اعتراف صهیونیست‌ها به حمله هوایی به خاک سوریه/ادعای جالب اسرائیل درباره ایران

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه حمله هوایی شنبه شب به پایتخت سوریه را تایید کرد و مدعی شد این حمله با هدف

اعتراف صهیونیست‌ها به حمله هوایی به خاک سوریه/ادعای جالب اسرائیل درباره ایران

نیروی هوایی "اسرائیل" نیز با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد: «به تعدادی از اهداف تروریستی در روستای عقربا در جنوب دمشق در سوریه از جمله نیروهای ایرانی که قصد ارسال تعدادی پهپاد تهاجمی علیه اسرائیل را داشتند، حمله کردیم».

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز ضمن تایید حمله هوایی به سوریه، مدعی شد: «در عملیاتی بزرگ، ما مانع حمله نیروهای ایرانی و شبه‌نظامی به اسرائیل شدیم. تکرار می‌کنم؛ ایران در هیچ جایی مصونیت نخواهد داشت. نیروهای ما در تمام جهات با ستیزه‌جویی ایران مقابله می‌کنند».

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی‌هایش علیه ایران افزود: «من به ارتش دستور دادم برای هر سناریویی آماده باشند. ما به اقدام علیه ایران و وابستگانش ادامه می‌دهیم».

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» در صفحه شخصی توئیتر خود با اشاره به اینکه حملات هوایی به جنوب دمشق هنوز به پایان نرسیده، خبر داد که ارتش اسرائیل چند سامانه پدافندی «گنبد آهنین» برای استقرار در شمال فلسطین اشغالی اعزام کرده است.

بر این اساس، تمام جوخه‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی «از بیم پاسخ ایران،‌ سوریه یا حزب‌الله» به حالت هشدار درآمده و جنگنده‌های اسرائیلی نیز به پرواز در حریم هوایی لبنان ادامه می‌دهند.

بعد از اینکه شوی تبلیغاتی صهیونیست‌ها درباره حملات هوایی بی‌نتیجه به سوریه فروکش کرد، خبرگزاری سانا در گزارشی تاکید کرد پدافند هوایی ارتش تمام موشک‌های متخاصم را پیش از رسیدن به زمین، هدف قرار دادند.

سانا همچنین به نقل از یک منبع نظامی در ارتش سوریه نوشت: «در ساعت ۲۳:۳۰ بود که نیروهای پدافند هوایی ما اهداف متخاصمی را که از سمت جولان به سوی حومه دمشق می‌آمدند، شناسایی کرده و به صورت موثر با این تهاجم مقابله کرد».

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها