پاسخ حملات رژیم صهیونیستی داده شد

انتقام موشکی نیروهای مقاومت؛ حزب الله به صهیونیست ها حمله کرد، حوثی ها به عربستان

شبکه الجزیره گزارش داد، ساعتی قبل به دلیل حمله موشکی، هزاران صهیونیست شرکت کننده در جشنواره ای هنری در شهرک صهیونیست نشین سیدروت از محل جشنواره فرار کردند.

انتقام موشکی نیروهای مقاومت؛ حزب الله به صهیونیست ها حمله کرد، حوثی ها به عربستان

یک روز پس از آنکه خبرهایی درباره شهادت یک ایرانی و چند نیروی مقاومت لبنان در حمله صهیونیست ها منتشر شد، موشک های حزب الله لبنان از صهیونیست ها انتقام گرفتند. تصاویر منتشر شده از این حملات نشان می دهد که گنبد آهنین اسرائیل نتوانست جلوی موشک باران حزب الله را بگیرد.

این حمله ساعتی پس از هشدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان صورت گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان امشب طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال و حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به لبنان تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد. او گفت: ارتش اسرائیل از امشب منتظر پاسخ باشد. او به سوریه اشاره کرد و گفت همانگونه که ارتش این کشور طی سال‌های گذشته در نبردهای خود با تروریست‌ها و دشمنان موفق و پیروز بوده، «با گام‌های استوار و ثابت خود به سوی پیروزی نهایی حرکت می‌کند و استان ادلب که در اشغال تروریست‌ها است، به‌زودی به آغوش سوریه باز خواهد گشت و آزاد خواهد شد و شرق فرات نیز این گونه خواهد بود».

همچنین سردار سلیمانی به حمله صهیونیست ها واکنشی انتقام‌جویانه نشان داد و گفت: قطعا این عملیاتهای دیوانه‌وار، آخرین دست و ‌پا زدنهای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

عملیات امشب حزب الله درحالی انجام شد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم امشب گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ۱۰ فروند موشک بالستیک بدر ۱ به آشیانه‌های هواپیماهای جنگی و آپاچی دشمن سعودی در جیزان شلیک کرده است. وی افزود: ما به نظام سعودی هشدار می‌دهیم در صورت ادامه تجاوزگری و محاصره، عملیات بزرگتر و گسترده‌تری را علیه این رژیم انجام دهیم.

17

حجم ویدیو: 1.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    این حزب الله است که تصمیم میگیرد! نه سعد حریری؟

  • تشکری
    0

    این دولهامثل پاراگوح یامیترسن ویادست نشانده هست اکسر شان می ترسن فکر می کنن آریکا یک لولو هست اونهایی هم که دست نشانده هستن که هالشان معلوهست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها