ایران و مردمش تحقیرشوندمانبایدبه درخواست آمریکا وغرب ،کشورخاص باشیم همه کشورهابایدبطوریکسان از قوانین بین المللی تبعیت کنند

  • محمد سهر ابیان
    0

    اقای روحانی برادر من بزار از فواید برجام کاملا استفاده کنیم تا بقیش عجله نکن انقدر فداکاری نکن

  • علی
    0

    مذاکره در شرایط فعلی خوبه و قطعا بهتر از خطر جنگ و تحریمه که فقط فشارش روی مردم و اقتصاد ایرانه. همین برجام اگر ساز و کار درستی نداشت نه تنها آمریکا بلکه همه اروپایی ها هم ازش خارج می شدن ولی منطقی شد که اروپایی ها تمام تلاش را بکنند حفظش کنند و شکاف نظرات با آمریکا داشته باشند. منتها دستگاه دیپلماسی ایران در هر مذاکره ای باید از مذاکرات قبلی موفق تر عمل کنند و از خلاء ها و اشتباهات درس بگیرند. همان طور که شجاعانه در مقابل انواع و اقسام تهدیدهای ترامپ ایستادند و او را مستاصل کردند. همیشه باید یادمون باشه ایرانی هراسی برای ما اصلا وجه خوبی نداره و الان با توجه به خروج آمریکا از برجام برگ برنده دست ماست که بازی سیاست را عقلانی و منطقی به پیش ببریم. ما نمی تونیم در دنیا منزوی به پیش بریم و نباید اجازه بدیم آمریکا و هم پیمانانش در خاورمیانه از این فرصت ها در جهت انزوای ما استفاده کنند.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      آ قای روحانی که گفتن هیچ آدم عاقلی باآمریکامذاکره نمیکنه حالاتوش ماندم چطور می خواهدمذاکره بکند.یعنی عاقل نیست.

  • محمدحسین
    0

    موافقم وضیعت اقتصاد ی مردم خوب نیست

  • اعظم جعفری
    0

    هر چه دیدارکردید کافیه .مملکت را داغون کردید . بنشینید ساکت تا مردم خودشدن فکری به حال خودشون بکنند مارا به خیر شما امیدی نیست شرمرسانید

  • حامدشاهسون
    0

    تا موقعی که این آدم ضعیف و بی عرضه رئیس جمهوره همینه؛یکی مثل رئیسی کجا و این آدم بی کفایت کجا همه ی مردم ایران چه چپی چه راستی فهمیدن آمریکا واسه ما تره هم خورد نمیکنه اما اینا همش دارن واسه اونا وقت میخرن واقعا متاسفم برای شورای نگهبان که این بی کفایت رو رد صلاحیت نکرد

    نظرات شما -
    • شاهرخ
      0

      خیلیا تو مدیریت کشورضعیف وبی عرضه هستند،خوبه که شما فقط یه نفرو مقصر این وضع مملکت ندونید،مگه رییس جمهور به تنهایی مملکت رو اداره میکنه،؟رییس جمهور یک حلقه از چندین حلقه تصمیم گیری ومدیریت کشور هست... تازمانی که دیپلماسی ،برنامه ریزی ومدیریت قوی نباشه وضع مملکت همینه...امیدوارم شما یه تجدید نظری تو افکار واغراض یک طرفه خود داشته باشید

  • ماهان سامی
    0

    باسلام.نخیر بهیچ وجه.اخه عذرمیخوام الاغ هم اگه یه بار پاش تو چاله ای بره بکشیشم دیگه از اونجا ردنمیشه.اینا یا احمقن یا .....

  • ن ب
    0

    به هیچ وجه با دیدار روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران موافق نیستیم روحانی می تواند ازطرف خودش باهرکس دوست دارد ملاقات داشته باشد ولی ازطرف ملت ایران نه ترامپ اصلا لیاقت ندارد ترامپ ازنظر شخصیت فردی دچار مشکلات اخلاقی زیادی است ودیدار رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران بااو به هیچ وجه به نفع ملت ایران وحتی خود روحانی به عنوان یک شخص هم نخواهد بود بهتر به ظرفیت وتواناییهای داخل وجوانان خودمان تکیه کند ونظر داشته باشند

  • گودرزی
    0

    سلام مذاکره ودیدارسیاسی خیلی خوبه آقای روحانی ولی وطن فروشی و غرور ملت نادیده گرفت نه نه نه مثل فرجام زلیل نشویم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      فقط یک منافق با ترامپ دیدار میکند

  • امیر
    0

    پیامبر اسلام ص: لا یلسع المؤمن من حجر مرتین؛ مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

    نظرات شما -
    • روبرتو کارلوس
      0

      عزیزم این حدیث واسه مساجد خوبه نه واسه سیاست! میدونی سیاست ینی چی؟؟؟

  • یک ایرانی
    0

    آقای روحانی و طریف غلط میکنن که برن دیدار کن کم مملکت رو فروختن بس نیست؟؟؟ این همه خیانت بس نیست؟؟؟ آقاق روحانی غلط میکنی دیدار کنی...

  • مهدی
    0

    بازم امیدازخدا بریدن...وبه کدخدا دل بستن

  • ‪Nima Jahantab‬‏
    0

    بله صد در صد

  • محمدی
    0

    واقعا آقای روحانی از جان مردم این کشور چه می خواهد مذاکره برای پر کردن جیب روحانی چه سودی به حالمردم دارد خیانت حدی دارد آقای روحانی سیب و گلابی های برجامت کافی نیست برو اسکاتلند آقای دو تابعیتی ...... برو برو هری هری گم شو گم شو وطن فروش بی غیرت ....

  • محمد قرقانی
    0

    اقای روحانی وقتی ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای میگه مذاکره با امریکا سم هست بگو چشم چرا خودسرانه میخوای کار انجام بدی مردم به گوش باشید فتنه سختر از فتنه 88در را است ان شاءالله ما مردم همیشه درصحنه نخواهیم گذاشت مذاکره صورت بگیرد ما همه باهم هستیم چه سپاهی چه بسیجی چه ارتشی چه نیروی انتظامی و چه کارگر وغیره ... گوش به حرف رهبر عزیزمان هستیم ان کسانی که مرگ بر امریکا نمی گویند خود یک فتنه گر هستن شعار من و ما و شما هروز مرگ بر امریکا است مرگ بر اسرائیل مرگ بر فتنه گر مرگ بر خائنین به وطن مرگ بر آل سعود فتنه گر نگت باد نگت باد

  • علی
    0

    خداوندامکر مکرون را به خودشان برگردانند مذاکره ای با ترامپ درکارنیست برود همان برجامی راکه درشورای امنیت تصویب شد را اجرا کند.6کشورقدرتمند دردنیا باایران مذاکره چند ساله داشتید وموادی مورد توافق قرار گرفته باید اجرا شود.منظور ترامپ وغرب این است گردو های آنها برای بازی است ولی گردو های دیگران برای خوردن .هیچ سیاستمداری مثل ترامپ اعتراف واضح به خریت نکرد.الان ازیک کودک هم بپرسند نظرت درمورد ترامپ چیست خواهد گفت دروغگوی طماع.وزیر خارجه را تحریم می کند دم از مذاکره می زند قسم راباور کنیم یا دم خروس را.مامردم ازنظرمعیشتی واقعا درفشاریم که بیش ازنیمی مربوط به عوامل داخلی است.که باید اقدام وعمل فوری و نظارت بسیارجدی ومستمر انجام شود.

  • مهدی
    0

    با سلام مخالفم، شک ندارم اگه روزی همچین اتفاقی بیفته این روحانی همه مارو مثل هویچ میفروشه...

  • شاهرخ
    0

    آقای مدیر شما چطور نظرات محترمانه ومنطقی منو تو سایت قرار نمیدید ولی نظرات توهین آمیز و بسیار مغرضانه سایر مخاطباتونو میذاریدتو سایت...برای شما متاسفم...واقعا متاسفم

  • حمیدرضا حیدری
    0

    با سلام.چند سال به بهانه برجام سرمایه و برنامه و عزت اسلام و ایران زیر سوال رفت کافی نیست که دوباره میخوان بازی جدید راه بیندازن.چرا دولت مردان ما عامدانه نمیخوان از تاریخ درس بگیرن (جهل مرکب)!!!!

  • Mr. President
    0

    اصلا و ابدا جلوی گرگ نباید گوسفند فرستاد

  • محمد
    0

    سوال اینجاست، آیا میشه این وضعیت اقتصادی رو ادامه داد؟ مطمئنا اگر نفت نفروشیم و ارز نداشته باشیم، اوضاع از این هم بدتر خواهد شد، حداقل مطمئنم دزدها و مسئولین بی لیاقت زودتر ما رو به خط پایان می رسونن. پس باید کنار اومد، اما جنگ راه حل هست؟ مطمئنا صلح و مذاکره بهتره. اما میشه بگین چرا با زندگی و روان مردم انقدر بازی می کنین؟ تکلیف اونهایی که اسیر این اوضاع شدن چیه؟ مثلا خود من که زن سابقم رفته مهریه با سکه ۵ میلیونی رو اجرا گذاشته؟ اقای روحانی تو میای ما به التفاوت قیمت رو بدی ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      محمدجان بحث اینه که این وضعیت نتیحه مذاکره و اعتماد به غربی هاست. همه ما بدنبال حل مشکلات اقتصادی هستیم ولی راهش نه جنگ هست و نه مذاکره با کسی که به هیچ تعهدی پایبند نیست. راهش همین مسیر مقاومته که منجر به بی اثر شدن تحریم ها و واکسینه شدن ما خواهد شد و الان کم کم داره نشانه هاش دیده می شه

  • کارن
    0

    نه!

  • اسماعیل آقایی
    0

    کاملا با این ملاقات مخالفم و به آنها هشدار میدم که به فکر همچین کاری نباشن .مردم ما این همه مشکلات رد تحمل نکردن که عاقبتش در برابر دشمن ضعف نشون بدیم.

  • حمید رضا برزویی
    0

    آقا یکی نیست جلوی این دولت رو بگیره ؟ چرا اینقدر آزادانه ، بی اعتنا به مصالح کشور و به اسم مصالح کشور دارند برخلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل میکنند .

  • مهدی فروغی
    0

    آزموده را آزمودن خطاست.

  • رها
    0

    لعنت خدا بر خائن و طرفدارانش... هرکسی که تو هر لباس و جایگاهی داره به مملکت خیانت می کنه.

  • دژمندخوزستان
    0

    سلام هرکسی برخلاف نظر رهبری کار کندنابودمیشود مذاکره ممنوع

  • فاطمه موسوی
    0

    سلام ماشدیدا مخالف مذاکره باامریکای جنایتکارهستیم

  • علی سعیدی
    0

    سلام. روحانی و دولتش مردمی بسیار ترسو وبزدل ووطن فروش اند وروی قاجاریه رو سفید کرده اندواین مذاکره جز ذلت وخواری چیزی عاید ما نخواهد کرد . آمریکا مگر به تعهدات قبلی عمل کرد که می خواهد دو باره مذاکره کند ؟

  • مزگان امیرصادقی
    0

    من به هیچ عنوان حاضر نیستم هیچیک از مقامات کشور با ترامپ مذاکره کند اصلا از خیر برجام بگذرید خواهش میکنم

  • هاشمی
    0

    فقط اومدم کامنت ها رو بخونم ببینم آیا میشه آیا واقعا وجود داره چنین به اصطلاح آدمی که بخواد دوباره به مذاکره حتی فکر کنه؟؟!!!!!آیا هست چنین آدمی(آدم!)؟؟واقعا هست؟؟؟؟یعنی هست واقعا؟؟؟

  • FR
    0

    ترامپ آدم این حرفا نیست آمریکا به شدت در گرداب فرو رفته وبه هروسیله ای چنگ میزنه احمقانه ترین کار مذاکره با آمریکا ست حالا که مردم این همه فشار و تحمل کردن وداره کار به نفع ما تموم میشه مذاکره بزرگترین اشتباه یکی جلوی این احمق‌ها رو بگیره تاکی باید وقتی تاریخ ایران رو می خونیم از ذلت حاکمان سرزمینمان خجالت بکشیم

  • فاطمه
    0

    سلام نه ،من که تنها موافق نیستم خیلی هم مخالفم به اقامون (رهبر عزیمون)اگه توافق هسته ای و موشکی رو هم قبول کنیم باز یه بهانه دیگر میگرن فقط هدف دشمن از بین بردن دین اسلام هستش نه چیز دیکر باید حواسمون جمع باشه وگوش به فرمان رهبری شجاع ودلاور

  • محمد
    0

    بابا بسه دیگه هرچقد خواستین با مذاکره جلو برین و آخرش وضعیت مردم شد اینی که الان هست چرا چشماتونو باز نمیکنید تا ببینید هرجا جلوی قلدر ها ایستادید موفق شدید رهبر یک بار گفت من ب این مذاکرات خوشبین نیستم دیدیم آخرش چی شد چرا ب حرف بزرگترتون گوش نمیدید دیگه از این بیشتر میخواید ملت ایران رو خوار جلوه بدین!!

  • حسین
    0

    لعنتی ا ز کی منافع ملی برای تو ملاک بوده به امید مرگ یا فرارت قبل از اتمام دوره ریاست جمهوری نحست

  • یه شهروند
    0

    اینارو به حساب کم عقلی بذاریم یا خیانت؟!وقتی رهبر میگن حتی دراین شرایط مذاکره با آدم حسابی هم منطقی نیست اونوقت مذاکره بایه قمازباز بلوف زن،کدوم منافع ملی رو میخواد حفظ کنه.

  • زهرا اشجع
    0

    به نظرم مذاکره مجدد عین حماقته

  • یا ثارالله
    0

    واقعاً متأسفم برای خودم و همه ایرانیان عزیز که رئیس جمهوری مثل روحانی داریم خدایا شر هر انسان غربگرا و سست عنصر رو از سر مردمان کشورم دور کن به فرموده رهبر عزیز و بزرگوارمون مذاکره در شرایط فعلی سم است... والسلام

  • مجتبی مرادی
    0

    مذاکره دوباره اشتباه محض.هیچ آدم عاقلی از ی سوراخ۲بارگزیده نمیشه

  • منفعت ملی
    0

    دست مریزاد. التماس تفکر پ.ن: برداشت آزاد برای هر تفکری

  • د.آ
    0

    در صورت حفظ منافع کشورمون خیلی عالی هست که باهم دیداری داشته باشند

  • پیام
    0

    محالفم، چون دو تا اتفاق رخ میده، یکی این که این پیام صادر میشه که ما شکست خوردیم در راهبرد مقاومت دوم این که طبق برجام به اوباما هم نمیشد اعتماد کرد چه برسه به ترامپ واقعا در تعجبم از موافقین مذاکره؟؟؟؟ یعنی اینقدر زود فراموش کردین؟؟؟

  • محمد تقی خواجوی
    0

    سلام واقعا شرم آوره. خدا یا ما شیعیان پیامبرت وپیروان امیرالمومنین و فرزندان حضرت الزهرا رو از شر و مکر وحیله و فتنه و دوروغ و نفاق و ذلت اینگونه منافقان و کور دلان و بزدلان نجات بده . خدایا در دوران اخرالزمان مارو از یاران مخلص امام زمان عج قرار بده . خدایا شیعیان امام زمان ناراحتن خدایا خودت نجاتمون بده .دلمون برا اسلام میسوزه که جاهلین دارن ابروی و زحمت مومنین رو به باد فنا میدن . خدایا خودت به فریاد ما برس

  • میتراقبیتی
    0

    صددرصدمخالفم بادیدارومذاکره آقای روحانی وترامپ .بیش ازاندازه ازتوافقات باآمریکاواروپامتضررشدیم

  • عرب
    0

    موافقم،پدرمان درآمدزیراین فشاراقتصادی،هرروزگرانی،هرروزگرانی،حتی قبرم اززمان تحریماچندبرابرشده

  • مرتضی
    0

    بله مطمن باشید همه مردم راضی هستن و کسانی ناراضی هستن ک دلار و کلی املاک خریدن غیر از اونها همگی مردم راضی هستن .لطفا منتشر کنید

    نظرات شما -
    • فهيمه
      0

      يعني شما نميدونيد اين فشارها و مصيبت ها نتيجه توافق قبليه و اگه باز توافقي بشه آخرش ملك و دلار براي يه عده ميشه؟؟؟؟

  • مصطفی
    0

    مذاکره عالیه فشار یاس و ناامیدی مملکت رو گرفته بهترین گزینه مذاکره اونم فقط با امریکاه هست اونی که مثال میزنه و میگه مگه از روی جنازه ام ردبشید برا مذاکره شکمش سیره و نفعش تو تحریم واقعا برجام برا ماملت بدبخت نعمت بود نمونش خودرو کسی اقساط هم نمیخرید الان که 5برابر قیمت خورده بعد برجام اقا مذاکره رو اغاز کنید تا بدبختر نشیدم مگه چقد دیگه زنده هستیم که با فقر و بدبختی زندگی کنیم

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      عزیزم این وضعیت اقتصاد و معیشتی که همه مون ازش نالانیم نتیجه همین مذاکره و برجام و ترامپ و خلاصه همین نوع نگاه اعتماد به غرب بود. چند بار باید از یه سوراخ گزیده بشیم تا بفهمیم؟ ضمنا من آدم شکم سیری نیستم و همین الآن تو خرج بدیهیات زندگیم موندم.

  • ایرانی
    0

    کجا هستند وطن پرستان واقعی .اساتید.سیاسیون.دانشگاهیان.جامعه شناسان . چرا در حضور مردم شرایط را بررسی وحقیقت را شفاف سازی نمی کنند تا مردم همدل ویک زبان شوند.شما زمام داران در طول چهل سال گذشته بی لیا قتی خودتان را با دوختن دهانها اختلاسها .فرار مغزها.دروغ ودروغ وبی عدالتی واز بین بردن ذخایر عظیم ملی و نابودی جوانانمان وفقر وجهل وتبعیض اثبات نمودید به اسم دین غارتگر باورها شدید.دین خرافی هر روز با سرعت بیشتری از سوی مراجع ومداحان انها در حال گسترش است.کوس رسوایی امریکا را برداشته اید در حالیکه سرطان انگلیس تا استخوانتان رسیده وخبر ندارید ارام با دستهای شما وایادیتان غارتمان کرد علی از ظلمی که برپیر زنی رفت با سیلی خود را محکوم کرد واز سیمای شما هر روز از فقر وظلم وبی عدالتی وغارت سرمایه های مردم و......مرگ و مرگ ومرگ برنامه پخش میشود وشما غیرت ندارید.اگر با بچه شیطان توان گفتگو ندارید ونمی توانید احقاق حق کنید این از بی کفایتی شماست

    نظرات شما -
    • من هم یک ایرانی
      0

      اگر دین مراجع خرافیه, شما دینت رو از کجا فرا می گیری؟ مادرزادی علم لدنی داشتی؟ یا دین واقعی رو از سلبریتی ها می گیری؟

  • محمدرضا عزیزی
    0

    به هیچ نباید مذاکره کنیم این یه باج دادن به غربی هاست

  • کاربر ناشناس
    0

    از روی جنازه همه مخلفان هم رد می شود وبه آمریکا میرود چون برای ما مردم هست

  • زهرا
    0

    واقعا که... مردم رو چی فرض کردن؟...فکرکردند دوباره با وعده‌ی مذاکره،مردم حاضر به بدبخت شدن دوباره میشن؟؟ هرکس کمترین بهره‌ی عقلی روداشته باشه میدونه، این حرفا در حد حرف زدنش هم دیگه درست نیست

  • مسعود
    0

    والا نمیدونم این چه سوالیه.اگه به اندازه یه پوسته ارزن عقل تو سر هر ادمی باشه با یه نگاه به این ۶ سال دولت بیتدبیری و نا امیدی که با برجامشون این وضع رو درست کردند میشه راحت جواب داد که اصلا کار درستی نیست. اما!!!!!! برا این دولت شایدم بد نباشه ،چون دروغ گو هایی هستند که اشنای دروغند و راحت با شنیدن دروغ هم کنار میان. علی برکت الله به این همه نفهمی

  • حق شناس
    0

    کود خورده با پِِِِِهِن اضافی مرتیکه خائن وطن فروش جاسوس حروم لقمه عوضی آشغال گوه .

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      حق شناس عزیز. عصبانیتت رو از دست این خائن ها درک می کنم ولی حقش بود کمی آرامتر و مودبانه تر می گفتی

    • حسین
      0

      روحانی توان دفاعی این آب وخاک راازدست بدهدماخلع سلاح خواهیم شد واو به آغوش آمریکا فرار خواهد کرد

  • محمد نظری
    0

    من موافق مذاکره و دیدار آقای روحانی و ترامپ هستم

  • ایمان
    0

    اگه با این دیدار مردم به ذات کثیف این قوم پی ببرن من کاملا با این دیدارمعافقم .هرچند خدا بالاخره رو میکنه نیت اینارو .خدا کنه مردم دیر متوجه نشن .

  • امیر
    0

    موافقم بهتر از جنگه اما نه به بهای دادن باج اگر واقعا به نفع مردم و ملت باشه خوبه دوستانی که میگن مخالفن احتمالا وضعیت اقتصادی کنونی روشون تاثیری نداشته

  • مسعود
    0

    آخه چند بار!! غربی ها هم خوب بلدن چیکارکنند، تازه بعد از شل و سفت کردنهای مستمر و از بین بردن ثبات اقتصادی و در نهایت خروج آمریکا از برجام، الان که دیدن کشور داره به یه ثباتی میرسه و موضع گیری های دولت و بقیه نهادهای حاکمیتی داره هم سو میشه و تکیه به داخل و راهبرد پاسخ قاطع داره همه گیر میشه، دوباره موضوع مذاکره را انداختن وسط که هم اتحاده را از بین ببرن و اختلاف بندازن و هم این که اقتصاد را دوباره تو حالت انتظار ببرن!

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      کاملا با نظرت موافقم.مسعود به نکته دقیقی اشاره کرده

  • mohammad
    0

    نه موافق نیستم. بخدا قسم حسن روحانی متعهد به بیگانه است. والله از سلامت عقل و فکر درست بر خوردار نیست. این روایت در روایات شیعی است.(نقل از استاد حسن اذغدی)) مدیری که نداند زیر دستانش دزدی میکند آن مدیر احمق و سفیه است. قصد توهین نیست. انصافا مصداق حال این آخوند انگلیس تحصیل کرده هست یا نه؟

  • محمد
    0

    به هیچ وجه. تجربه ثابت کرده است که اقتدار و زبان زور در مقابل اینا کاراییش به مراتب خیلی بیشتر و پر ثمرتره و زبان التماس جز ذلیلی چیزی به دنبال ندارد

  • مرضیه
    0

    سلام.میگن تا تنور داغه باید نون و چسبوند الان ایران می تونه از فرصت استفاده کنه چون آقای ترامپ قراره بار دیگه رئیس جمهور ابر قدرت جهان یعنی آمریکا بشه و برای اینکه بار دیگه به این موفقیت دست پیدا کنه باید هر طوری شد با ایران مذاکره اما این بار با تدبیر و هوش و ذکاوت.الحمد الله تو ایران نخبه و مغز متفکر کم نیست.خییییییلیییییی راحت میشه آمریکا رو با یه مشت ارزن گول زد و به زانو درآورد.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      به همین خیال باش ترامپ هدفش اینه که فقط ما رو بیاره پای میز مذاکره. همین براش بسه و به هدفش رسیده. بدیهیه که در مرحله بعد هیچ چیز دستگیر ما نخواهد شد و روحانی به مراتب بدتر از برجام سرش کلاه خواهد رفت

  • محمد غنی زاده
    0

    پدر جان هسته ای رو پلمپ کردی یه هویچ هم گیرت نیومد. حالا میخوان توان موشکیمونو هم بگیرن. کلید موشکی رو نبر باخودت.

  • اصغر
    0

    سلام. آقای روحانی باز هم میخواهد فریب این دولت فرانسه را بخورد این را بدان آقای رو حانی که اینها هیچ فقط سر بلندی واقتدار این کشور را نمیخواهند شما فقط حرف رهبر را گوش کن در غیر این صورت باز هم یک برجام دیگر و کلاه دیگر سرت میگذارند از قبلی گوشادتر. این را هم بدان ما به خاطر این کشور چه جوانان گلی را فدا کردیم.

  • سباستین
    0

    بنده طرفدار واقعیت هستم.بعصی ادما تمامیت خواه هستن.تمام پست های مملکت باید مال خودشون باشه.یادتون رفته که اقای روحانی بااکثریت رای رییس جمهور شد.از نطر قانون ایشون میتونه با ترامپ دیدار کنه.کسی هم نمیتونه مانع بشه بشرطی ک بخاطر منافع ملی باشه .مثل مردنظر بدید.زنانه نظر ندید.

  • منتظر
    0

    یعنی آخرحماقته گفتگو باترامپ همینو بس

  • باران
    0

    اینا همش کلکه تاریخ نشون داده این سگ بازها و قمار بازها هیچوقت مصالحه نمیکنن و این نیرنگی عظیم هست و قران در سوره بقره میفرماید ولن ترضی عنک الیهود و لا النصارا....لن نفی ابد هست در این ایه یعنی تا ابد یهود و نصارا(مسیحی) از تو راضی نخواهند شد...هر چند دولت بی عرضه ما و افساد طلبان مثل حمار این ایه رو هیچوقت نمیفهمند...

    نظرات شما -
    • رستم زاد
      0

      همون قرآن هم می فرماید خداوند قوم بنی اسرائیل رو بر دیگران برتری داده کدومش رو قبول داری اما شماها با این تفکرات کشور رو از رتبه اول تجاری اسیا در قبل به رتبه اخر فلاکت رسوندید خدایی تفکرات شما دین مردم رو نابود کرد دست بردارید برید سرزمین خودتون عربستان عراق ملت ایران جرا باید با داشتن ده درصد منابع جهان از فقر مجبور به تن فروشی بشه

  • امیرحسین
    0

    روحانی خودش خوب می دونه که مذاکره با آمریکا نتیجه نداره و به قول خودش چیزی جز ذلت و دیوانگی نیست. همینطور خوب می دونه که اجازه اینکار رو نخواهد یافت. او بدلیل عملکرد ضعیف و دست خالی دولتش بدنبال بهانه ای هست که دوباره به مردم بگه من می خواستم مشکلاتتون رو حل کنم ولی رهبری و دلواپسان و .... اجازه ندادن و با این حربه برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده رای جمع کنه. و مکرو و مکر الله والله خیرالماکرین

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      بی فایده هست فقط شو تبلیغاتی برای ۲ طرف هست

    • کاربر ناشناس
      0

      خوب آدم زرنگ روحانی دیگه نمیتونه ریس جمهوری باشه

    • امیرحسین
      0

      آقای ناشناس عزیز. روحانی فقط یک شخص نیست. وقتی صحبت از رای جمع کردن می شه,منظور یک جریان و یک تفکره که ما بهش می گیم جریان غربگرا و بزدل سیاسی و نماد و مصداق فعلی اش حسن روحانیه

  • سباستین
    0

    برا ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما مردم فقیر ک واحد پولمون تومن هست فرقی نمیکنه مذاکره یا نه.اما اوناییکه دلار انبار کردن وزندگیشون رو دلار میچرخه طبیعی هست .باید مخالف مذاکره باشن.چون قیمت دلاراشون.ماشینای میلیاردیشون خیلی افت میکنه.چه دولتی باشن چه مردمی.حالا اینهمه مخالفت میکنید علتش چیه.

  • عباس سلطانی
    0

    در این چهل سال چند صد بار با شیطان مذاکره کردید آیا جزء به ریشتان خندیدند و هر روز تحریمتان بیشتر شد چیز دیگری گیرتان آمد ؟پس به گفته رهبری گوش دهید لذا آقا روحانی و این دارودسته خبیثش تمام آرزوهای امام خمینی و رهبر را برای خودشیرینی در مقابل امریکا از بین خواهد برد و از اول هم در تمام دوران بی مسئولیتی شان همین دیدراداشته من امیدوارم که رهبر معظم انقلاب سربزنگاه از ناموس اسلام دفاع خواهند نمود انشاالله چون قول داده‌اند.

  • حسین شمشادی
    0

    سلام به نظرمن کاربسیارخوبیه که حسن کلیدساز باسردسته دشمنان ایران ملاقات کنه چرا که بااین کارخودش اثبات میکنه که حرف ماکه میگیم روحانی جاسوس هست اثبات میشه چرا که خواسته اونها را داره اجرا میکنه نه خواسته ملت شریف ایران را... آقای روحانی باید خودشو برای محاکمه۱۴۰۰ آماده کنه و حکم آن هم معلومه....

  • منیژه رشیدپور
    0

    دولت ذلت و خواری کی این زمان به پایان می رسد آقا جان منتظر نظرت هستیم یا مهدی(ع)( فرجه)

  • جمال‌الدین
    0

    تعامل با شیاطین، نه تنها امنیت نمی‌آورد بلکه امنیت موجود را هم خدشه‌دار کرده و با گذشت زمان چنان ضربه‌ای به استقلال کشور می‌زند که جبران آن بسیار دشوار و شاید غیر ممکن می‌شود. دروغ و نیرنگ از اصول لاینفک دولت‌های استکباری است، بنابر این خوش بینی به وعده‌های آنان یکی از نشانه‌های خودباختگی همه جانبه است. امیدوارم چنین دیداری انجام نشود چون مایه ذلت می‌شود.

  • ابابیل
    0

    به نظر من مشکل ما با امریکا فقط در میدان رزم حل خواهد شد اگر رهبر فرمان دهد پنجه در پنجه کفار خواهیم انداخت و چنان کنیم که مرغان اسمان به حالشان زاری کنند امر فقط امر امیر رهروی خلف روح الله ...ما جان بر کفیم از مرگ نمی هراسیم قبر را همچون اغوش مادر میدانیم در راه وطن سر مینهیم سرمان در مقابل مردم وطن پایین است و در حال سجده ایم اری ما همان عقابهای ابابیل هستیم که سنگ بر سر کفار اوار میکنیم ...اقای روحانی مراقب باش پایت نلغزد که اگر بلغزد پاسخت با کسانی است که در راه این ارمان و انقلاب خون داده اند پدر داده اند برادر داده اند

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      اقای ابابیل کلاغ هم نیستی . اگر جنگ بشه بازنده واقعی ایران و کشورهای عربی هستند . نه امریکا کلاغ جون هرگز موشک تان به امریکا نمی رسه...

  • کریمی
    0

    بعد از دیدن اینهمه بد عهدی و اعمال فشار ناجوانمردانه فقط یک احمق می تونه باز هم دنبال مذاکره باشه . من نمی دونم مسئولین ما کی می خوان سر عقل بیان ...

  • نازی
    0

    مذاکره کنه چی میشه بگذارید دلار بشه 3 تومن مردیم بخدا از گرونی

  • حمید نعمتی
    0

    اونایی که الان تو ایران مخالف توافق و مذاکره هستن همونایی هستن که الان دارن از این وضعیت اقتصادی سود کلان میبرن

  • ارا
    0

    اخرش مجبورن با امریکا کنار بیان... بااین وضع مردم و زندگی مردم بااین اقتصاد فلج باید کنار بیان... والا دیگه خسته شدیم از این زندگی سخت ... هرچی زجره مال ما مردمه و اقایون حضرات همه تو خارج فک و فامیل دارن از حدادعادل گرفته تا بقیشون

  • یاور
    0

    مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود .چه مذاکره ای ؟ ۱۲ سال مذاکره کردیم دیگه. چه گلی به سرمون زدند میخوان باز دوباره سر این روحانی یه کلاه گشاد تر بزارن مذاکره دوباره عین حماقته .

    نظرات شما -
    • Sara
      0

      اره نیست که ایمان از سر و روی مملکت داره میباره...کوری ؟؟ این همه دزدی و اختلاس رو نمیبینی .....شما بازمانده های خوارج هستید.

  • کاربر ناشناس
    0

    امریکا ودیگر کشورهای اروپایی مامور به تامین امنیت اسراییل هستند حال که می بینند روز به روز عرصه بر اسراییل تنگ تر می شود دنبال مذاکره جدید هستند از طرفی هدف اقای روحانی وتیم مذاکره کننده ایشان فقط میخواهند که مثل صنعت هسته ای صنعت موشکی ایران را دودستی تقدیم به دشمن کنند ونابود کنند ملت باید هشیار وبیدار باشد .زیرا هر ادم عاقل میداند که درموضع ذلت تواق یعنی خاری وذلت برای کشور

  • شهریار شکری
    0

    حالا مثلا مذاکره کردن مگه ترس یا ذلت یا افتخار داره ؟ که بخواهیم راجع بهش نظر بدیم یا ندیم؟ خب حرف زدن راجع به مشکلاتی که گریبان کل دنیا رو گرفته و خوده مردم ما هم بیشتر از همه دارن چوبش و میخورن و کمرشون شکسته چه ایرادی داره؟ بالاخره یه مشکل یا با جنگ حل میشه یا با حرف زدن. (که البته دومی رو برای آدمای باهوش و زبون بفهم گذاشتن). حالا ازهمه اینها گذشته فکر کردید مشکلات ما با حل شدن مسائل بین المللی قد میخواد حل بشه. نهایت سودش اینه که بار منفی روانی که بهونه شده بود برای بالا رفتن همه قیمتها کم میشه. مثلا قیمتها با دلار ۱۸ هزار تومن رسید به نزدیکای خدا. الان که دلار نصف شده چه گلی به سرمون زدن؟ شما مردم هم بجای سینه چتک کردن برای مذاکره با آمریکا و کوفت و زهرماری که چهل ساله با تعصبای کورکورانه درست کردید یه کم به اصل ماجرا بیشتر فکر کنید. همیشه الکی دنبال مسائل مزخرف بودیم. بابا درد و بدبختی همش تو همین مملکت خرابشده خودمونه که ویرون شده.نه مدیریتی نه انصافی نه عدلی نه انسانیتی نه وجدانی ... هیچ چیزی برامون نمونده . صدای هیشکی برای اینهمه نامردی در نمیاد. بابا به پیر به پیغمبر پدر مردم درومد. آبروی مردم از بی پولی رفت.هیچکس دیگه نمیدونه شکم زن و بچه ش و چجوری باید سیر کنه. الکی فقط اسم اسلام و کردن بازیچه و نردبون بعد هر غلطی که دلشون میخواد میکنن. کدوم اسلام و شما میبینید؟ رفتن پشت اسم اسلام پنهان شدن و هر روز شنیدن دزدی و اختلاس و فاحشه بازی و فرارکردن زنازاده هاشون به اون ور دنیا داره گوشمون و کر میکنه. بعد نشستید از صللحیت مذاکره شیطان و اهریمن حرف میزنید؟ کجایید ؟ واقعا از کدوم آخور دارید میخورید که اینقد راحت گوز ناشتا ول میکنید ؟

  • جواد احمدی
    0

    حیا ابرو هم خوب چیزیه ۵ سال برجام برجام کردید حالا این دو سال کلک‌جدیده

  • ناشناس
    0

    ماراضی هستیم روحانی با نرامپ مذاکره کنه به شرطی ک روحانی بره امریکا تا اخر عمرش تو امریکا بمونه اینقدر مذاکره کنه تا تمام کمبود ها برا مذاکره جبران بشه!

  • ملت
    0

    شما که با هرکشوری که باهاتون دشمن میشه اخرش دست دوستی میدید خدا رو خوش میاد فشار به ملت تحمیل کنید خودتون اختلاس کردید و خودتون چپاول غارت کردید جنس وخونه وهرچیزی رو که فکر کنید صد برابر کردید که اخرش تن به مذاکره بدید هنوز جنگ هشت ساله فشارش برداشته نشده که پدرمادر برادر خواهر ها بدبخت شدن وعزیزهاشون رو از دست دادن جواب این همه حق الناس رو کی میخواد بده خودتون که حسابی دزدی کردید ملت بدبخت بدبخت تر شدن خدا لعنتتون کنه همین و بس

  • سید کاظم خان محمدی
    0

    به شدت مخالف و عین خیانت به ایران میدانم

  • فاطمه
    0

    لعنت خدا به دولت روحانی و مردمی که به این دولت رای دادند

    نظرات شما -
    • یا مهدی
      0

      فاطمه خانم به دولت لعنت بفرست اما به مردم نه چون مردم از روی بی بصیرتی بهش رای دادند اگه اطراف خودتو نگاه کنی نزدیکان و اطرافیان رای دادند در حالت عادی آیا به اونها لعنت میفرستی

  • عزیز صفرنیا
    0

    سلام روحانی در هشت سال اخیر جزخدمت به امریکا و خیانت به مردم واسلام و اشتغال زایی به کشور های بیگانه کاری انجام نداده است اگر با ترامپ دیدار کند پرونده خیانت خودش راسنگین کرده است

  • کدخدا
    0

    سلام یاوه گوییهای ترامپ از اول بوده وهست 3سال در برجام با خرید زمان ما رانگهداشتند ورئیس جمهور فرانسه دارد نقش شغال را بازی میکند توافق وتعامل به نفع ملت ایران گزینه خوبی است درصورتی که معیشت واقتصاد مردم رونق بگیرد مواضب باش جناب روحانی که باز مکرون بوسیله واسطه زمان نخرد

  • امیر
    0

    درود بر جسارت آقای روحانی (همین و بس) همین که در این ایام محافظه کاری رو کنار گذاشتی برای ما کافیه

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      0

      داداش این ترس و بزدلیه نه جسارت

  • کدخدا
    0

    مذاکره کنید اموال ملت را به باد ندهید مواظب شیطان صفتان باشید هوشیار باشید زمان را از شما نخرند

  • موحد
    0

    به شدت مخالفم عزیز است قانع و دلیل است طمع کننده

  • مریم محمدی
    0

    به اونهایی میخوام جواب بدم که شکمشون سیره و دختر و خواهرش و شاید برادرش برای پول خود فروشی نمی کنه اونی که شرمنده زن و بچه اش نیست نخبه هاش دوران جوانی را با افسردگی و بیکاری طی نمی کنه هم‌وطن فرض کن آمریکا ما رو فریب میده ما رو بی دین می کنه جوانهای ما رو دین گریز می کنه ما رو استعمار می کنه میخواد تهش چی بشه؟ آخرش و فوقش سالانه میلیاردها دلار از ما می دزده آخرش جوانهای ما رو معتاد میکنه دختر های ما رو میفروشن بی عدالتی می اره تورم‌می اره خاک‌کشور ما رو می فروشه به عربها معدن های ما رو خالی می کنه نفت ما رو ارزون ارزون می فروشه نخبه های ما رو میکشه سونامی سرطان می اره محیط زیست ما رو نابود میکنه درسته خلیج فارس رو از ما می گیره درسته؟ خوب هم وطن من بدون مذاکره و دوستی با آمریکا با فریب مقابله با جهانخواری امریکا همه این کار ها براحتی در کشور انجام شده اینها که اشاره کردم می تونست آخرین ضربه آمریکا باشه ولی حداقل یه سری تحریمها و مشکلاتی را که فقط گریبان گیر مردم عادی و غیر وابسته به دولت می شد را مردم‌نداشتند یه عده پشت دشمنی امریکا قایم شدن و خودشون را هم پشت رهبری قایم کردن و دارن نان مخالفت با امریکا رو می خورن بگذارید چند سال هم با مذاکره با آمریکا زندگی کنیم ببینیم تهش چی میشه فوقش بد بخت بشیم میشیم کره و ژاپن یا عربستان دیگه یا ترکیه یا ... من کشورم و اسلام را دوست دارم ولی شما که نان مرگ بر آمریکا رو می خورین معلومه عمق فاجعه جامعه کنونی بخصوص ایران بعد از سال ۹۰ را نمی دانید ایران الان در هر زمینه غیر از موشک سازی که اصلا لازمش نداریم در حال کما هستش نجات ندیم مرگش فرا رسیده با آمریکا رابطه نداریم افتخار نکنین از ترس گرگ رفتیم تو بغل سگ روسیه هر سال نصف بودجه کشورش را با غارت غیر مستقیم ما در میاره ماومی تونیم با مذاکره و رشد اقتصادی از ظرفیتهای جوانها و کشور استفاده کنیم و با درایت رهبری و افراد دلسوز و متعهد کشور کشورمان را الگوی یه کشور مسلمان کنیم دیگه گذشت اون زمانی که آمریکا فکر کنه با مذاکره میتونه تو کشور ماا جولان بده فقط باید هوشیار بود و امریکاهای داخلی را نابود کرد که ضربه بیشتر از امریکا به کشور وارد کردن و مردم را از نظام دور کردن

  • آشنا
    0

    حرف ما مردم ایران را رهبر عزیز به نمایندگی از همه زد ، با امریکا مذاکره نمی کنیم .

  • کنیز الحسین
    0

    متاسفم که روحانی هرچه از دشمن ضربه می خورد باز هم دست نمی کشد ازین دیدارها و خوار شدنها. بنده به نوبه ی خویش اصلا موافق این دیدارها نیستم و توصیه می کنم تجدید نظر کنن و بیش ازین ایران و ایرانی را خوار نکنند...!!!!!! نه خیر مخالفم

    نظرات شما -
    • علی اصغر
      0

      شما وقتی زنان و دختران خیابانی ک از سر نداری مجبور ب تن فروشی هستن متاسف باش،شما وقتی سران و آقازاده ها میخورنو میبرنومیچاپن متاسف باش،برجام یکی از موفقیتهای ایران بعد ازانقلاب بود در مقابله با کل دنیا که باعث عصبانیت امریکاوشخص ترامپ بود

  • ملت
    0

    غارتگران ملت مخالف مذاکره هستند .فرقی نمی کنه در چه لباس و مسند و درجه ای باشند .

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      زودتر این دیدار انجام شود بلکه از تحریم در بیایم

  • Sara
    0

    موافق مذاکره هستم...انرژی هسته ای و هیچ کوفت و زهرماری واسم مهم نیست‌‌‌‌...جوونیم که رفت ...این چند ساله باقی مونده رو میخوام راحت زندگی کنم‌.

    نظرات شما -
    • محمد حسن پور
      0

      با مذاکره مجدد بقیه عمرتم به فنا خواهد رفت

  • سیروس ایمانی
    0

    آقای رئیس جمهور اینقدر که شما به آمریکا خدمت کردین ترامپ نکرده و اینقدر که ترامپ ولایت مدار بوده شما نبودی درسته شما ماموری و معذور ولی قرار نبود شورش رو در بیارین

  • علی اصغر
    0

    مذاکره برای دزدان و مفت خوران مضر است،مردم دارن همه جوره با مشکلات دست و پنجه نرم میکنند،به کل دنیا باج میدن ک به امریکا باج ندن!!! روسیه کل منافع ومنابع ایران رو داره غارت میکنه و در طول تاریخ همیشه وقتی منافع خودش در خطر بوده پشت متحدان خودش مخصوصأ ایران رو خالی کرده،مذاکره با امریکا ب نفع مردم عادی ایران و به ضرر چاپاولگران وشکم سیران ایران است.

  • ناشناس
    0

    آنجا که تو فرعون زمانی در تیر رس باد خزانی سلام هر فرصتی همیشه وجود نخواهد داشت و آنچه روشن است دنیا تا آخر نمی‌تواند در مورد مساله هسته‌ای ایران بحث کند بنابراین اگر درخواست کنونی محترمانه وطبق منافعی است که تا به حال دنبال آن بوده ایم رد کردن آن بی معنی وآنچه از داخل این گفتگو ی جدید مکرون برای دیدار روحانی وترامپ بر می‌آید به نظر من هدف فقط صحبت رو در روی ترامپ وروحانی هست وآنچه اهمیت ندارد مفاد برجام تاکید می‌کنم فقط گفتگوی رودر روی ترامپ وروحانی و مطمعنا بعد ازاین دیدار در صورت واقعی شدن به ایران حقوقی بالا تر از هر آنچه در برجام طلب می‌شود داده خواهد شد

  • م_ن
    0

    مخالفم تا حالا با مذاکراتتون به اسم رفاه مردم ایران گند زدید به همه چی جیب خودتون پر پول کردید مردم بدبخت

  • کبری رضایی
    0

    بابا جان ما به چه زبونی به شما بفهمونیم که خودمون همه کار میتونیم انجام بدیم و نیازی به آمریکای شیطان نداریم. البته درست گفتن که کسی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. برین آخرین خوش خدمتی رم به اربابانتون بکنین، ان شاالله که در آخرت با اربابانتون محشور بشین. نفرین چندین میلیون جوان و پیر این مملکت بدرقه راهتون.

  • مهدی
    0

    نه موافق نیستم،،،،،در ضمن در جواب اون احمقی که لعنت به دولت روحانی و مردمی که به ایشان رای دادند باید بگم با وجود آدمهای احمقی مٹل شما که به نظر مردم خودت بی احترامی میکنید وضع همینه

  • جعفری
    0

    مخالف صد در صد مذاکره دوباره به هر دلیل وهر بهانه ای هستم نه دلار خریدیم نه وضع مالی خوبی داریم ولی مطمئن هستم با مذاکره دوباره جنگی حتمی به را میاندازن با ایران چون هدف اصلی آمریکا و اروپا خلع سلاح وبی دفاع کردن ملت هست خیلی متاسفم که حافظه تاریخی ما خیلی کمه وضعیف چون همین ۵ یا ۶ سال پیش بود که کلاه مذاکره سرمون رفت وبه این روز افتادیم

  • بنده خدا
    0

    شتر در خواب بیند پنبه دانه... کسایی که هنوز فکر میکنند که از طناب پوسیده آمریکا میتونن برن تو چاه سخت در اشتباهند، مخالف صد در صد، ان شاء الله خداوند ریشه ظلم و ظالم و پیروانشون رو بخشکونه بزودی زود... اللهم عجل لولیک الفرج

  • محمّدمهدی صادقی
    0

    از طرف بچه‌های شاهرود مخالفت صددرصدی خود را اعلام می‌کنیم. ما هم استانی‌های جناب پرزیدنت هستیم ولی رأی ایشون اینجا حوالی 30درصد بود. چون این عمروعاص رو خوب می‌شناختیم. الآن که گندش همه جا رسیده. آقایون زبان دنیا بلد! یه کم زبان قرآن هم یاد بگیرید: و لن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتّی تتّبع ملّتهم: اونا تا کلّاً یهودی و نصرانی‌تون نکنن، ازتون راضی نمی‌شن و هی مذاکرات بعدی رو کلید می‌زنن. و قاتلوا أئمّة الکفر، إنّهم لا أیمان لهم: با سران کفر بستیزید (از در مذاکره وارد نشوید) که آنها عهد و پیمان حالیشون نیست. و أعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة... ترهبون به عدوّ الله و عدوّکم: هرچه در توان دارید توان خود را علیه دشمن بالا ببرید تا همواره از شما ترس و واهمه داشته باشند. ولیجدوا فیکم غلظة: دشمن باید در شما غلظت و سرسختی را حس کند. و قتلوا هم حیث ثقفتموا هم: هر جا گیرشان آوردید و امکانش بود، بکُشیدشان. و آیات بیّنات متعدّد دیگر که برخلاف مشی شما فرمان داده و به حفظ روحیه‌ی جهاد و انقلابی‌گری دعوت نموده است.

  • مرضیه
    0

    خطابم به مخاطب ایرانی هست. بنده به شخصه موافق زور و مذاکره نیستم.منتها یه چند تا سوال از شما دارم آیا شما وضعیت اسف باره مردم و در گوشه گوشه ی ایران دیدید؟آیا می دونید روزانه چقدر دزدی و غارت بین مردم اتفاق می افته؟و آیامی دونید این هنجارشکنی بخاطره چی هست؟این تازه گوشه ایی از مشقتهای مردم این سرزمینه .چرا قبل از اینکه ریئس جمهور فعلی آمریکا راس کار بیاد این جور سختی نداشتیم و همه در کمال آرامش زندگی می کردند؟؟یه ذره به خودتون بیاین.بزرگان ما به مراتب گفتن با دوستان مروت با دشمنان مدارا.شاید فکر کنید من وطن فروشم اما اون چیزی که برای من مهمه مردم شریف ایرانه.چرا باید چهل سال در کینه و کدروت باشیم؟اون آقای احمق ترامپ الان وقت انتخاباتیشه و خودش از جناب ظریف درخواست کرد که بیاد فرانسه و با همتای فرانسویی خودش ملاقات کنه.این یعنی چی؟

    نظرات شما -
    • محمد حسن پور
      0

      دوست عزیز من خیلی بیشتر مشکلات را میدانم.اگر ترامپ صادق است نیازی به هوچی گری نیست نیاز به مذاکره مجدد نیست به همان مذاکره قبلی به طور کامل و بدون شرط اضافه عمل کند مگر اینکه ترامپ ملت ایران رو خر فرض کرده باشد .

  • سلحشور
    0

    مخالف هر گونه مذاکره دوباره با آمریکا هستم. مذاکره مجدد، خیانت است به ملت.

  • علیرضاعامریون مخالف هرگونه مذاکره باترامپ میباشم
    0

    مخالف هرگونه مذاکره باترامپ میباشم

  • موذنی
    0

    بشدت مخالف مذاکره هستم مطمئنا نقشه جدید در راه هست

  • fatemehvali@gmail.com
    0

    باسلام بله البته که دوست داریم دیدار هر دو رئیس جمهور را که فرصت طلبهای داخلی بمیرند

  • ناشناس
    0

    دراین برهه از زمان که ماچندقدم مانده تاپیروزی مذاکره خیانت است وما به شدت مخالفیم لبیک یاخامنه ی

  • ب نام خدا
    0

    چرا الکی شعار میدین؟؟؟ با دعا و اللهم عجل لولیک الفرج و ان‌شاالله و ماشاالله اگه وضع درس میشد که تاحالا شده بود.....چرا نمیخواین به اون مغز منجمد و متحجرتون بقبولانید که آمریکا ابر قدرت نظامی و اقتصادیه.....چرا قبول نمیکنید الان ۱۴۰۰ سال قبل نیست که با یه خرما زندگی کرد؟ چرا قبول نمیکنید که با حدیث نمیشه مملکت نگه داشت؟؟؟؟ بابا بسه دیگه به اون افکارتون یه فلش بزنید ...

    نظرات شما -
    • نمره ی بیسته کلاسو نمیخوام
      0

      آفرین به حرفت....واقعا درد دل اهل تفکر رو زدی...ایران تنها کشوریه که وقتی به گذشته اش نگا میکنی انگار آیندشو میبینی!!!!!!

  • مریم محمدی
    0

    دوستان خواهر رضایی چرا متوجه نیستین ما کشور خود کفایی نیستیم که بتونیم خودمون مشکلات کشور رو حل کنیم حل مشکلات کشور از حل مشکلات اقتصادی کشور می گذره حل مشکلات اقتصادی چون ما وابسته به نفت هستیم تا با دنیا و آمریکا مذاکره نکنیم حل نخواهد شد در هر صنعتی به خارج محتاجیم نمیشه بخدا نمیشه برای حل مشکلات اقتصادی باید مذاکره کرد الکی با مرگ بر این و اون گفتن نمیشه خود کساء بود همین عراق نفت خریده پول ما رو نمیده چین و بقیه هم‌ارزون میخرن در صنعت هم بخواهیم پیشرفت کنیم کمترین دستگاه هامون از خارج میاد گوشت آرد برنج همه چی مواد اولیه دارو بدون دلار نمیشه تجارت کرد با این بدبختی ها میبینین یهو کشور از تو خالی شد و نظام می پاشه ولی با مذاکره هوشمندانه و مبارزه با فاسدان اقتصادی داخل کشور وضع اقتصادی کشور می تونه بهتر بشه کم کم از نخبه ها و ظرفیتهای کشور استفاده کرد و تا چند سال آینده کم کم به استقلال کشور قدم گذاشت الان ما جژ موشک و سلاح چیزی نداریم اون هم کسی نیست با ما بجنگه ما خودمون هی میگیم دفاع میکنیم دفاع میکنیم کی میخواد با ما بجنگه که؟ بیشتر از این‌نباید بهانه دست دشمنان داد و مردم را بیچاره کرد مردم ا یران داره از تو خالی میشن مردم بی حسی سیاسی بهشون دست داده نمی خوان اعتراض کنن موندن ببینن چی می شه فقط این وسط یه عده نفستون از جای گرمی در میاد و حق دارن چون پول نگذاشته مشکلات رو با اعماق وجود حس کنن ولی بالاخره اینها هم یه زمانی از وضعیت نابسامانی جامعه سیلی خواهند خورد

    نظرات شما -
    • مجید م
      0

      جالبه کسایی دم از استقلال و خودکفایی میزنن که همشون جیره خور و مواجب گیر حکومت هستن و به خاطر از دست ندادن منافعشون از هیچ جنایت و تهمت و جبری ابایی ندارن

  • مجید رنجبر
    0

    ما مردم برای امنیت و رفاه نیاز به هیچکسی نداریم فقط و فقط یه مدیریت داخلی نیاز داریم برای استفاده از استعداد و خلاقیتهای جوانان خودمون. آقای روحانی بهتون پیشنهاد میکنم از خط ولایت و رهبری تعدی نکنی و خط قرمزها و رعایت کنی چون در آینده ای ن چندان دور باید جوابگوی اعمالت باشی...

  • فتاح
    0

    هرگز موافق نیستم واقعا خیلی احمق هست اگر بخواهد با دشمنش بعداز این همه کلاهی که سرش گذاشته مذاکره کند

  • امیرهوشنگ
    0

    سلام تجربه نشون داده روحانی و کابینه غربیش به راحتی جلوی ارباباشون وا میدن ،برای برجام این همه خواری و ذلت کشیدیم آخرش هم هیچی گیرمون نیومد صنعت هسته ای و اقتصادمون فلج شد تازه اونا طلبکار هم شدن،الان که با اقتدار رئیس جدید قوه قضائیه و کوتاه کردن دست مفتخور ها و اختلاس گران و رانتخواران اقتصادمون داره یه تکونی میخوره دیدن تیرشون به سنگ خورده پیش خودشون گفتن خوب روحانی که باماست و بازیچه خودمون یه مذاکره میکنیم و دوباره روز از نو روزی ازنو،ولی رهبر عزیزمون چراغ روشن فریبکاری غربی ها رو دست دولت داده و ملت هم میدونن که مذاکره دردی از درداشون برنمیداره،مشکل ما دولت خودمونه که به سرمابه های انسانی داخلی و شایسته سالاری بی توجه وبی خیاله. درمجموع مذاکره جز ذلت و خواری و رکود اقتصادی چیزی نداره

  • م.اکبری
    0

    مخالف مذاکره مجددهستم.جبهه استکبارهرچه درچنته اش داشت بکارگرفت ونتیجه ای نگرفت به بن بست رسیده اند به تکاپوافتاده اند به هردری میزنند تابافریب مسئولین کشوررا به میزمذاکره آورده وکلاه گشاد سرایران بگذارند.

  • اکبر
    0

    ابدا موافق مذاکره با آمریکا نیستم و نخواهم بود. در ضمن امریکا نفسهای اخرشه. اینو من با ایمان کامل عرض میکنم. دولت کثیف روحانی و غربگراهای احمق هم زمان رسواییشونه.ملت ساکت نخواهند ماند. به زودی اتفاقهای خوبی خواهد افتاد. مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.مطمعن باشید

  • مهدی
    0

    واقعا متاسفم که ملت ما هیچ وقت دشمن شناسی بلد نبوده و همه رو دوست میبینه ..نه روحانی فاسد رو میبینه و نه کشور های جنایتکار رو میبینه فقط خواهش میکنم تو اینترنت سرچ کنید.....پرزیدنت آکتور سینما....دقیقا معنای مذاکره رو میفهمید....

  • علی مهدی
    0

    بعد از اینهمه بدعهدی امریکا و اروپا. ادم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود، مگر اینکه خائن باشد.

  • ال علی
    0

    بسیار احمقانه است، مگر از یک سوراخ چند بار باید نیش خورد؟ یا هنوز احساس نیشخوردگی نکردید؟

  • عباس
    0

    سلام به آقای روحانی بگید ما نیاز به مذاکره با آمریکا نداربم به مسئولین درستکار وراستگو نیاز داریم بلد نیستید اداره کنید پاشید برید مجبور که نیستید مردمو بدبخت کنید !

  • شاهد
    0

    هرگز این دیدار انجام نخواهد شد . و توافقی صورت نمیگیرد مگر نابودی آمریکا

  • علیرضا
    0

    صد در صد مذاکره با امریکا ی شیطان صفت مخالفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها