خبرفوری همزمان با آغاز هفته دولت بررسی می کند

چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید


2 شهریور 1398 - 13:53
5d6102272b95f_2019-08-24_13-53
این ششمین سالی است که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور هفته دولت را برگزار می کند. در این شش سال اتفاقاتی رخ داده که محبوبیت حسن روحانی را با فراز و نشیب همراه کرده است.

در چهار ساله نخست، دولت از طریق تثبیت نرخ تورم و به ثمر رساندن توافق هسته ای با کشورهای موسوم به 1+5 بر محبوبیت خود افزود. چنانکه در سال 1396 برای دومین بار روحانی موفق شد اکثریت آرا را به دست آورد.

با این همه در دو ساله گذشته از دولت دوم روحانی، خروج آمریکا از برجام از یکسو و تحولات اقتصادی ناشی از آن که تورم را به بالاتر از 40درصد رساند و نرخ ارز را سه برابر کرد، باعث شده تا محبوبیت دولت کاهش داشته باشد.

با این وجود ایستادگی دولت در برابر زیاده خواهی های ترامپ و نیز تلاش برای کنترل بازار با وجود تحریم های شدید، حمایت بخش های زیادی از جامعه از دولت را دربرداشت به طوری که نه تنها اعتراضات خیابانی که خواست واشنگتن بود تکرار نشد، بلکه مردم با درک شرایط نامناسب بین المللی، از انتقادات خود از دولت نیز کاستند.

با این حال برخی مسائل مانند فیلترینگ، فساد و حقوق های نجومی هنوز دولت را با انتقاداتی روبرو کرده که باید دید دولت در دو سال باقیمانده از فرصت اداره قوه مجریه چه تدبیری برای کمرنگ کردن آن می کند.

حسن روحانی امروز در روز نخست هفته دولت با امیدواری از آینده سخن گفته است (سخنان او را اینجا بخوانید). با این وجود منتقدان دولت می گویند که نحوه عملکرد روحانی باعث شده است تا در سال 1400 یک منتقد او شانس پیروزی در انتخابات را داشته باشد (بیشتر بخوانید). با این وجود اگر دولت بتواند در 500 روز باقیمانده از عمر این دولت شرایط را بهبود دهد، شاید امکان پیروزی یک کاندیدای همراه دولت در دوره بعد افزایش یابد.

شما درباره آینده این دولت و میزان محبوبیت آن چه فکر می کنید؟ به نظر شما دولت روحانی چه نمره ای می گیرد و آیا شانسی برای پیروزی یک کاندیدای نزدیک به دولت در انتخابات 1400 و موفقیت لیست نامزدهای همسو با روحانی در انتخابات اسفندماه مجلس وجود دارد؟

در ادامه این مطلب کامنت بگذارید و نظر بدهید.

این ششمین سالی است که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور هفته دولت را برگزار می کند. در این شش سال اتفاقاتی رخ داده که محبوبیت حسن روحانی را با فراز و نشیب همراه کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d6102272b95f_2019-08-24_13-53
2 شهریور 1398 - 13:53

در چهار ساله نخست، دولت از طریق تثبیت نرخ تورم و به ثمر رساندن توافق هسته ای با کشورهای موسوم به 1+5 بر محبوبیت خود افزود. چنانکه در سال 1396 برای دومین بار روحانی موفق شد اکثریت آرا را به دست آورد.

با این همه در دو ساله گذشته از دولت دوم روحانی، خروج آمریکا از برجام از یکسو و تحولات اقتصادی ناشی از آن که تورم را به بالاتر از 40درصد رساند و نرخ ارز را سه برابر کرد، باعث شده تا محبوبیت دولت کاهش داشته باشد.

با این وجود ایستادگی دولت در برابر زیاده خواهی های ترامپ و نیز تلاش برای کنترل بازار با وجود تحریم های شدید، حمایت بخش های زیادی از جامعه از دولت را دربرداشت به طوری که نه تنها اعتراضات خیابانی که خواست واشنگتن بود تکرار نشد، بلکه مردم با درک شرایط نامناسب بین المللی، از انتقادات خود از دولت نیز کاستند.

با این حال برخی مسائل مانند فیلترینگ، فساد و حقوق های نجومی هنوز دولت را با انتقاداتی روبرو کرده که باید دید دولت در دو سال باقیمانده از فرصت اداره قوه مجریه چه تدبیری برای کمرنگ کردن آن می کند.

حسن روحانی امروز در روز نخست هفته دولت با امیدواری از آینده سخن گفته است (سخنان او را اینجا بخوانید). با این وجود منتقدان دولت می گویند که نحوه عملکرد روحانی باعث شده است تا در سال 1400 یک منتقد او شانس پیروزی در انتخابات را داشته باشد (بیشتر بخوانید). با این وجود اگر دولت بتواند در 500 روز باقیمانده از عمر این دولت شرایط را بهبود دهد، شاید امکان پیروزی یک کاندیدای همراه دولت در دوره بعد افزایش یابد.

شما درباره آینده این دولت و میزان محبوبیت آن چه فکر می کنید؟ به نظر شما دولت روحانی چه نمره ای می گیرد و آیا شانسی برای پیروزی یک کاندیدای نزدیک به دولت در انتخابات 1400 و موفقیت لیست نامزدهای همسو با روحانی در انتخابات اسفندماه مجلس وجود دارد؟

در ادامه این مطلب کامنت بگذارید و نظر بدهید.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 536
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیرحسین جوادی 0 0 پاسخ 1398/6/27 -20:16

ی ضرب المثل قدیمیه ک میگه چی چی ... زرد برادره چیچیه ....؟!!!؟؟؟

مجید 2 0 پاسخ 1398/6/27 -08:49

سلام - از نظر جناب دکتر احمدی نژاد ریاست جمهوری خوب و برتری بود.

محمد 2 0 پاسخ 1398/6/27 -08:35

زمان آقای احمدی نژاد حداقل یک اثر ماندگار برای قشر متوسط به جای گذاشت. اگر چه در دولت آقای روحانی باز در آن کارشکنی شد. ولی ساختن مسکن مهر برای اونهایی که مشکل مسکن داشتند و کم هم نیستند. امری به یاد ماندنی هست.ایشان چکار کردن برای این مردم فلک زده؟

دزد زده 0 0 پاسخ 1398/6/26 -05:32

اول یکی در ایران پیدا کنید که دزد و غارت گر نباشه بعد نظر سنجی برایش بذارید ممنون

ناصر 3 0 پاسخ 1398/6/25 -19:06

دولت این حضرت اقا دولت دزدان است زیرا مسولین دولت با استفاده از پیرهن عــثمانی بنام تحریم پول و سرمایه های کشور غارت می کنند. مقام رهبری باید احزاب دمکرات و جمهوری خواه را منحل نمایند تا اوضاع کشور سرو سامان یابد. احمدی نژاد هم در حد و قواره یک رییس جمهور نبود.

hassan 3 0 پاسخ 1398/6/25 -16:56

چهارسال اول احمدی نژاد بهترین دوره تاریخ ایران بود و چهارسال دوم احمدی نژاد بدجور وارد حاشیه و خودبزرگ بینی و رفیق بازی شد و آخر هم خراب شد.زمان احمدی نژاد با وجود تحریم همه جانبه دلار افزایشی زیادی نداشت.در مجموع دوره احمدی نژاد خوب بود ولی روحانی با وجود برجام و از دست دادن هسته ای دلار از4200 رسید به 18000تومان این یعنی بدترین دولت تاریخ ایران. یقینا دولت روحانی بدترین دولت بوده. چیز قابل دفاعی از خود به جای نذاشت.

رضا 3 0 پاسخ 1398/6/25 -15:09

بایقین تمام ناکارامدترین دولت بی تدبیر

ایرانی 0 3 پاسخ 1398/6/25 -08:51

یقین داشته باشین که ضعیفترین وبی لیاقت ترین دولتی که بیشترین سرمایه های مادی ومعنوی کشور را به هدر دادند .غارت کردند .احمدی نژاد بود ودور وبریهاش .اما عملکرد دولت روحانی هم به هیچ عنوانی قابل دفاع نیست .

اسماعیل 5 0 پاسخ 1398/6/24 -10:15

من نمره منهای بیست میدهم تمام وعده ها دروغ بود هیچ خدمت قابل توجهی نکرد حرف امروزش بافردا فرق داشت سلطان وعده های پوچ بود

سعید 5 0 پاسخ 1398/6/24 -09:11

من احمدی نژاد را، با اینکه اشکالاتی در کارش بود (حمایت بی دریغ از اطرافیان، فاصله گرفتن از مقام معظم رهبری، ناکارآمدی بعضی از مسئولینی که یک شبه انتخاب میشدند، و...) خیلی خیلی بهتر از روحانی می پذیرم. ایده و عمل احمدی نژاد خیلی خوب بود و استارت خوبی هم در مسائل اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی زدند اما بزرگترین ایراد ایشان این بود که راه حد اقل 10 ساله را خواست در سه سال انجام دهد که این شد تصمیم عجولانه و بی تدبیری ایشان و اگرنه با وجود افکار ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی و احترام و بها به خون شهدا و محرومین، به صراحت میشه گفت که تا چهل سال دیگر راه انقلاب را هموار می کرد. بنابر این نمره من به احمدی نژاد 16 و به حسن روحانی 1 هست.

ali57 2 0 پاسخ 1398/6/23 -23:34

دولت روحانی با احمدی نژاد بسیار متفاوت است احمدی نژاد از قدرت مطلق و فراقانونی برخوردار بود و از اعتراضات عمومی هیچ ترسی نداشت و در یک کلام اقتدار احمدی نژاد از اقتدار شاهان قدیم ایران بیشتر بود اما روحانی ضعیفترین قدرت اجرایی را دارد و در دوره دوم تحت فشار در مسیر ویرانگر احمدی نژاد گام نهاد و روزگار مردم را سیاه کرد.

بدبخت ایرانی 2 4 پاسخ 1398/6/23 -13:16

باسلام طی این سالها هیچکسبرای مردم نیامده خدمت کنه مردم زنده مانی میکنند هیچ فرقی هم نمیکنه بودونبودشان هیچ تاسیری نداره

مجید یاوربیگی 3 2 پاسخ 1398/6/22 -10:27

همشون اومدن که خدمت کنن علی؟ برکت اللهههههه....

خوشدل 14 1 پاسخ 1398/6/21 -10:14

با سلام خداوکیلی شما که این نظر سنجی رو گذاشتین افکارت کجاست؟ چه کاری اقای روحانی تو این چندسال کرده که درموردش مردم بخواهند نظر بدهند جز این که شش سال مشغول باغ میوه خودشان که همان برجام باشه بودند و از شیره بدن مردم برای این باغشون ابیاری کردندو هر جا که مردم از حل مشکلات اقتصادی زندگیشون سوال میکردن .میشنیدندکه باغ درحال میوه دادن هست . صد البته میوه داد برای برادر خودش وبرادر اقای معاون اول و ... و این چند سال هم مشغول پسا برجام و شیره مالیدن برسر مردم. اختلاس و دزدیهای کم و زیاد از شاهکارهای دولت اقای روحانی تا اینجا بوده وتمامی بی لیاقتی های خود را بر سر دولت قبلی خراب میکردن.....درد زیاده دیگه چی بگیم

حسین عبادتی 13 0 پاسخ 1398/6/20 -16:59

دولت خیانتکار و کثیف و ریاکار

عبدالعلی 14 1 پاسخ 1398/6/20 -16:57

عملکرد احمدی نژاد با روحانی قابل مقایسه نیست . زیرا : 1 - احمد ی نژاد با مسکن مهر 2/5 میلون نفر را صاحب خانه کرد . روحانی مسکن مهر را مزخرف خواند . 2 - احمدی نژاد با راه اندازی کارت سوخت از میلون ها لیتر قاچاق سوخت جلوگیری کرد . روحانی کارت سوخت را لغو کرد . 3 - احمدی نژاد با طرح شبنم و ایران کد مانع قاچاق کالا شد . روحانی ایران کد و طرح شبنم را لغو کرد . 4 - احمدی نژاد با فک پلمب صنعت هسته ای که توسط اصلاح طلبان و خاتمی مدت 2/5 سال قفل شده بود ، صنعت هسته ای را به غنی سازی 20% رساند با 19000 سانتریفوژ . ولی روحانی نه تنها صنعت هسته ای و سانتریفیوژ ها را به باد داد بلکه سخت ترین بازرسی ها و پروتکل الحاقی را قبول و امضا کرد . 5 - احمدی نژاد به استکبار جهانی وقعی نمیگذاشت و آنها را قلدر مینامید . ولی روحانی آنها را کدخدا و همه کاره میداند . تفاوت احمدی نژاد و روحانی خیلی بیش از این هاست که گفتنش باعث اطاله کلام میشود .

ترکاشوند 13 0 پاسخ 1398/6/20 -00:33

خدمت دولت احمدی نژاد با این دولت قابل مقایسه نیست

جانباز-مستاجر -بیکار-بازنشسته ناجا 3 3 پاسخ 1398/6/19 -21:10

با سلام لطفاازجوانان بیکار وبازنشسته های باحقوق کم بپرسیدمسلما ثروتمندان به هردو دولت نمره TOP خواهند داد!!!!

حسین شهریاری 7 1 پاسخ 1398/6/19 -13:04

خدا وند یاور احمدی نژاد باشد چون یاورهمه اقشار مملکت ولی حسن روحانی مثل ابن زیاد ریا کار و دغل کار ومردم فریب است من دولتی را از میان دولت های انقلاب ۸سال ریاست جمهوری با مردانگی احمدی نژاد بهترین وتکرار نشدنی ترین است جز با بر گشتن خود احمدی نژاد یاور مظلومین

حسین شهریاری 3 2 پاسخ 1398/6/19 -13:04

خدا وند یاور احمدی نژاد باشد چون یاورهمه اقشار مملکت ولی حسن روحانی مثل ابن زیاد ریا کار و دغل کار ومردم فریب است من دولتی را از میان دولت های انقلاب ۸سال ریاست جمهوری با مردانگی احمدی نژاد بهترین وتکرار نشدنی ترین است جز با بر گشتن خود احمدی نژاد یاور مظلومین

حسن محمودی 6 7 پاسخ 1398/6/19 -00:09

احمدی نژاد نمره 100- می گیرد بین رنج 100 و 100- بدلیل شخم زدن اقتصاد و دیوانه بودن و روحانی نمره 40 میگیرد از 100 بدلیل ویرانه تحویل گرفتن اقتصاد از احمدی نژاد

معلم 11 3 پاسخ 1398/6/17 -11:14

معلم دولت روحانی سراب روآب نشان داد . تن پروری ، روحیه کاخ نشینی ، وزرای سالخورده چند ده میلیاردی ، دولتی ترسووناکارآمدی است .فرصت های خوب رو به جلو داشتیم که در اختیار امریکا گذاشتند .وگستاخانه نمی پذیرند.اختلاس وچپاول بیت المال هم دراین دولت جای خودرا دارد.فقر ،فاصله طبقاتی ،بی عدالتی آموزشی و...خود کرده راتدبیر نیست.خداوند متعال سایه رهبری رو از سر ماکم نکنه که اگر نبود اینها با سپاه وسایر توسعه های علمی کشور چه می کردند. این مدت مانده هم میگذرد فاعتبرویا اولی الابصار.

معلم 9 6 پاسخ 1398/6/16 -23:44

احمدی نژاد دلسوز پرتلاش باسواد ساده زیست ولی روحانی بیسواد اشرافی تنبل شکمو بی خیال فقرا

حسین فلاح 7 5 پاسخ 1398/6/16 -23:00

رحمت خدا بر احمدی نژاد

نادان 1 14 پاسخ 1398/6/16 -18:30

همشون تاییدشده شورای نگهبان وانقلاب ونظامند وشبانه روز درخدمت مردم وخدمتگزار مردمند

وحید 1 21 پاسخ 1398/6/15 -10:58

احمدی نژآد ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب مشروطه بود بعد از آن دولت کنونی

وحید 0 17 پاسخ 1398/6/15 -07:07

احمدی نژاد صفر روحانی 2

محید 1398/6/24 -18:54

خیلی احمقی

سامان 12 4 پاسخ 1398/6/15 -02:07

احمدی نژاد یاریاور فقیرفقرا

محمد حسن 6 1 پاسخ 1398/6/15 -00:21

بستگي به بصيرت مردم داره آدم نما هاي مزور و دروغ گو توي آستين نفاقشون ، هميشه حيله اي برا گول زدن عوام آماده كردن مثل سايه جنگ براي ترساندن ترسوها آزادي به معناي بي بندو بارى برا شهوت پرستان مذاكره با كد خدا براي رفع مشكل اقتصادي برا غرب گرايان و خود باختگان فرهنگ غرب...... اگر بتونن با حربه هاي جديدتر عوام و خام كنن بعيد نيست كه دوباره موفق بشن ، هر چند از پولهاي هنگفتي هم كه توي اين چند سال به جيب زدن و حتما براي تطميع مردم توي انتخابات استفاده مي كنن نبايد غافل شد

رضا 1398/6/19 -10:47

آقای نسبتاً محترم اگر شما هم با زحمت خودت بعد از فوت پدرت تلاش کنی و بعد از چندین کیلومتر جاده در دورافتاده ترین نقاط ایران و بد آب و هوا ترین مناطق مرزی زندگیتو بسازی و بعد بخاطر همون تحریم هایی که معشوقه شما بهش میگفت کاغذ پاره تمام زندگیت پودر بشه بره هوا بازم به تلاش برای رفع تحریم میگی خود باختگی برای شهوت رانی ؟ بحث نظام سلطه یک موضوعه جداست ولی نباید مردم خودمون رو با توهین هایی بدتر از خس و خاشاک نوازش کنید چون طبق نظر شما رفتار نکردند . در مورد نظام سلطه هم همین بس که : جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت

شوکا شوکا 14 4 پاسخ 1398/6/13 -15:50

دوره ریاست روحانی بدتر از این دیگه نمیشد باز صد رحمت به احمدی - روحانی منفی بینهایت - احمدی نژاد 12

داود 12 3 پاسخ 1398/6/12 -21:27

دوتاشون زیر صفر هستند اما احمدی نژاد بهتر از روحانی بود. در زمان هر دو تورم زیادی داشتیم، در زمان هر دوشان دلار سه برابر و سکه چهار برابر شد و در نتیجه همه چیز گران شد. در زمان احمدی نژاد پراید از ۸ میلیون تومان شد ۲۰ میلیون و در زمان روحانی شد ۵۰ میلیون تومان. بقیه اجناس هم افزایش قیمت داشتند. عملکرد هر دو زیر صفر بود اما احمدی نژاد دروغگو نبود ولی روحانی خیلی دروغگو و ریاکار است.

نینا 9 1 پاسخ 1398/6/12 -15:59

واقعا دمت گرم کاش استاد ما بودی دستت خیلی بالاست تو نمره مثلا 7 رو 17 دادی 2 رو 12 ...جسارت نباشه میشه بگین تاثیر برجام دور اول روحانی برای مردم چی بود؟ دلار 3 تومنی 1 تومن شد؟ به نظر من دور اول روحانی بدتر از دور دوم بود چرا که با اون گشایش اقتصادی عملا پیشرفتی حاصل نشد و سفره مردم بدتر هم شد

احمد بابایی 12 3 پاسخ 1398/6/12 -02:41

روحانی0 احمدی نژاد14

غریبه 14 3 پاسخ 1398/6/11 -23:37

احمدی نژاد اگه ، اگه احمدی نژاد اوایل ریاست جمهوریش بشه، روحانی به گردش هم نمی رسه. بدترین دوران زندگیم تا الان در دولت آقای روحانی بوده. امتیازم بهش صفر هستش. باز بخواد دنبال مذاکره بره امتیازم منفی 50- هستش.

بینام آشنا 12 4 پاسخ 1398/6/11 -18:45

آقای روحانی صفر و آقای احمدی نژاد 20 چون آقای روحانی نتوانست برای مردم ضعیف عمل کند فقط دور دسته خودشان پول را بالا کشیدن بروید از خدا بترسید همه شما را وگذار میکنیم به خدا این مردم هستند پشتبان ملت است و گرنه شما هیچ کاری انجام ندادید بروید از ادارات و مجلس و ریاست جمهوری بگیر چکارها نبایست میکردن کردن همه شما را واگذار کردیم به خدا ؟

امید 15 1 پاسخ 1398/6/11 -12:23

هر ایرادی که روحانی به احمدی نژاد گرفت چند برابر رو اطرافیانش انجام دادند قبح دزدی و چپاول بیت المال از بین رفته رئیسی عزیز انشالله کمر و دست دزدان ور در هر پست و مقامی که باشن میشکنه عملکرد روحانی و احمدی نژاد رو از روی سفره های مردم میشه فهمید

رضا 8 0 پاسخ 1398/6/11 -10:36

زیر صفر

کدخدا 4 8 پاسخ 1398/6/11 -08:51

دوره چهارساله اول ازنمره 20به دولت17ودوساله دوم از20 نمره12

مهدی میثمی 13 9 پاسخ 1398/6/10 -17:47

احمدی نژاد ۱۸ روحانی صفر

محسن كريمي 19 4 پاسخ 1398/6/10 -09:26

من به احمدي نژاد از 20 نمره 10 را ميدهم واين ده نمره بخاطر راه سازي ، مسكن مهر واقداماتي از اين قبيل و پر انرژي و پر كار بودن ايشان بود و 10 نمره ديگر كه كسب نكردبابت خودكامگي و عدم توجه به پيامهاي واضح رهبري نسبت به انحرافات در اطرافيان وخود را از رهبري بالاتر دانستن و لودگي بود. البته من به ايشان راي نداده بودم اما حسن روحانيهر چه فكر كردم بابت چه عملكرد مثبتي حد اقل يك نمره به ايشان بدهم چيزي در كارنامه ايشان نديدم فقط اميدوارم هرچه زودتر تا بيشتر از اين خراب نكرده دوره اش تمام شود. البته متاسفانه به ايشان راي دادم وسخت پشيمانم ا

ککک 18 4 پاسخ 1398/6/10 -08:53

در دوران رئیس جمهور فعلی پارتی بازی در ادارات ، دوزدی ، دورغ گفتن و سر مردم شیره مالیدن زیاد شد اینها اگر روحشان می شد همین یارانه ای که در زمان احمدنژاد به تصویب رسید همین را از مردم بدبخت می گرفتندآنهای که رای به رئیس جمهور حسن روحانی دادن پشیمانند.

هموطن 14 5 پاسخ 1398/6/9 -18:46

تو یکی از پیامها یک آقای دانشجوی دکتری نوشته روحانی به مملکت و ملت اعتبار جهانی داد/ خدا کنه راست باشه/ حقیقتا من نه احمدی نژادیم و نه روحانیی و به شدت از همه اینا متنفرم چون از نظر من همشون از رفسنجانی گرفته تا خاتمی و میرحسین موسوی و کروبی احمدی نژاد و روحانی فقط تا تونستند با حماقتاشون از مردم بیچاره سواری گرفتند و به مملکت و مردم خیانت کردند و آنچیزی که الان میبینیم غیر فلاکت هم برای ایرانیان داخل کشور و هم ایرانیان خارج کشور چیزی به ارمغان نیاوردند / خودشون و خانواده شون و گدازاده هاشون که تو بهترین کشورهای آمریکایی و اروپایی دارند حال میکنند ما ملت ساده اسکول هم بخاطر این حیوانات نجس توسر و کله هم میزینم همین امروز خوندم توله خاتمی رفته خارج کشور برای ادامه تحصیل اونم با خانواده دخترشم که چندساله آمریکاست بعد این یابو میخواد تو این مملکت اصلاحات انجام بده

حمید رضا 4 3 پاسخ 1398/6/8 -21:33

آقای دوکی دکتریتو از دوره احمدی نژاد اخذ کردی یا دوره ی حسن فری دون نادان ؟ علی برکت ال.....

123 11 4 پاسخ 1398/6/8 -20:39

بگذارید رییس جمهور نمره دهد ارزش یارانه زمان احمدی نژاد با زمان روحانی یکی است جواب منفی است نمره روحانی در خوش بینانه حالت 10است و احمدی نژاد 16می باشد .

عرفان 17 0 پاسخ 1398/6/8 -17:44

سلام میگن نمره بدین به عملکردروحانی آخه به چی بدیم .به برجامش که حسابی گل کرد؟یابه عملکردداخلش اون ازوزراش که هریکی دزدترازیکی .شماحالادست بندازین روهروزیری که دلتون بخواد.ببینیدچقدراین میدزده وازقبل پرونده اختلاس داشته خودش وایل وتبارش..ازمنگه وزیرنفت بگیری تااااااهروزیری که دلت بخواد.اونم ازآقای روحانی .میگم یسوال چرااحمدی نژادزمان خدمتش حتی به روستاهایی که تونقشه یه ایران دیده نمیشن میرفت وسرمیزدوبه درددل مردم گوش میداد.چون این آقای کلیدسازنمیره .میدونی چرا.چون فریدون یاهمون روحانی ازجنس مانیس.بریدسرچ کنیدتواینترنت ببینیدروحانی توچه جاه وجللی داره زندگی میکنه .بریدببینیدچه کاخی داره..بنظرشمااین بدرده ملت ایران میخوره..بعدشم آقامیگیم امریکابده درست اروپابده درست ولی یسوال پس اگه بده آقای روحانی چراایل وطایفت همش توی کانادا.یاتوی اروپان.ها.مگه نمیگی بده .لاقل احمدی نژاددورونبود.توی سازمان بین الملل مثل شیروایستاد.توی نیویورک.ازدولت امریکاانتقادکرد...بعدشم این کلیدی که قبلانادم میزدازش آقای روحانی ای روزادیگه حرفشونمیاره.وسط...فکرکنم کلیده یازنگ خورده دیگه بازنمیکنه .یاگمش کرده.آقای علی برکت الله..کجامیری ازعذاب خداروحانی .انه حسابک عصیریوم الحساب..اونجادیگه پارتی بدردت نمیخوره پولهایی که بجیب بردی وخرج ایلوطایفت کردی هم بدردت نمیخوره...

دوست 11 1 پاسخ 1398/6/8 -09:27

کافی است دولت آقای روحانی و وابستگانش در ترازو وزن شوند و دولت آقای احمدی نژاد و وابستگان هم در ترازو وزن شوند. حقوق دریافتی دولت روحانی و دولت احمدی نژاد منتشر گردد. خانه -ملک -باغ -ویلا پس انداز و سهام و اشیاء و لوازم قیمتی و امکانات در اختیار و مالکیت دولت روحانی و دولت احمدی نژاد منتشر گردد. نتیجه : امتیاز دولت روحانی منهای + منهای 45500 و امتیاز دولت احمدی نژاد حداقل 45500 امتیاز برآورد شده است. مبنای محاسبه جیب ملت و سلامتی ملت و آینده ملت و باورهای اسلامی کلیمی زردشتی و بشر دوستانه می باشد.

مجید زرین منش 8 27 پاسخ 1398/6/8 -08:41

از نظر من دانشجوی دکتر هستم وچند سال مطالعات مختلف میکنم دولت حسن روحانی خیلی بهتر از احمدی نژاد عمل کرد از نظر من احمدی نژاد از سال 84 تا 92 تو بهترین شرایط قیمت نفت هیچ کا مثبتی نکرد با طرهها وبرنامه های اشتباه وچندین سال کشور را به عقب برگردانندولی حسن روحانی در کنار مخالفت های داخلی به ایران اعتبار جهانی داد یه جاههای سو مدیریت بود

کاربر ناشناس 1398/6/8 -17:19

تودکتری بودنت بخوره توکلت ..معلومه که خانوادت پولداره والااین حرفارونمیزدی .آقای دکترخورفتی بین مردم حرف دلشونوشنیدی.ها.زمان احمدی نژاد.چیش گرونه که میگی روحانی بهتره.ها..مگه زمان احمدی نژادکدوم لوازم خانگی گرون بود.که الان ۶برابرشده..توبیابمن بگوپرایدچی که ۵۰ملیون قیمتش شده..ها.غیرازاینکه بی تدبیری دولت آقای روحانی هستش..لابد.توتوی کیسه روحانی هستش که داری عملکردروحانی روتاییدمیکنی..

محمد حسن 1398/6/15 -00:29

گراني نفت از تدبير دولت اون زمان بود كه باج نمي داد وارزاني قيمت نفت هم از بي تدبيرى اين دولت چون غربيا خيالشون از شيخ كليد راحته كه هر چي كار شكني كنن دولت اصلاحات دست به سينه جلوشون مي ايسته و لبخند مي زنه و تشنجي ايجاد نمي شه خب قيمت نفت سقوط كرد

علی 23 2 پاسخ 1398/6/7 -18:01

ایکاش به ایشان رای نداده بودم نمره ایشان ۰ است این هم زیادیشه

ستارشهنوازی 14 3 پاسخ 1398/6/7 -09:17

احمدی نژاد ۴۲۵۰۰بالاترین نمره ریاضی روحانی ۴۲۵۰۰ زیر صفر پایین تر ین نمره منفی ریاضی نثارشان

ماه 23 2 پاسخ 1398/6/6 -08:36

میرزا اقاخان نوری یادتونه تاریخ خواهد نوشت انگلیس درایران دومین صدراعظم نوکر خودش درایران روحانی بود وبس

مهدي 17 2 پاسخ 1398/6/6 -00:58

احمدي نژاد حداقل كسكن مهر رو راه انداخت و خوب هم پيش رفت اينا مه امدن با اينگه قول دادن مردم و خونه دار كنن همه رو بد بخت مردن حالا هم به حاي تكميل وحويل اون واحد ها دوباره طرح توليد مسكن راه انداختن جيب ادم هاي خودشون پر كنند

امید 23 4 پاسخ 1398/6/5 -13:16

واقعاعملکرددولت احمد نژاد از روحانی ازجمیع جهات بهتربود

مهدی 15 14 پاسخ 1398/6/5 -10:51

نمره کل حکومت و نه فقط دولت : صفر !!! فقط رفراندوم اونهم زیر نظر سازمان ملل متحد ...

دوست 12 1 پاسخ 1398/6/4 -18:29

با سلام / انصافا رفتاری که دولتهای ما با این مردم نجیب کردند از حیوانات هم سر نمیزنه / تعجبه که با این وضعیت افتضاح اقتصادی که برا ملت به وجود آوردند و نتیجه آن چیزی فقر،فحشا و فساد بیش از تصور شده نیست باز میان تو رسانه ملی و شبکه هایی که همه دنیا دارن میبیننشون وراجی و حرافی هم میکنند یکی نیست به اینا بگه حیوانات موذی بهرحال اونطرف هم فرزندان همین ملت هستند و در ارتباطند و از خانواده هاشون میپرسند که وضعیت اینجا چه جوریه ؟ به خداوندی خدا اینها اگر شرافت، انسانیت و غیرت میداشتند و از خانواده های با اصل و نصب بودندبا این اوضاع نکبت باری که درست کردند باید میرفتند سرشون را زیر هزاران خروار نجاست میکردند ولی از آنجایی که نه انسانیت دارند و نه انسان دوستند و نه غیرتی دارند ککشونم نمیگزنه

انقلابی 30 1 پاسخ 1398/6/4 -12:56

روحانی = کارت قرمر بخاطر مسایل اجتماعی ،فرهنگی ،و اقتصادددددددددددددددددددددددددددددددددددییییییییییییییییییییییییییییی

ح ج 9 0 پاسخ 1398/6/4 -12:51

سلام دوستان الکی استرس بخودمون واردمیکتنیم هردونیتشون خدمته یکی باولنگ وازی اقتصا ی که رانت زیادشد یکی بنفع دوستان اون بنفع نزدیکان این بنفع دوستان بیچاره ملت باوفاقربان رهبری بمیرم براش که چقدر دلش خونه خداصبرت عزیزدل مردم چیبگه وقتی معاون اول روحانی اقوامشومیگذاره مدیران بانکی مثلادریزد مدیربانک ملی باکلی فسادووووووووو پنج ساله سرجاشه اصلا قانون مدیریت کشوردوساله این نمونش وای وای نمیدونم جهنم بهشت فقطبرای بدبختهاست

صادق 19 2 پاسخ 1398/6/4 -11:53

سلام. بنده به آقای روحانی نمره که نمی شه گفت ؛ باید گفت نالایق ترین ، بی عرضه ترین ، فاسدترین و دزدترین و چاپلوس ترین در طول تاریخ که ایران به خودش دیده که مملکت رو به تباهی کشیده و مسئولانمان هم که یا خودشان یا اطرافیانشان فاسد شده ان که نمی توانند با مفسد مقابله کنند. شماها که به اصطلاح بالای خط فقر هستید و جزء اون 4 درصد هستید ملت هم تاحدی طاقت دارند و می توانند با این مشکلات کنار بیایند . کاری نکنید که دوباره خودشان دست به کار شوند و با مفسدان مقابله کنند و دست به کارهای خطرناک بزنند.وای به حالتان که با پول ملت شکم هایتان را سیر می کنید.

حسن کریمی 17 1 پاسخ 1398/6/4 -11:47

متاسفانه در دولت روحانی جز دروغ فریب و بیجاره شدن کارمندان و حقوق بگیران ندیدیم.تمامی اقشار جامعه در رنج وفلاکت بسر میبرند . اما دولت مردان و طرفداران روحانی اموال بیت المال را با اقتدار چپاول و غارت می کنند در صورتی که بعضی ها به نان شب محتاجند. من خودم دیدم. حیف آن لباس رسول الله در آن دارد .

علیرضا 26 2 پاسخ 1398/6/4 -09:02

در زمان آقای احمدی نژاد هر نفر 45500 تومان یارانه میگرفت وهر کیلو گوشت قرمز9000 تومان بود وحقوق بگیران امیدی به معیشت آبرومند و صاحب مسکن شدن داشتند ولی حالا کارمند وکارگر با دومیلیون حقوق نه معیشت دارد ونه امیدی به مسکن و.... البته در شرکتهای دولتی و برای مسئولین کشوری حقوق های ده میلیون وبیشتر هم برای تعدادی است

peyman 20 4 پاسخ 1398/6/4 -08:48

اگر رئیس جمهور روحانی کنار برود مملکت خودش بهتر اداره میشه،نمره منفی هم واسشون زیاده، روابط خارجی صفر، روابط داخلی صفر، اصلا بره گم شه، احمدی نژاد نمره 20

Solipirhadi 17 2 پاسخ 1398/6/4 -02:01

سلام وقت بخیر راستش صادقانه بگم من یه زن مطلقه هستم فکرش میکنم تو این چند سال برامن هیچ فایده ای جز ضرر نداشته روز به روز بی پول تر ونیازمندتر شدم افسردگی گرفتم همش دکتر و دارو دارو هم که گران ویزیت روانشناس از همه بدتر من هم بیکار دستم رو به کی دراز کنم بیمه سلامت هم یه مشت کاغذ پاره که بدردی نمیخوره پشیمان شدم از رای دادن به روحانی من نمره منفی میدهم

امیرحسین 19 1 پاسخ 1398/6/4 -00:10

باسلام متاسفانه بایدعرض کنم اگردردولت احمدی نژادتورم وگرانی(البته بسیارکمترازدولت فعلی)داشتیم،حداقل احمدی نژادبازبان ودرعمل درمقابل غرب می ایستادودرچشم خودشان آنهاراتحقیرمی کردامادولت روحانی بادیپلماسی خنده وبسیارمنفعلانه باعث تحقیرهرچه بیشترملت ایران شدکه نمکی بسیارشوربرزخم مردم ایران عزیزپاشید. درخصوص ایستادگی فعلی هم دربرابرغرب بایدبدانیم که این کارفقط بادرایت ودخالت مستقیم رهبری صورت گرفته وگرنه این دولت اینقدرغرق درخیال رابطه باغرب وحل مشکلات ازاین طریق بودکه تمام کارهایی اجرایی ‌وعمرانی رارهاکرده بودوحل تمام مشکلات رادررابطه باغرب وبخصوص امریکامیدید.پس نمره بنده به این دولت عددی غیرازمنفی بینهایت نخواهدبود.بیکاری. تورم .طلاق.اعتیاد.تخلفات دولتی وسازمانی.فحشا.فقر.نارضایتی عمومی و...ازدستاوردهای این دولت می باشد باآرزوی داشتن مردمی که به شعارهاولفاظیهاتوجه نکرده وبادرایت وچشم بازانتخاب کنند. تا۱۴۰۰خدابزرگه

اسماعیل 12 1 پاسخ 1398/6/3 -23:38

سلام. تقریبا بیشتر نظرات مردم رو خوندم. واقعا متاسفم که بعضی ها هنوز با این همه مشکل اقتصادی که خودش 100 تا زیرشاخه داره باز هم سنگ این ... رو به سینه می زنن. شما چطور می تونید با این همه وقاحت باز هم طرفداری این ... رو بکنید. یا بالای شهر می شنید از اوضاع ما فقرا خبر ندارید یا آقا زاده هستید و پول ما ملت کردید تو جیبتون رفتید پاتایا خوش گذرونی. آخه یکی نیست بگه ... این همه مردم دارن زیر پای فشار اقتصادی جون می دن تو میایی می گی فلان .... نظر ندید بهتره. ان شالله دیگه مردم فهمیدن به کی رای بدن. به نظره من احمدی نژاد بهتر بود. گرچه من به هیچ کدوم از این افراد رای ندادم. حداقل می تونم بگم که برادرم تو دلت احمدینژاد خانه دار شد. (مسکن مهر). حداقل ثبات قیمتی داشتیم. باورم نمی شه که هر وقت می رم نانوایی باید بپرسم که قیمت چنده. از بس که هر روز قمیت ها بالا رفته. در کل خدا لعنت کنه باعث و بانی این مشکلات رو. هر کی در هر لباسی. ان شالله شرمنده زن و بچه بشه

ثریا 18 1 پاسخ 1398/6/3 -23:02

این نامرد ببین چه بلایی سرمردم اورده به راحتی خودرو سازها دارند دزدی میکنند وکسی جلوشون نمی ایسته پرایدی که 10تومن نمی ارزه دارند به مردم 40 قالب میکننداین کارهاش عمدی وقتی میگه علی برکت الله انگار با پک دارند میزنه توسرما

احمد 11 2 پاسخ 1398/6/3 -22:21

این حرفا که نمیگذارند و نمی شود نخنما شده اولا که دولت اختیاراتی دارد که هیچ کسی دخل و تصرفی در آن ندارد دوما اگر دولتی عورزه دفاع از حقوق خودش را ندارد چگونه می خواهد از حقوق ملت دفاع کند پس همه این حرفا فراربه جلو است که از زیر بار مسولیت شانه خالی کند قوه قضائیه باید سران این دولت را دستگیر و محاکمه کند. اگر این کار بشود می توان گفت در دهه چهارم انقلاب عدالت به حالت اجرا در آمده است.

احمد 14 0 پاسخ 1398/6/3 -22:06

در خصوص این دولت و مجلس باید همان نظر آن خانم عراقی که گفته بود بجای این همه هزینه گاو داری تاسیس می شد سود بیشتری عاید کشور می گشت چیز دیگری نمی شود گفت.

تا1400 19 1 پاسخ 1398/6/3 -21:09

۱ _برادر رییس جمهور دزد ۲_ برادر معاون اولش دزد ۳_ رییس بانک مرکزیش دزد ۴_دختر وزیرش دزد ۵_ داماد وزیرش دزد ۶_مدیر عامل خودرو سازی ها دزد ۷_ تعدادی نماینده حامیش دزد ۸_ اکثر شوراها و شهرداری های هم حزبیش دزد ۹_دزدی بیت المال از ارز های دولتی در اکثر وزارت خونه هاش ۱۰_ دزدی گوشت ها با ارز دولتی ۱۱_ رییس خصوصی سازیش دزد ۱۲_رییس صندوق بازنشتگان دزد……دلارچند؟؟؟؟؟تورم داره 3رقمی میشه....وضعیت کار و مسکن....معیشت مردم.....ارزش پول ملی.....اختلاس......بدبینی مردم به دین.......4برابر کردن نقدینگی در عرض 5سال.....هسته ای......تحریم...اختلاف طبقاتی ......ربای بانک ها...فساد...گوشه ای از فضائل ابر رییس جمهور دنیا شیخ حسن ....امریکا و اسراییل و انگلیس تا ابد نمیتونستن همچین کاری با ایران کنن...نمره روحانی مثل نمودار تابعیه که به سمت منفی بی نهایت در حرکته #رائفی_پور_صدای_ماست

محمد 12 0 پاسخ 1398/6/3 -20:09

حیف نظر؛حیف وقت!!!

اژدر روانی 3 12 پاسخ 1398/6/3 -19:04

واقعا من موندم چطور مردم میتونن از دولت انتظار داشته باشند.اصلا دولت اختیاری داره؟واقعا شماها فکر میکنید دولت تو بحث فیلترینگ حرف آخر و میزنه؟؟دولت تو بحث مذاکره یا انتصابات حرفی میتونه بزنه.جریان کاوه رضایی مگه نبود.اصلا مجلس ما میتونه قانونی رو بدون فشار و تهدید تصویب بکنه.این‌ نماینده‌ ها فقط به درد چریدن میخورند و بس‌.این سیستم از اساس مشکل داره‌.دزدی و اختلاص‌ شده فرهنگ و کلاس.هرکسی تو هر موقعیتی هست فقط به فکر خودشه‌ کسی به فکر وطن نیست‌.کسی به فکر هموطن نیست.

حسین قلیدون 1398/6/4 -06:38

حقا که روانی هستی داداش این حرفها بهانه های نخ نمذ شده است دولتی که مشاورش میگه دولت احمدی نژاد فکر نمیکرد و فقط کار میکرد این دولت فقط فکر میکنه و کار نمیکنه تکلیفش معلومه حسن روحانی چهل ساله تو مملکت سمت در رده های بالا داره قطعا بیشتر از شما از میزان اختیارات رییس جمهور. خبر داشت ولی امان از طمغ و دست درازی به جیب مردم

محمد 18 5 پاسخ 1398/6/3 -18:04

نمره روحانی 1000منفی و احمد ی 1500مثبت

حبیب ا... 4 0 پاسخ 1398/6/3 -17:30

سلام به ملت فداکار و زحمتکش که صاحبان اصلی انقلاب و حکومت هستن 100 دولت و برخی افراد وابسته شان که هیچ فقط بعضی از ایشان مثل آقای همتی که بحران را مدیریت کردن ارزش احترام دارن.

معرفت 9 1 پاسخ 1398/6/3 -17:18

خارج از حوال شخصی انان که هرکدام معایب ومصایبی دارند .روحانی بر. روی بر نامه ریزی احمدی نژاد موج سواری دارد وتمام انچه انجام داشته طراحی احمدی نژاد است .روحانی حتی برجام را از دولت های قبل به ارث برد وبنام خودش ثبت کرد .انهم که با شاخ ترامپ خراب شد .البته در زمان این دولت پیشرفت های دفاعی زیادی داشتیم که بدولت ایشان وبه هیچ دولتی در گذشته واینده ربطی وندارد.ا گر بگوید پولش را ما دادیم باید گفت اگر نمیدادی عاقبت خوشی نداشتی .در اینجا از قوه قضاییه تقاضا دارم تا دوسال بعد از خاتمه دولت انانرا ممنوع الخروج کند .تا اگر تشتی افتاد بدانیم مال کدام همسایه هست

محمد 16 0 پاسخ 1398/6/3 -16:12

بیچاره کردن مردم

بهروز 15 0 پاسخ 1398/6/3 -16:00

حتی یک دقیقه وقت و نظر گذاشتن پای این مطلب ، توهین به شعورِ خودمون محسوب میشه..گندکاری این بزرگواران جهانی شده..متاسفم که لیاقت این مردم نجیب و صبور رو نداشتید

فرشاد جانباز 20 3 پاسخ 1398/6/3 -15:36

دکتر احمدی نژاد رو نباید با خیلی ها مقایسه کنید شرافت ایشان را کمتر کسی دارد در دروغگویی و فریبکاری هم نباید روحانی را با کسی مقایسه کنید

حسن 12 10 پاسخ 1398/6/3 -15:34

بهترین نمره برای هردوشون صفر است

سوسن ارج 12 9 پاسخ 1398/6/3 -15:31

یکی از یکی بدتر و نابودتر

ناشناس 9 0 پاسخ 1398/6/3 -15:21

باسلام .نمره آقای روحانی باتوجه به رای ملت منفی 100میباشدوهیچکدامشان مفیدفایده نیستندوموقع انتخابات فقط شعارهای قشنگی میدهندوبه آن عمل نمیکنندبرای ملتی که این همه تابحال جانفشانی کرده اند.

خداداد 17 1 پاسخ 1398/6/3 -14:38

یک از هموطنان حرفه خیلی جالبی زده بود آقای روحانی باید تو عصر جدید شرکت میکرد انصافا اگه شرکت میکرد به همراه جهانگیری و دکتر نوبخت بدون نظر سنجی به فینال می رسیدند فقط کافی بود آقای روحانی طرز درست کردن کلید و راه حل مشکلات در 100روز (راز این همه دروغ و توهین - بی تدبیری محض در بیشتر امور)رو توضیح میدادن خداییش عصر جدید منفجر میشد و تا 10سال هیچ استعدادی جرات شرکت در عصر جدید رو نداشت .

محمد 15 1 پاسخ 1398/6/3 -13:58

به روحانی منفی 20 رای می دهم

اندیم 3 1 پاسخ 1398/6/3 -13:48

تمومه ماجرا.

امیرحسین بابایی 9 1 پاسخ 1398/6/3 -13:36

با سلام به نظر من اوضاع در همه ابعاد از اختیار دولت خارج شده و اقای روحانی فقط حرف میزند تا عمل کند. ایشان به مثال پدری هست که توان اداره خانه اش را ندارد . شما ببینید در این 6 سال چقدر خبر اختلاس و دزدی در این سیستم تحت مدیریت ایشون به گوش رسید و افراد خوبی مثل اقای طیب نیا خانه نشین شدن چون با افکار بسته و متحجرانه اقتصادی اقای روحانی فاصله داشتند. به اعتقاد بنده ایشان اگر استعفا میدادن بسیار به نفع کشور بود. به مقوله وزارت ارشاد نگاهی بیندازین و ببینید یه فیلم که انسان رغبت کنه بره سینما ببینه وجود داره...به اقتصاد نگاه کنین که هرروز نوسان قیمتها با روان مردم بازی میکنه...برنج از کیلویی 8 هزار تومان سال اخر اقای احمدی نژاد رسیده به 25 هزارتوان سال ششم اقای روحانی و مرغ و گوشت و وووووووو باز هم ایشان سعار کاهش تورم میدهد.ورزش رو ببینید . دولت ایشون هیچی برای اقشار کم درامد باقی نگذاشته چون اصلا افکارشون با شعارهاشون تفاوت داره کلا . به قول رهبری ما دچار خودتحریمی هستیم وگرنه اینهمه منابع

علیرضا حسن بیکی 14 5 پاسخ 1398/6/3 -13:15

دولت فعلی از نظر اقتصادی صفر نمیگیرد بلکه نمره منفی باید به آن داد و از نظر سیاست خارجی هم تمام چشمش به برجام است با اینکه رهبر عزیزمان همیشه و در خیلی از مراسمهای خصوصی با دولت و عمومی با مردم به دولت بارها تذکر داده ،آقای روحانی گوشش بدهکار نیس -- آقای احمدی نژاد هم بدلیل مخالفت با فرمان مقام معظم رهبری و آن ماجرای قهر 11 روزه نمره بسیار پایینی از ملت گرفت اما در برخورد با محرومان عملکردش بد نبوده

علی پویا 18 4 پاسخ 1398/6/3 -12:58

من به دولت روحانی صفر هم نمیدهم چون حال ما فقرا روز به روز بدتر میشه تابحال اینقدر آرزوی رسیدن انتخابات و سال ۱۴۰۰رو نداشتم فقط احمدی نژاد

سبزکار 22 2 پاسخ 1398/6/3 -12:39

روحانی صصصصصصففففففففففففررررررررررررر

رنجبر 8 2 پاسخ 1398/6/3 -12:31

سلام چه نمره ای چه کارمثبتی انجام داده زررش بیش از نفعش بوده من نمره (.....)میدم روحانی ودارودستش برن حا لشو ببرن نکبت.

یوسف علیزاده 7 2 پاسخ 1398/6/3 -12:06

سلام روزتون بخیر وعدهای عمل نشده. رانت. عدم ثبات نرخ ها. فحشا. بی عدالتی ..... در کشوری که «خایر نفتی زیاد هست این از جادها وتصادفات تولیدات رده خارج خارجی مسیر مرند با زرگان از زمان شاه همان هست که هست اینجا ورودی کشور تمام دوول خارجی توریستها از اینجا میان هنوز دوطرفه هست این دولتها چکار کردند

سپهر 10 0 پاسخ 1398/6/3 -11:38

بدون هیچ شکی دولت نتونسته جلوی فساد مالی خانواده های مافیا رو رو بگیره چرا که خانواده خود رییس جمهور هم در فساد و رانت دخالت داره. از طرفی گرانی بی سابقه واقعا بخش زیادی از مردم رو درگیر کرده. به نظر من قطعا دولت نتونسته حتی نمره قبولی بگیره در ضمن دوستانی که عملکرد دولت رو مثبت میدونن حقوق وزارت کار رو با هزینه ها مقایسه کنن

سرباز وطن 13 0 پاسخ 1398/6/3 -11:17

بنظر من همیشه این کشور با انتخابات فرمایشی و در نهایت انتخاب بین گزینه بد و بدتر برای مردم دستاوردی بهتر از این نخواهد داشت واقعا در عمل چه تقاوت اساسی وملموسی بین سیاست های اقتصادی و بین المللی این اقایان وجود داره فقط هر دسته و گروه با اکیپ رانت خواران و دزدان خودشون میان جیبشو نو از ثروت ملی (بیت المال) پر میکنن و میرن دوباره نقشه میکشن برای چپاول این سرزمین و مردم برای دوره های بعدی چرا سوال رو اینگونه مطرح نکردین ( مقایسه بین حسن روحانی و ریس جمهور امریکا ترامپ ) او چه کرد و این چه میکنه لطفا انتشار بدین ما مخالف نظام نیستیم ممنون از شما

میرزاده 9 5 پاسخ 1398/6/3 -11:16

سلام روحانی نمره زیر صفر رو داره و بسیار کذاب و درو بود و ما رو به قبل انقلاب از نظر اقتصادی با این همه اختلاص ها برگردوند احمدی نژاد داشت مسیر انقلاب رو به مسیر خودش بر میگردوند فقط تو دو سال اخر حاشیه دار شد سگ احمدی نژاد به کل دولت روحانی شرف داشت

آنکه هرگز به جایی نرسد فریاد است 12 0 پاسخ 1398/6/3 -11:15

افتضاح.مردود

عباسعلی نظریان 18 5 پاسخ 1398/6/3 -11:04

باسلام .من نمره صفر به آقای روحانی میدهم. چون حرف و عملش یکی نبود و گرانی و فحشا وبی برنامگی و از این قبیل کارها در دولتش بیداد میکند . زمان احمدی نژاد کار فراوان بود اکثر جوانان مردم با اندک پولی صاحب خانه شدن همه چیز طبق برنامه پیش میرفت. اگر مشکلاتی هم در دولت آحمدی نژادبود .همین افراد که الان در این دولت هستند سنگ اندازی میکردند. وووو

هادی آزادمنجیری 1398/6/3 -12:00

دولت روحانی فاسد ترین و بی خود ترین دولت در طول عمرم بود که سفره مردم را روز به روز کوچک و کوچکتر کرد مردم توان خرید گوشت ندارند مردم توان این همه گرانی را ندارند ولی در عوض خود آقای روحانی چگونه زندگی میکند فشار زندگی روی دوش خیلی از مردم هست این از وضع مسکن و کار جوانان و خیلی چیزهای دیگر حرف هم که بزنی شبانه دستگیر میشی و چیزی که یاد گرفتند حکم حبس میدهند از قدیم گفته اند حرف حقیقت تلخ است من که از جان خود می گذرم به قیمتی که این ننگ رو نبینم این رو نبینم که فرزندانم و همسرم در سختی زندگی میکنند آقای روحانی من به نوبه خود آماده هستم آماده نه برای حبس بلکه برای مرگ مرگ مرگ که آن هم برای شما کاری ندارد

فهيمه 11 1 پاسخ 1398/6/3 -10:49

يكي از يكي بدتر و توهمي تر مملكت قحط الرجال

قاسمی 18 0 پاسخ 1398/6/3 -10:39

توهیچ دوره ایی انقد گرونی نبود ازعید دخترمن لب به چرخ کرده نزده نمیتونیم میوه بخریم هیچ کاری هم ازدستمون برنمیاد برای این گرونی ها کسی نیس یه فکری کنه یعنی صدای ملت شنیده میشه چرا کاری نمیکنهآ

عابر پیاده 1398/6/3 -10:59

بقای دولت و مجلس شورای ناکار آمد در قدرت چه حکم و چه پیامدهایی دارد؟؟؟!!! --- دولت و مجلس شورایی که نتوانند صداقت و جدیت سوگند خود را عملا در خدمت اصولی به ضرورتهای مردم و نظام اسلامی مردمی به اثبات برسانند و در عمل مدیرت کشور را دانسته یا ندانسته پیوسته در تضعیف توان مردم و نظام به کار گیرند بقای ناکار آمد این دولت ومجلس در قدرت و در کارهایی که قانون به آنها واگذار کرده تحت چه عنوانی از اصول شرع و قانون و عرف عقلایی می تواند پذیرفته شود؟؟؟!!! استیضاح و بازاخواست و مقاضات قانونی ضابطه مند این گونه دولتها و مجلسهای ناتوان از وفا و ایفا به سوگند قانونی خود حتما در راس اولویت خواستهای اصولی ملت و نظام باید باشند.

امیرحسین 1398/6/4 -00:17

باسلام خدمت عزیزان محترم خبرفوری اگربتوانیدبنده راباایشون ارتباط بدهید ممنون میشوم

اکبر اسدی 4 40 پاسخ 1398/6/3 -10:10

سلام.اعتبار اینگونه نظرات از نظر واقع بینانه قابل اعتنا نیست چون منتقدان دولت و طرفداران جناح شکست خورده در انتخابات با القا ناکارآمدی دولت سعی در تخریب ناجوانمردانه کرده و حقایق و انصاف و مصلحت کشور و مردم و جامعه را فدای دیدگاههای حزبی میکنند‌.علی الخصوص خبر فوری که منتسب به روزنامه خراسان و طیف منتقد دولت هستید. چنانچه وجدان را قاضی قراردهید خواهید دید که تمامی قیمتها روبه افول قرارگرفته اند.ازقیمت گوشت و مرغ و ارزاق عمومی گرفته تا مسکن و ارز و شاخصهای تورمی. اما دولت فاقد کم کاریها و کاستیها نیست و نحوه حمایت از اقشار آسیب پذیر و فرودست جامعه فدای حمایت از طبقه متوسط جامعه شده است که باید دلایل این انتخاب دولت را در میزان وابستگی اشتغالزایی و خلق ثروت طبقه متوسط در نوع جامعه ایران و شرایط سیاسی و امنیتی حاکم بر منطقه دید. باتوجهبه نوع تحریمها و شدت آن که چندبرابر زمان دکتراحمدی نژاد است و همچنین فسادی که در زمان احمدی نژاد برکشور تحمیل شده و تخریب سازوکارهای قانونی زمان ایشان و تقابل شخص احمدی نژاد با سیستم حاکمیتی و قانونگذاری کشور و خودبرتر بینی ایشان، دکتر روحانی با ایجاد وحدت بین نیروهای خدمتکار کشور و فارغ از جهان بینی های سیاسی و حزبی توانست از مهلکه تحریمها و فشار خارجی خارج شده و بخوبی در برابر فشارهای داخلی که خودرا نماینده جریانهای پرنفوذ میدانند مقاومت کرده و مردم را صاحب اصلی انقلاب و کشور معرفی کند و با هماهنگی با قوه قضاییه زمان جناب رییسی بخوبی به مرحله برخورد با فساد سیستماتیک قدم بگذارد که این امر فقط با حمایت شخص رهبری امکان پذیر بوده و چنانچه دستورات رهبری به تمامی نیروهای مسلح و امنیتی برای خروج از اقتصاد و واگذاری بنگاههای اقتصادی و ترمیم سیستم بانکی و ادغام بانکهای دستگاههای موازی نبود امکان مبارزه موثر دولت و قوه قضاییه با فساد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و امنیتی برقرار نمیشد. اول ازهمه باید از تدبیر دولت در برقراری توازن بین هرسه قوه و هماهنگی موثر قوا با دستگاه فرماندهی کل قوا و رهبری ایران قدردانی کرد که چشم انداز برتری مصالح کشور و مردم را بر خواستها و مصالح جناحی بین نیروهای تمامی جناحها و سازمانهای نظامی امنیتی و سه قوه نهادینه کرده و تفکر خدمت رسانی در هر حال را بین سازمانها برقرار نموده اند. اینکه این تفکر تا چه حد کارایی خودرا نشان داده است مستلزم ممارست و پشتکار تمامی آحاد جامعه و مسولان و خدمتگذاران این مرز وبوم میباشد. همه مردم و مسولان بخوبی میدانتد که روحانی بسیارموفق تر از احمدی نژاد عمل کرده است و اگر حرف و حدیثی در فضاهای رسانه ای و مجازی برضد دولت و وزرا و سازمانهای تحت نظر دولت شکل میگیرد اگر بصورت نقادی حرفه ای و کارشناسانه با ارایه راهکارهای موثر باشد میتواند به پیشرفت کشور کمک کند وگرنه باقی نقدها که بیشتر سیاه نمایی و فحاشی و اهانت به شخص دوم مملکت بوده و غرض ورزی جناحی و شخصی است تا نقد، نمیتواند در اعماق ذهن خوانندگان تغییر چندانی ایجاد کند چون اکثر مردم واقعیتهایی را که در سطح جامعه میبینند را در خلوت خود به قضاوت خواهند نشست و در هیجان زدگی بیان نظرات ذیل کامنتها نمیتوان به عمق خواست و باور مردم رسید. امیدوارم این مطلب را منتشر کنید تا حداقل کسانیکه میخواهند به خواستهای جناحی خود برسند بدانند که در روز جزا و پاسخگویی در پیشگاه پروردگار یکتا مسوول تمامی کسانی خواهند بود که به اشتباه انداخته اند تا به مطامع شخصی و حزبی خود برسند. پایان کلام را با سخن آیت الله مصباح یزدی به پایان میبرم که گفتند اگر در بین اصلاح طلبان کسی باشد که بهتر از اصولگرایان قادر به ترمیم اوضاع بوده و کارایی بهتری دارد بر همه واجب است علی رغم تفکر حزبی خود به او رای دهند.

فهيمه 1398/6/3 -10:50

ازرو هم نميريد

نادر باقری 1398/6/3 -12:03

فکر کنم درتوهم هستید یا تواین کشور نیستید

حسین 1398/6/3 -12:24

روحانی جایی برای دفاع ندارد،ویرانگرترین رئیس جمهوربعدازانقلاب ازاقتصادگرفته تافرهنگ،عزت ملی،اشتغال،انقلاب وهمه وهمه رو نابودکرد،فقط یک فرد که از اوضاع کشور بیخبراست ویاکسیکه مانندزنجیره ای به ایشان متصل است هنوز میتواند از ایشان دفاع نماید

وحید 1398/6/3 -17:57

جنابعالی گویا از دوستان نزدیک و یاران صمیمی جماعت لیبرال غربگرا و از مخلصین دولت رانت و فساد کنونی هستید ! عزیز من یکم دیر داری می جنبی! و مجیز میگی ! ....ویرانگری ! به نام جناب آقای رییسی اومده و داره خانه فساد و رانت و ظلم رفقات رو از ریشه ویران میکنه ....زور نزن دیگه چیزی به شماها نمی ماسه !

مملی 1398/6/3 -19:15

با سلام به خداوندی خدا من نه طفدار روحانیم نه طرفدار احمدی نژاد ولی فکر میکنم شما دوست عزیز یا خوابید یا خودتونو به خواب زدید جان عزیزت کجای این مملکت گوشت ، مرغ،مسکن و سایر مایحتاج مردم قیمتش پایین اومده یا در حال افوله که ما بریم از همانجا خرید کنیم خداوکیلی چرخاندن چرخه اقتصاد مملکت اقتصاد دان میخواد نه چندتا بیسواد بیغیرت مثل این آقایون یا قبلیهای مشابهشون// منکه دوره پهلوی را یادم نمیاد ولی اقوام و سایرین اینقدر از مدیریت اقتصادی هویدا میگن که آدم از تدابیرشلذت میبره //بینی و بین ا... چنان وضعیت اقتصادی و معیشتی را سخت کردند که من خودم روزی صدبار خدابیامرزیش میدم و هزاران بار بر پدر و مادر باعث و بانی وضعیت اسفبار اقتصاد مملکت لعنت میفرستم

امیرحسین 1398/6/4 -00:24

یادستت توجیب بیت الماله یاچشم وگوشت مشکل داره چون نه خوب میبینی نه خوب میشنوی پیشنهادویزیت پزشک فوری!!!

علی 13 0 پاسخ 1398/6/3 -10:10

اگر میخواهید مقایسه ای بین دولت روحانی و احمدی نژاد بکنید سری به قشر مستضعف جامعه بزنید البته تا تهرانیها به دنبال گناه هستند و پیرو اونها شهر های دیگه هیچ امیدی به آینده مطلوب نیست تنها یک راه وجود دارد برگشت به خدا

قربانی 21 0 پاسخ 1398/6/3 -10:03

سلام خیانت به ملت نمره میخواد .؟؟؟؟؟ چه مجلس و چه دولت بگن به مردم چه کار مثبتی انجام دادن فقط یه دونشو بگن

کاربر ناشناس 19 0 پاسخ 1398/6/3 -10:03

من به این دولت نمره صفرمیدهم خیلی خیلی عملکرد ضعیفی داشته کمر مردم شکستن

احمد جمالی 14 0 پاسخ 1398/6/3 -09:55

حیف از آن عمری که با او گذشت

رضا احمدی 15 0 پاسخ 1398/6/3 -09:44

دولت اقای روحانی باعث شد که اکثریت مردم دچار مشکلات اقتصادی و فقیر شوند و عده قلیلی بر ثروت باداورده شون افزوده و چند برابر شود، دولتی که دست نشانده مرعشی و امثال او که دنبال ثروت اندوزی برای خود و فشار ناجوانمردانه به ملت هست، و نفوذی های او در دولت مثل جهانگیری مجری سیاست های کثیف او و حزب کارگزان اند

نظری 4 11 پاسخ 1398/6/3 -09:32

اولی بدعملکرد دومی اخرش بد شد

کارگر 17 0 پاسخ 1398/6/3 -08:56

دولت روحانی فساد تری دولت بودند مردم نابودگردنده

ت س 1398/6/3 -12:53

مردم نابود گردیدنداهه

کدخدا 1 20 پاسخ 1398/6/3 -08:52

به نظرمن اگر سنگ اندازی نشود رابطه بین المللی با دولت حسن روحانی روبه پیشرفت است و ایران از حالت رکود اقتصادی فرهنگی وجهانی در اینده نه چندان دورمبسر میگردد

محمد سهر ابیانم 1398/6/3 -15:27

واقعا برات متاسفم با نظرت فکر کنم جیره خورش باشی وگرنه چشمت باز کن چه رابطه بین المللی میبینی که دیگران نمیبینن جز تحقیر حقارت چیزی بوده؟اون آینده دوری که گفتی به عمر من شما کفاف نمیده بس کن وضعیت مردم ببین وخجالت بکش شما و امثال شما با افکار پوچتون باعث میشید همچین اشخاصی حکومت را به فنا ببرن

حسین 1398/6/4 -06:42

خ خ خ خ فقط همین

کمال آسیابی 29 1 پاسخ 1398/6/3 -08:33

دروغگو ترین و فاسد ترین دولت بعد انقلاب میشه گفت،و پرو ترین شخص هم آقای روحانی ،بااین همه گرونی تورم باز خیلی ریلکس میان با خنده پوزخند میگن که همه چی رو کنترل کردیم خیالتون راحت خدا شاهده بعضی وقتا که به صحبت کردناشون دقت میکنم به این نتیجه میرسم که این شخص به ریش ۸۰ میلیون ایرانی میخنده تو دلشم میگه بیین چطور سر کارشون گذاشتم

هموطن 1398/6/3 -19:19

با سلام کاش به ریشمون میخندید متاسفانه همه 80میایون را مثل خودش و اجدادش ......فرض کرده

حسن فریدون 27 0 پاسخ 1398/6/3 -08:29

علی برکت الله- از این همه دروغ طی شش سال

عباس باقری 1 32 پاسخ 1398/6/3 -08:22

نمره 18 ما امروز میدانیم که اصولگراهها برای اینکه در انتخابات رای بیاورند شروع به تخریب اصلاح طلبان کرده اند وثابت میشود به همه که روزی ارزوی روحانی رابکنید

محمد سهر ابیان 1398/6/3 -15:29

فقط یک کلام خجالت بکش متاسفام برات با این درکت

محمد 1398/6/3 -19:21

متاسفانه چون مدیران ارشد دولت اعم از رییس جمهمور،وزرا، و.... مثل مهره شطرنج هستند و فقط جاشون تعویض میشه و کسی را غیر خودشون راه نمیدهند تو مجموعه دقیقا فرمایش شما را قبول دارم

ایرج 24 8 پاسخ 1398/6/3 -08:21

سلام. در یک کلام مردانگی .شجاعت.شرف و عدالت دکتر احمدی نژاد هر انسان آزاده و عادل را به تعظیم وادار میکنه .احمدی نژاد اسمش همچون ستاره ای تابناک در تاریخ این کشور به انسانیت و مهربانی خواهد درخشید. احمدی نژاد ساده زیست و خادم واقعی مردم کجا و این آقایون کجا.....

مرضیه اریه 26 0 پاسخ 1398/6/3 -08:20

ضعیف ترین و بدترین دولت

محمد 20 0 پاسخ 1398/6/3 -08:00

۱- منفی یک ****نمره مورد نظر بنده میباشد چون بسیار مغرور منافع طلب چابلوس و به ریسمان خواص چنگ زده میباشند

یوسف خورشیدی 21 0 پاسخ 1398/6/3 -07:56

با سلام در زمینه اقتصادی و سیاسی دولت احمدی نژاد یک سروگردن بالاتر از دولت روحانی کارکرد و بهره وری داشته است چه در بازار مسکن چه در زمینه ارز و فروش نفت و....حتی از منظر سیاسی دولت احمدی نژاد با تمامی انتقاداتی که به دولتش وارد شده بسیار با صلابت تر از دولت روحانی بوده . مسکن مهر ایده ای فوق العاده بود که به کمی تغییرات نیاز داشت اما در دولت روحانی متاسفانه حداقل های اجتماعی و اقتصادی برای قشر ضعیف و متوسط جامعه صورت نگرفت . رانت ها در دولت روحانی بسیار فراگیرتر از دولت احمدی نژاد بوده . فراموش نکنیم که پرداخت یارانه نقدی به مردم آنقدر ترم زا و بوجود آورنده نقدینگی نبوده که در دولت روحانی با وجود عدم افزایش شاهد رشد نقدینگی و تورم وحشتناک آن بوده ایم . متاسفانه نگاه مطلق به مسائل سیاسی از بیرون و وابسته دانستن مطلق اقتصاد به سیاست باعث این بیچاره گی اقتصادی گردیده . متاسفانه امروز شاهد دو قشر ضعیف و مرفه هستیم در واقع قشر متوسط جامعه در دولت روحانی چسبیده به خط فقر حرکت میکنند . بی ارزش کردن پول ملی بزرگترین ضربه اقتصادی هر دولتی میتوانست باشد که در دولت روحانی بود اتفاق افتاد.

حسن 16 0 پاسخ 1398/6/3 -07:53

من نظرم بسیار منفی نسبت به عملکرد روحانی و پیشنهاد انتخابات ریاست جمهوری جدید با رای گیری انتخابات مجلس را دارم

ناشناس 17 1 پاسخ 1398/6/3 -07:11

باتوجه به بدتر شدن وضعیت معیشت مردم و دزدی بزرگ اقتصادی و بیکاری و عدم کنترل منفی بیست از بیست.

دهه شصت 14 0 پاسخ 1398/6/3 -07:07

منفی الی برکت الله برای ملت نه پول هست که یارانه بدن ، استخدام کنن ، گرفتاریهای مردم برطرف کنن .حداقل برای گول زدن هم که شده برن توی مردم . اما برای خودشون ... دم انتخابات که حسابی خرج میکنن ، حقوق های نجومی و پاداش حسابی بابت ابتکارات و خلاقیتهای مثال زدنی شون و زحمات خستگی ناپذیر اینقدر هم پوز تحصیلات آکادمیک شونو میدن که ما بهترین تیم اقتصادی رو داریم از بهترین دانشگاههای داخلی و خارجی فکر کنم بهترین واژه ای که میشود گفت : ترزیدنت

دهه شصت 15 0 پاسخ 1398/6/3 -06:39

منفی ۱۰

کشاورز 16 0 پاسخ 1398/6/3 -06:38

منفی 100.حیف نون

بهروزی 13 0 پاسخ 1398/6/3 -05:19

بهتره برگه وکارنامه این دولتاتصحیح نکنیم اونارابدیم به خودش تایه خوده شرم وحیاکنه درقیاس بادولت احمدی نژاد

ح 2 13 پاسخ 1398/6/3 -04:01

ازاحمدی نژادنگیدکه هرچی بخوایددرزمانش شرکتهاووودولتی مفت فروخته شد بریدتحقیق کنیدساختمان جندده میلیاردتومانی سابق بانک صادرات یزد بارانت وقیمت کارشناسی چندسال قبل بدون مزایده ووووو به سه میلیاردو۴۸۵میلیون تومان اونم باوامی که نمیدونم وصول شدیانه فروختن به یکی ازاشنایان مدیرعامل کل سابق این نمونه کوچکش روحانی هم کلی دلارچندهزارتومانی توبازارفروخت تهش بدبخت مردم حیف ازخون شهدامنممثلا اسثارگرم ولی افسوس میخورم چرا؟خداازجفتشون نگذره

دوست 1398/6/3 -19:27

یک مثل قدیمی هست که میگن سگ زرد برادر شغاله / اینها اگر مردهستند و انسان کار را واگذار کنند به کاردانش / متاسفانه هرکدام اومدند به نحوی به انقلاب/ شهدا/ امام شهدا و این مردم پاک و بی آلایش خیانت کردند همه شون سرو ته یک کرباسند

رضا 15 0 پاسخ 1398/6/3 -03:54

در تحریم عملکرد دولت احمدی نژاد بهتر بود این دولت با خوش خیالی زمینه فشار بیشتر تحریم ها را فراهم کرد

ح ج 6 0 پاسخ 1398/6/3 -03:53

سلام اونم عین دولت قبلی ۴سال همه چیزراثابت نگهداشت تا۴سال دوم هربلایی سرکشوربیاره فقط تفاوت دراینه که قبلی بایارانه دهنمون رابست این خرمون میکنه ببخشید مثل برادر س و ش هست هردواگربه اقتصادمقاومتی درست عمل میکردن خ ب بودتنهانقطه قوت این دولت بهره برداری وتوسعه پارسهای جنوبی وتوسعه پتروشیمی بودکه اونم معلوم نیست پولش توجیب چه کسی میره درهرصورت خداازسرنقصیرهردوشون نگذره

عزیزی 13 1 پاسخ 1398/6/3 -03:27

روحانی صفر احمدی نژاد ۱۵

م ن 15 0 پاسخ 1398/6/3 -03:13

من نمی دونم چرا مردم از روحانی ناراضی هستن.مگرروحانی وعده کنسرت و ازادی نداده بود خوب عمل کرد دیگه برید حالش رو ببرید الان کنسرتهاهم ردیف ازادی وبزن برقص هم دایر.دیگه چی می خواین والله. حالا به ای نتیجه رسیدید که معیشت مهمه رقص وکنسرت واستون نون واب نمیشه.خخخخخ

جانبازدوران دفاع مقدس 5 0 پاسخ 1398/6/3 -02:49

باسلام تادراین مملکت زمامداران ان درزمان خدمت که نه بلکه خیانت ازمصونیت قضایی برخوردارندوپس ازپایان دوره کاریشان تحت هیچ شرایطی به سبب خیانتهاواختلاس هاوویژه خواریهاشان تحت پیگردقرارنمی گیرندوتنها به ردصلاحیت انها دردورههای بعدبسنده می کنند شرایط همین است روحانی واحمدی نژادهردوبایدبه سبب عملکردشان درپیشگاه ملت دریک دادگاه صالح نه دربیدادگاههای دستگاه قضایی ما محاکمه شوند.

مهدی خوشکار 8 3 پاسخ 1398/6/3 -02:17

زنده باد احمدی نژاد و روحانی رو باید با عمامه خودش اعدام کرد

علیجون 12 0 پاسخ 1398/6/3 -02:09

خائن ترین فرد تاریخ جهان:حسن فریدون حالا دوره اش تموم شه علنی میشه

احمدخ 9 0 پاسخ 1398/6/3 -01:05

سلام من به شخص به احمدنژادقبول دارم خیلی کارکرد اگر کسی تصادف میکردبیمارستان قبولش نمی‌کرد باید اول پول می‌داد بدعمل خدا رفتگان شوبیامو ز انشالله هرجاکه هست تن سالم داشته باشه کسی مثل این دل جرت نداشت

شهاب 7 0 پاسخ 1398/6/3 -00:59

خداوکیلی اینها اینکاره نبودن بابا پدرمون دراومد.

مجيد 3 8 پاسخ 1398/6/3 -00:55

ما ملت كم حافظه أي هستيم اخر دولت احمدي نژاد را فراموش كرديم أينا دو لبه قيچي هستن

بینام 6 0 پاسخ 1398/6/3 -00:53

در دوران احمدی نژاد مردم میگفتن اصلا تحریم نمنه ده ولی دردوران روحانی باگوشت واستخوان احساس میشه پوکیدن مملکت اگر احمدی نژاد بود ترامپ جرات نمیکرد این غلطها رو بکنه

آترین 8 0 پاسخ 1398/6/3 -00:50

به کسی که برادر خود ومعاونش دزدی کند. ادعای مبارزه با فساد نیز بکند باید چه نمره ای داد؟

علی 2 0 پاسخ 1398/6/3 -00:49

باسلام دوسال اول این دولت خوب جلوتورم راگرفته بود اماباهمان درامدکم بدنبود قیمت اجناس خوب بود میشدشکم خانواده مونو سیرکرداجاره خانه ها معمولی بودبدنبود نمیدونم یکمرتبه ایشان خابش بردچی شدکه بغل گوشش کناردستش ریس روعساش دست بکاره اختلاس دزدی زمینخاری شدن بلکه بانکها شوراهای شهرهااداره هاطوری شده که جرات نمیکنیم به مغازه داربگیم این یه قالب پنیردیروز7تومن دادی امروزمیگی 10تومن انچنان بهت حمله میکنه که خدامیدانه گرسنایم مجبوریم باچشم گریه ناله نفرین بااجناس گران غرض بدبختی زندگی کنیم قولهای روزهای اولش دولت تدبیرامید ناامیدشد وعده های پوچ وسرخرمنی جدیدمیده پوچه پوچ نمره ایی بیشتراز (0)صفرنداره ،،،دوره احمدی نجادهم دربرابر مرحوم جناب اقای رفسنجانی خدارحمتش کنه اینم میشه همون (صفر)درحقیقت تورم گرانی ازاقای خاتمی شروع شد ملت رفتن روبه زجرستم بدبختی دراین بیستو چندسال نمره بی نمره مگرخدادنددلش بحال مردم بسوزد باران رحمتش رانازل فرماید که مردم باهمان کارمقدص کشاورزی بدادخودمان برسیم که احتیاجی به دولتهانداشته باشیم،،عجیبه کشوریکه بااین همه سرمایه ازقبیل بهترین معدنهای طلا مس اهن انوااقسام فلزات ،وگازنفت صروت مندترین کشورهای جهان حتی بدترین خاکش که ارزش خیلی داره مردمش داره بابدترین فقرزندگی میکنند اینها دروغ نیست بنده گوشه بگوشه ایران رفتم ودیده ام بدلیل اینکه شغلم راننده کامیونه وبیشترسروکارم بامعدنها است ،یک عمرزجرزحمت کشیده ام ومستعجرم ایامنه کارگردیگه صاحب خانه میشوم ،،دروغ اختلاس دزدی نداشتن اقتصاددانه خوب نداشتن دولت خوب دلسوز کشورتا دو سه سال دیگر ته دریاست بدون شک خداوند بزرگ وقتی میبینه درهرکشوری دولت مردانش به دروغ گفتن اهمیتی نمیدهند تروخوشک راپای هم میسوزاندوغرغشان میکند

غ د 11 11 پاسخ 1398/6/3 -00:27

قم خوبه یاکاشان لعنت به هر دوتا شان

محمد 1398/6/8 -11:11

شرف از جفتش بهتره! یه دولتی چهار میلیون مسکن رو استارت میزنه و قریب به سه و نیم میلیونش رو تحویل ملت میده با کمترین آورده نقدی و بقیه اش رو هم در حال ساخت تحویل دولت بعدی میده حالا با همه ایراداتی که بهش میگرفتن! یه دولتیم کلا 250 مسکن به قول خودش اجتماعی میسازه بعد طرف میگه جفتشون یکسانند! نیاز به توضیح داره که شرف داشتن یا نداشتن یعنی چی؟

عطا 25 21 پاسخ 1398/6/3 -00:27

کار به به حرف های این آدم ندارم...ولی راستی و دروغ و از نشونه ها میشه فهمید...تو جمهوری اسلامی ما رئیس جمهوری مثل دکتر احمدی نژاد نداریم که تمام شهرهای ایران حتی جزایر رو دوبار بازدید کرده باشه...این واقعیت غیرقابل انکاری هست...کار و کار و تلاش...

عباسی 31 2 پاسخ 1398/6/3 -00:05

دولت روحانی از اشخاص لیبرال و فشل تشکیل شده که به هیچ عنوان کارائی نداشته و ندارن و کشور رو صد سال به عقب برگردونندن ،برجام که از افتضاحات این دولت بود ،و در مقایسه با دولتهای نهم و دهم اصلا قابل مقایسه نیست در زمان دکتر احمدی نژاد کشور تبدیل به کارگاه سازندگی شده بود و وضع ملت و کشور نسبت به الان خیلی بهتر بود ،حداقل فساد و رانت و کاخ نشینی در مسئولین مثل الان نبود

امیر 21 3 پاسخ 1398/6/3 -00:04

روحانی با کلی دروغ و اتهام زنی به دیگران و ریختن آبروی. انسانهای مومن رای جمع کرد و به همین خاطر خدا بی آبرو و رسواش کرد خدا ذلیل ترش کنه انشاالله

مجید 18 3 پاسخ 1398/6/3 -00:00

ریاست جمهوری فقط باید یک دوره باشه .هردودولت در دوره دوم گند زدند. البته روحانی در دوره اول اصلا کاری نکردباز احمدی نژاد چند حرکت خوب زد.

علی 19 3 پاسخ 1398/6/2 -23:56

احمدی نژاد احمدی نژاده و کسی قابل قیاس با او نیست مثل این میمونه که علیپور رو بیاری با مسی مقایسه کنی و بگی هر دو آقای گل هستند خدمات احمدی نژاد قابل شمارش اصلا نیست

محمد قادری 17 1 پاسخ 1398/6/2 -23:55

سلام وعرض ادب خدمت همه خبر فوری ها،والله وقتی من شعار انتخاباتی اقای روحانی و اقای جهانگیری رو نگاه میکنم ،هیچکدومش تحقق پیدا نکرده ....فقط باید بگم متاسفم

محمد 8 0 پاسخ 1398/6/2 -23:50

سلام این نظر سنجی ها هیچ اثری نداره ولی همه ضعیف هستند ولی ضعیف ترین وزیر صنعت هستش‌ خدا نگذره

Babakirani05152@gmail.com 8 7 پاسخ 1398/6/2 -23:47

یکی از یکی بدتر دوتا شم واسه خودشون و دورو براشون کار کردند

کاربر ناشناس 0 2 پاسخ 1398/6/2 -23:39

صدنمه

محسن 11 0 پاسخ 1398/6/2 -23:39

زیر صفر

ارشق 2 31 پاسخ 1398/6/2 -23:27

این دولت روحانی بوده که با این همه کارشکنی های داخلی و تحریم و فشارهای خارجی هنوز دوام آورده و با وجود گرانی ، اقتصاد کشور متلاشی نشده و اگر اون سه چهار نفر دیگر کاندیداها بودند که وضع خیلی بدتر از این میشد. ضمنا احمدی نزاد به هیچ عنوان قابل قیاس با روحانی نیست چون احمدی نژاد مسبب اصلی نابودی کشور هم از نظر اقتصادی وسیاسی بوده است

ت س 1398/6/3 -12:56

معلومه خیلی بارته یه چهار سال هم تو رییس جمهور شو با خاک یکسان شیم

علیرضا 1398/6/3 -19:36

خدا کنه احمدی نژاد را تایید کنند بعد مشخص بشه کدومشون چند مرده حلاجه و کدومشون بیشتر رای میارند

م.چ 25 0 پاسخ 1398/6/2 -23:16

برای دروغگویی نمره۲۰ برای سرکار گذاشتن مردم ۲۰ برای رواج اختلاس ۲۰ برای ایجاد فرصت رانت خواری و پارتی بازی۲۰. برای بدبین کردن مردم به دین۲۰ و....بقیه اش روهم شما بگین...

علی 19 2 پاسخ 1398/6/2 -23:15

سلام روحانی ازلحاظ دورغ روی ترامپ را سفید کرده گرانی وتورم پدر مردم را درآورده بعد میگه همه شاخص های اقتصادی عالی است

جفری جکسون 1398/6/3 -19:38

مگرقرار بوده شاخصهای اقتصادی برای من و شماها خوب باشه؟ بنده خدا گفته شاخصهای اقتصادی عالی هستند خب راست گفته دیگه برای برادر دزدش و اطرافیان رانت خوارش و وزرای بی کفایتش که عالیه ماها هم به درک

جواد 23 2 پاسخ 1398/6/2 -23:14

خیلی بد کرد خیلی ، کاری که روحانی با کشور کرد هشت سال جنگ نکرد

میهن پرست 2 27 پاسخ 1398/6/2 -23:04

سلام نمره عملکرد از ۲۰ نمره ۱۵ هم از روحانی رضایت نسبی دارم و هم هیئت دولت و از خدا میخواهم یاریشان نماید

نادر باقری 1398/6/3 -00:45

احتمالا از آقا زاده ها هستید

یه ایرانی 12 1 پاسخ 1398/6/2 -23:02

دولت روحانی در دور اول یه ذره امیدواری ولی در مجموع بی تدبیری وناامیدی ودروغگویی برای مردم چیز دیگری نداشت توان اداره کابینه را ندارد

وطن پرست 20 6 پاسخ 1398/6/2 -22:43

سلام با تمام احترامی که برای روحانیون قائل هستم به نظر من روحانیون نباید وارد سیاست شوند وآنها بایدفقط درجبهه قضاوت وآموزش وپرورش خدمت کنند تا مردم نسبت به آنها بدبین نشوند بصورت کلی آقای روحانی بدرد رئیس جمهوری نمی خورد ای کاش ایشان رئیس جمهور نمی شود و به نظر من در آن زمان قالیباف گزینه مناسبی بود انشا الله مدت مسئولیت وی ختم به خیر شود (سایه پر فیض مقام معظم رهبری مستدام باد)

آریا 1398/6/2 -23:58

در مورد روحانی باید کسانی که تیم سه نفره شان را که به اسم کاندیدا برای انتخابات تایید و مهیا کردند باید پاسخگو باشند.

ناشناس 1398/6/3 -07:20

برادر عزیز حتی در اموزش و پرورش نمی توانند اینها همانطور شهریه در یافت کنند که درس و تبلیغ اسلام در مساجد و روستا مشغول شوند نه پست و مقاوم . اگر امام شد امام در حجره چند متری درس خواند و تهذیب نفس سالها کرد در کاخ و خانه مجلل و ماشین چنان و چنان سوار نشد لگن بعضی از اینها بسمت کاخ نشینی رفته اند و ووو

کاربر ناشناس 25 2 پاسخ 1398/6/2 -22:43

بینهایت زیر صفر.دروغگو ترین رئیس جمهور دنیا

Elman 12 1 پاسخ 1398/6/2 -22:43

بسته دیگه بسته نه خودش حرف بزنه و نه وزیرهاش چند روز پیش یه نماینده مجلس اونم از هئیت رئیسه میگفت که انقدر وضع وزیر ها خرابه که باید همشون رو استیضاح کرد که از بالا نمیزارن. تز وقتی که دولت یازدهم اومد تا به امروز مثل خط نمودار از بالا اومدیم پایین و درست دو سال هست که در کف میریم و یک ساله تموم که کف در زیر همکف شدیم.فقط بسته دیگه حرف نزنن خیلی بهتر میشه..خودشون با آبرو بکشن کنار.من یه پسر ۴ ساله دارم هی بهش گریه میکنم میگم پسرم منو ببخش که به این دنیا معروفی کردمت فقط باید حلالم کنه چون چیری برای خانوادم دیگه ندارم.کار و بار زندگی داشتیم همش از دستمون رفته انگار تو این شهر دیگه کسی نمیناستت.مرسی از شما که همیشه با ملت هستین.مرسی

503 1398/6/3 -19:49

خداوکیلی باید این نماینده های خائن را هم زنده زنده سوزاند/ یعنی چی که وضع وزرا خرابه و لی از بالا نمیذارن؟ خب مردک تو و امثال تو نماینده اید اونم نماینده مردم بعد میگی از بالا نمیذارند / به نظر من این نماینده و مشابهین ایشون غلط کرده چون خودشون اهل رانت و باج گرفتن از وزرا هستند این اراجیفو میبافه

محمد 16 0 پاسخ 1398/6/2 -22:33

کی پس انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمدی 17 3 پاسخ 1398/6/2 -22:21

تا زمانی که ایران فقیر داره .هر دولتی که سر کار باشه مردمی نیست .برا مردم اصولگرا و اصلاح طلب یه واژه پوچ بیشتر نیست‌.

حمیدرضا 1398/6/2 -22:34

درود برشعور وفهم شما.که واقعااین درسترین استدلال هست.... ولی بنظرمن این روحانی که حتی نام فامیلیش هم به مردم دروغ گفته .فریدون.فامیلی ایشون هست و کاملا مشخصه که سربازانگلیس خوب ماموریتش رو انجام داد.....

سعید 24 3 پاسخ 1398/6/2 -22:21

خدا پدر احمدی‌نژاد رو نسبت به این مزخرف بیامرزه.... بعید میدونم کارمندی بجز مدیران و روسا از این دولت راضی باشند....

فرهاد 1398/6/3 -07:54

نمره را باید فقط و فقط به مردم داد . به اون مردمی که ماهی یکبار هم نمتونن یک کیلو گوشت واسه زن وبچشون ببرن. والا رئیس جمهور هر کسی میخواد باشه . اون درد مردم را نمیفهمه مگر اینکه حقوقش زیر خط فقر باشه. والسلام

صادقی 9 1 پاسخ 1398/6/2 -22:11

عدم نظارت به زیرمجموعه دولت باعث نابسامانی رانت اختلاس وضعف مدیریت موجب پدید آمدن فرصت طلبان درشرایط کنونی به وجود بیاید امید است درزمان کوتاه مدت تدبیری انجام گیرد .

کاربر ناشناس 12 2 پاسخ 1398/6/2 -22:10

خیانت اصلاح طلبان کشور را نابود کرد .دولت و مجلس ضعیف عمل کردن دولت و مجلس

مهرداد علیپور 7 0 پاسخ 1398/6/2 -22:01

مشکل ما از نبود شفافیته وگر فرقی نمیکنه این دولت یا اون دولت همش یکیه گرچه دولت احمدی نژاد خیلی بهتر بود از این افساد طلب ها چیزی به ما فقیر فقرا نمیرسه با این ارز رانتی کشور به کجا رسوندن نه به روحانی وافساد طلب ها مشکل از ما هم هست با این را/ دادن هاموت

... 1398/6/3 -00:51

سلام در مورد این مسئله، یعنی مسئله شفافیت باید بیشتر فکر کنیم. اگه ما حدود ۸ سال به جلوتر برگردیم و اندکی هم تامل کنیم و اون زمان رو( سال ۱۳۸۸) با الان مقایسه کنیم متوجه این میشیم که دسترسی عموم مردم به فناوری امروزی بسیار اندک تر از امروز بوده و ما کمتر در مورد مسائل اختلاس و رانت و .... باخبر می شدیم اما الان به دلیل حجم انبوه فناوری اطلاعاتی و ارتباطی،بیشتر در مورد مسائل این چنینی آگاهی می یابیم. و مورد دوم اینکه؛ بر اساس دلایل بالا ما نمی تونیم به درک و استدلال درستی در رابطه با مقایسه دو دولت برسیم و صرفا بر اساس اطلاعات سطحی که در دست داریم( که صدق و کذب اونا برای ما مشخص نیست) به مقایسه می پردازیم.

تت 6 3 پاسخ 1398/6/2 -21:57

عملکرد هبچیک

کلیدساز 10 0 پاسخ 1398/6/2 -21:56

سلام عمو حسن کلید ساز کلید ما را بساز آقای روحانی کلیدت داخل گلوم زنگ زده داره خفم میکند بی زحمت بیا .درش بیار .

امیدبیچاره.. 11 2 پاسخ 1398/6/2 -21:51

نمره منفی ۱۰۰میدم بهش حیف نمره هست.....که به این بدیم

javadiiii 13 1 پاسخ 1398/6/2 -21:45

نمره دولت روحانی مثل نمودار تابعیه که به سمت منفی بی نهایت درحرکته

احسان 2 11 پاسخ 1398/6/2 -21:36

متاسفانه ملتمون همانطور کورکورانه و غیر منطقی رای دادند همینطور الانم غیر منطقی درباره روحانی نظر میدن و احمدی نژادو باهاش مقایسه میکنن درصورتی که سیاستای خارجی کابینه واقعا تو این ۴۰سال خوب عمل کرد ولی در داخل کنترل از دست دولت خارج شد باید بگیم ترامپ معادلاتو بهم زد و کارو واقعا سخت کرد واقعا دوباره اعتماد کردن و رای دادن سخت شده چه اصول گرا چه اصلاح طلب

سپهری 7 1 پاسخ 1398/6/2 -21:34

00

کاربر ناشناس 1398/6/2 -22:44

منکه ۴۵سال تو تولیدی کفش کارگری کردم لیست بیمه ماهی ۵روز سه روز بعضی وقتها ردنکردن سال ۹۷ بازنشست شدم با۱۲سال ۴۷۰ هزارتومان امسال شده ۶۰۰هزارتومان چطوری باید زندگی کنم تورا خدا بگویید چکارباید کنم هیچ درآمد دیگری ندارم هرروز مرگم را از خدا میخام

ناشناسن 10 0 پاسخ 1398/6/2 -21:33

کشوری که مردم فقیر فقرا ان رها شده و وضعیت آن بسیار بد و دزدها در همه جای آن شبیخون زده اند. و مشغول جمع کردن غنایم هستند. نمره ندارد.وباید از ملت شرم کنند. وقتی همه چیز برعکس عمل میشود. امیدی برای خیلی ها نمانده است. و شب روز گریه وزاری ناتوانی زندگی است. دیگر نمره دادن دیر شده.فقط نفرین آه وناله مانده است.

علیرضا شروینی 4 9 پاسخ 1398/6/2 -21:29

گندم از گندم بروید جو زجو حاصل عمل دولت برادر احمدی نژاد دولت برادر روحانی است . نمره هر دو صفر است در روزگاران گذشته در شهری چندتا دزد با یکدیگر دزدی می کردند و با هم می خوردند چند باری به زندان افتادند ولی باز اصلاح نشدند حاکم شهر دستور داد تا آنها را وارونه بر الاغ سوار کنند و در شهر بگردانند تا همگان آنها را بشناسند . از آنجایی که دیگر همگان آنها را می شناختند به روستاها رفتن و باز هم به دلیلی کوچک بودن روستاها و شناخته شدن آنها تصمیم گرفتند که به بیابان ها بروند و راهزنی کنند.روزی مرد دکان داری بادست رنج سالیانه خود با الاغش برای خرید به شهر می رفت و سه دزد به او حمله کردند و اموالش را غارت کردند و دست و پای آن را بستند و در بیابان رها کردند و رفتند نزدیک ظهر که شد یکی از آن دزدها که از بقیه ضعیف تر بود برای خرید ناهار به شهر رفت و آن دو دزد دیگر تصمیم گرفتند که وقتی او برگشت به هلاکتش برسانند و آن دزد هم که برای غذا رفته بود غذای آنها را به زهر آغشته کرد تا آن دو را به هلاکت برساند و پولها از ان خودش شود.وقتی که دزد از شهر آمد آن دو دزد با مشت و لگد به جانش افتادند و اورا به هلاکت رسانند و شروع کردن به خوردن غذایی که آن دزد آورده بود و بعد خوابیدند و این چنین شد که ان سه دزد درکنار خورجینی که دزدیده بودند به هلاکت رسیدند

بهروز 1398/6/2 -22:08

به نظرما نمره دولت صفراست چون نه میتونه تورم راکنترل ونه به دادمحرومان نمیرسدوهرروزاختلاس وبی قانونی درکشوراست وبه طبقات پائین رسیدگی نمیکند

محمدی 33 42 پاسخ 1398/6/2 -21:23

یک تار موی گندیده احمدی نژاد می ارزه به کل این دولت

محمدرضا 9 9 پاسخ 1398/6/2 -21:16

هر دو دولت ملت را به روز سیاه کشیدن این چه دولتمردان هستند که دلار ۲۰۰۰ تومانی ۱۲۰۰۰ تومان شده مفهوم این همه گرانی یعنی خدمت به دشمن

نیما جهانتاب 19 1 پاسخ 1398/6/2 -21:16

این دولت فقط صداش بلند بود ولی از تو یه طبل تو خالی بود که فقط دروغ دروغ و دروغ به ملت گفت به مثال ساده به روباه چه نمره ای میدهید در حیله ۲۰ ولی به راستگویی ..

محمد 2 8 پاسخ 1398/6/2 -21:15

بزودی و فقط کمتر از 10 سال دیگر تمام سرمایه های انسانی و طبیعی کشور ما نابود خواهد شد و فرزندان ما گرسنه و برهنه خواهند بود. بهتر است مدیریت کشور به ژاپنی ها واگذار وبا کمترین هزینه بهترین نتیجه کسب شود

علی فاتح 4 0 پاسخ 1398/6/2 -21:12

لطفا مردم راسرکارنگذارید هرکدام 8سال ریاست داشته ودارند ولیکن وضع اقتصادی ملت روزبروزدریغ ازدیروز.نمره دادن دردی دوانخواهدکرد.گذشته نبش قبراست ولیکن اکنون باید برای مردم گام جدی برداشت.مانباید بعداز40سال ازنظر اقتصاذی وابسته باشیم وبیکاری بیدادکند

محمد 19 1 پاسخ 1398/6/2 -21:12

ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب

علی تنگستانی 18 1 پاسخ 1398/6/2 -21:07

خدا ازش نگذره انشاالله این دنیا و اون دنیا عواقبش گریبانش رو بگیره مملکت رو به فنا کشید

حسین 14 0 پاسخ 1398/6/2 -21:02

سلام براخودم متاسفم که شش سال پیش به اقای روحانی رای دادم بخداالان بعدچندسال گرفتم چرابهش رای دادم بنظرمن احمدی نژادبهتربودچون بیشتربه فقراه میرسد ولی اقای روحانی چوت خودش ثروتمندتره بیشتربراثروتمندخوبه نه فقرا

سعید 1398/6/2 -22:45

ما هم با آتش رای مسخره شما به یه دروغگو میسوزیم

اسدی 20 4 پاسخ 1398/6/2 -21:01

درود به غیرت و شجاعت محمود خان که آمریکا و اسرائیل را به پشه هم حساب نکرد

حمید 1398/6/2 -23:05

حرفای دروری ,و خشکه مذهبیای که اتفاقا نه دین دارن نه اصلا چیزی حالیشون میشه

فقر 3 5 پاسخ 1398/6/2 -21:00

دوتاش از بز کمترن این ازاون بدتر اون ازاین ای اخوند گند زد به کشور فلج کردای کشور را دزدیاشون یه طرف گرونیاشونم یه طرف بیشترشون فقط به فکراینن هر روز از روز قبل بیشتر دزدی کنن

علي 2 5 پاسخ 1398/6/2 -20:56

هر دو رئيس جمهور هاي اين دو دوره نمره بسيار افتضاحي خواهند گرفت چرا كه هر دو باعث شدند ايران چندين سال به قهقهرا بره مردم روزبروز دارند فقير و فقيرتر ميشن بازار اختلاسها و دزديها تنها نكته مثبت اين دو رئيس جمهور بوده كه همچنان پر رونق و فعاله اميدوارم خدا از هر دوشون نگذره

سید محمد جلال طواف زاده 2 33 پاسخ 1398/6/2 -20:51

دولت روحانی،نمره :16 دولت احمد نژاد، نمره : 0

سعید 1398/6/2 -22:46

خلایق هرچه لایق این دولت لیاقت شماست

ناشناس 1398/6/3 -07:25

حتما جنابعالی فرزند اقا زاده یا شکمت از پول حرام بوی گندیده ان به مشام همه رسیده است اصطلاح اصلاح طلب مساوی فساد و دزدی اقتصادی و کاخ نشین شدن از ثروت مردم ستمدیده و خون شهدا و رزمندگان است

رزمنده دفاع مقدس 8 3 پاسخ 1398/6/2 -20:50

ای مردم مهربان نجیب وباوفای ایران 40ساله کدوم دولت گلی به سر ماریخته روز بهروز وضعیت مردم خرابتر شده وحکومتیان مسلمان نمای لامذهب ثروتمند تر این مملکت چند پادشاهیست هرکی بیاد همینه بدتر میشه که بهتر نمیشه همه شون سرتا پا ی کرباسن فقط خداآبروشون رابریزه ریشه ظلمشون را بخشکاند که جز ثروت اندوزی . اشرافی گری .دزدی اختلاص .کاخ نشینی .ماشینهای وخونه ها وویلاهای میلیاردی برای خودشون .فقر وفساد وفحشا بخاطر ندارایی چیزی برای این مردم نداشتن بااین همه ثروت .منابع .ذخایر عظیم خدادادی که مملکت ماداره خدایا به خون شهدای جوانمان که هدفشان آرامش وآسایش این مردم بود ومتاسفانه ازخون شهدایمان این بی دینان ازخدا بی خبر بهره بردن خودت نابودشان کن

علیرضا مصطفایی 11 0 پاسخ 1398/6/2 -20:42

من به این مرد ترسو و بی برنامه رای ندادم، و آن را که عیان است چه حاجت به بیان است. تو تاریخ می‌نویسیم این 8 سال رو، ناصرالدین شاه قاجار رو سفید شد.

سید محمد جلال طواف زاده 1 23 پاسخ 1398/6/2 -20:36

نمره شانزده را برای روحانی و دولتش ،عادلانه می دانم. بابت برجام و تلاش برای عادی سازی روابط سیاسی و اقتصادی با جهان ،نمره دولت روحانی ،بیست است. بهترین وزیر کابینه او بدون شک ،ظریف،وزیر امور خارجه است. نظارت ناکافی بر امور مالی مدیران و بازرگانانی که با انحصار صادرات و واردات، ارزهای حاصله را به نرخ دولتی به بانک مرکزی تحویل ندادند و یا با دریافت ارز دولتی ،کالاهای وارداتی را را به نرخ ارز آزاد به مردم فوختند و در عرض چند ماه میلیاردها تومان به جیب زدند، از نقاط ضعف دولت روحانی است،که نمره قبولی نمی گیرد. قطع نکردن یارانه ثروتمندان سه دهک بالا و اضافه نکردن یارانه سه دهک پائین ،نقطه ضعف دیگر دولت روحانی است که نمره قبولی نمی گیرد. بالمجموع با توجه به تحریم ها و فشارهای ناجوانمردانه امریکا و خروج امریکا از برجام و ممانعت از فروش نفت ایران و انواع کارشکنی در صادرات و واردات ایران، و مواضع اصولی دولت روحانی در مقابل امریکا و تلاش برای خنثی کردن تحریم های امریکا، و ایجاد تفرقه بین متحدان امریکا و ایجاد ثبات سیاسی و ارامش اقتصادی در کشور، رویهمرفته، به دولت روحانی، نمره قبولی (16) می دهم .

م.چ 1398/6/2 -23:37

شما یه تجدیدنظر بکن...

امیرحسین 1398/6/4 -00:20

مطمئنی ایران زندگی میکنی؟ روحانی رییس جمهورایرانومیگنا!!!

‌ma 14 0 پاسخ 1398/6/2 -20:32

دولت روحانی بدترین دولت در طول چهل سال انقلاب بود و حتی میشه گفت بدترین دولت در طول تاریخ ایران، دولتی بدون تدبیر ، دولتی سراسر پر از تشویش و نگرانی، جون مردم رو به لب رسونده، لعنت بر این دولت، خدا کنه فرجی بشه دیگه تحمل این همه گرونی و بدبختی رو نداریم.

سجاد 13 0 پاسخ 1398/6/2 -20:30

نمره دولت روحانی ۳ از ۲۰ دولت احمدی نژاد بهتر بود روحانی که بعضی وقتا از رفراندوم حرف میزنه اگه راست میگه موندن یا نموندن خودش رو به رفراندوم بذاره

روح سرگردان 10 0 پاسخ 1398/6/2 -20:25

بحث فقط روحانی نیست شما یک نفر از مسئولان را نام ببرید که لایق و شایسته باشه فقط یک نفر.آیا وجود داره؟

علی 5 0 پاسخ 1398/6/2 -20:23

بنده به سهم خودم دیگه به هیچ دولتی اعتماد نمی کنم ورای نخواهم داد

محمد علی رحمانی 9 0 پاسخ 1398/6/2 -20:22

برای این دولت نه میشه نظر بدی و نه نمره بدی فقط سریع تر تمام بشه این سال ۱۴۰۰ برسه راحت بشیم به خدا

ار جی اچ 11 0 پاسخ 1398/6/2 -20:22

به نظر شما به دولتی که یک شبه هفتاد درصد مردم رو فقیر کرد چه نمره ای باید داد؟ رکورد دار دروغ گو ترین دولت ایران بیتدبیر ترین و سرسپرده ترین دولت بیشترین فساد

مهمان 9 0 پاسخ 1398/6/2 -20:17

به دولت از 20 نمره 2 رو میدم هیچ وزیری رو توانمند برای وزارت در این برهه سخت کشور نمی دانم. خوشبختانه نه دوره اول و نه دوره دوم به ایشان رأی ندادم چون به به شعارهای بدون پشتیوانه و مردم فریب ایشان پی بردم. به مردم عزیز پیشنهاد می کنم دیگر هرگز گول شعارهای مردم فریب اینگونه کاندیدا ها نخورند مخصوصاً هرکس که مشی لیبرالی دارد. خبر فوری یه همچنین نظر سنجی هم برای مجلس بگذارد که بگویم ضعیف ترین مجلس ایران در قبل و بعد انقلاب بوده است.

مجتبی سعیدی 11 0 پاسخ 1398/6/2 -20:10

نمره صفر هم خیلی زیاده....

رسول پناهی 8 0 پاسخ 1398/6/2 -20:09

موندم به روحانی چی بگم .با این دولت بی تدبیر وبی امید .هر چه امید داشتیم نابود کرد .ریس جمهور بعدی اگه بیاد هشت سال بکوب کار کنه تازه میتونه گند کاری روحانی صاف کنه.سال 1400 به ریس جمهوری رای بدید که خودش و تمام وزار بیان شفاف سازی کن راجب تمام دارای هاشون و همین طور خانوادهشون روحانی منفی 1000

زجرکشیده روزگار 7 0 پاسخ 1398/6/2 -20:07

من به این دولت بی تدبیر وناامید روحانی نمره زیر صفر هم نمیدهم.واقعا چقدر آدم باید پر رو ودروغگو باشه.ماشاالله دروغاش تمومی ندارن وکمهم نمیاره فقط موندم که وقتی به این استان واون استان میره چطور این مردم میرن به استقبالش . واقعا که خودمون هم مشکل داریم.

زهرا حاتمی 4 0 پاسخ 1398/6/2 -20:02

نمره به روحانی منفی 40000000رای دهنده

سمیه 4 8 پاسخ 1398/6/2 -19:54

اصلا توی انتخابات شرکت نکردم بازهم شرکت نمی کنم چون رئیس جمهور کاره ای نیست

مهین 4 0 پاسخ 1398/6/2 -19:51

دوره احمدی نژاد از حقوق معلمان مالیات و مقرری ماه اول کسر نمی شد حتی به مجردین کمک هزینه غائله مندی هم می دادند با اینکه اون زمان ارزون تر از حالا بود

حسین 4 0 پاسخ 1398/6/2 -19:50

نمره دقیقا صفر، من به این دولت دست و پاچلفتی رای دادم ولی پشیمانم..هر چی چند سالروز تلاش کردم و اندوختم، یک چهارم شد

قربانی 5 0 پاسخ 1398/6/2 -19:48

با سلام من دیگه به شخصه حاضرم به سگ ولگرد نه ازنوع قیمتیش رای بدم ولی به اینا رای نمیدم چه ریاست جمهوری وچه مجلس اینا خائنن همشون به این ملت وضعیت بازار رو ببینن برن از خجالت بمیرن که بلایی سر مردم آوردن نمره چی آخه احمدی نژاد 100روحانی حیف نمره اصلا حرفشم نزن لطفا اعداد رو هم بی آبرو نکنید .برای این مجلس و دولت ..ترسو تر از اینا هنوز خلق نشده وای که چقدر دروغ تحویل ملت دادن اینا ..موقعی که مردم رو نیاز دارن ملت شهید پرور و غیوریم خرشون از پل میگذره کسانیکه جایگاه و ارزشی براشون وجود نداره همین مردمن چپ وراستم نداره همشون به فکر دزدین و فرستادنش به اونور آب برای توبه هاشونن اونوقت مردم نون ندارم بخورن زیر همه چی دارن له میشن و شدن نمره چی برادر ؟؟؟؟من بشخصه دیگه انتخابی نمیکنم حتی از بین یو و بدتر لااقل نمیسوزم که رای دادم . در جواب اون دوستمونم فرمودن منتظر مناضره احمدی نژاد و روحانیم کجای کاری برادر کسی که توی این مملکت بخواد قدمی برای مردم بر داره مثل احمدی نژاد بایکد میشه و تبدیلش میکنن به شمرزمانه ..این سرنوشت در انتظار رئیسی هم هست چون میخواد کار کنه ولی لاویی گری در این مملکت موج مکزیکی میزنه نبود این همه اختلاس و دزدی از کجاس که مثلا کسی خبر نداره اونم از بانکی که بخ قسط200تومانی عقب بیفته شرفتو میبره از بس زنگ میزنن به ضامن بدبخت قانون در این مملکت فقط برای مردم بدبخت اجرا میشه امیدواریم رئیسی بتونه مقرون بکنه نمررررررررره حیفه به این دولت بدیم ارزش اعداد رو خراب نکنین لطفا

م ث 5 4 پاسخ 1398/6/2 -19:40

مگه قراره با این همه بدبختی و گزینش فرمایشی بازم رأی بدیم

امیرعباس 6 0 پاسخ 1398/6/2 -19:39

_۰_ حیف وقت که آدم برای این آدم بره پای صندوق خواهشا احمدی نژاد رو با هرکسی مقایسه نکنید اگه این مجلس بی خاصیت در زمان احمدی نژاد هم همراه دولت بود الان کشور گلستان بود از اونجا که احمدی نژاد دنبال خدمت بودنتونستن تحملش کنن و خیانت کردن با ثروتی که مخالفین دولتش داشتن اقتصاد رو بهم ریختن نمره احمدی نژاد۱۸خداپدرش رو رحمت کنه

مهر ماندگار 10 2 پاسخ 1398/6/2 -19:33

روحانی = 0 - دکتر احمدی نژاد= 20 + 1400 با دکتر احمدی نژاد..

عباس 12 0 پاسخ 1398/6/2 -19:30

حقیقتا داشتن چنین کشوری با این همه منابع سرشاردر هرزمینه ای که نگاه کنیم.باید مدیران لایق اون را اداره کنند. که متاسفانه هر دولتی به یک بخشی از انتظارات ملت توجه خاص میکنند. و هیچکدام بر اساس برنامه و آینده روشن کشور آنطور که مورد انتظار است حرکت نکرده اند. درباره نمره بصورت کلی ،باید بگوییم متاسفانه آقای روحانی ضعیف عمل کردند

اصغر 22 2 پاسخ 1398/6/2 -19:29

بدترین دولت تاریخ ایران.

کاربر ناشناس 21 1 پاسخ 1398/6/2 -19:29

نمره بنده فقط میتونم بگم خدا ازاین دولت نگذره

یزدان 13 3 پاسخ 1398/6/2 -19:28

روحانی واحمدی نژاد هردوتاش با گرانی وحذف یارانه ها سرمایه های مردم را نابود کردند باعث شدند کشور را دزدان غارت بکنند لعنت به هردوتاشون

موسوی 16 0 پاسخ 1398/6/2 -19:28

از مدیران «خبر فوری» تقاضا دارم نظرات مردم را چاپ کرده و بدست حسن روحانی برسانند تا میزان محبوبیتش را بفهمد (,فقط مواظب باشید با خواندن نظرات دق نکنه با دست به خودکشی نزنه ) آخه باید بزودی در دادگاه عدالت محاکمه بشه

javadiiii 1398/6/2 -21:55

خودش محبوبیتش رو بهتر از ما میفهمه فقط مونده کارای چن تا از نفوذیا رو راست و ریس کنه و جیبشو پر کنه

مرتضی 15 0 پاسخ 1398/6/2 -19:27

روحانی اگه نگیم در حد زیر صفر بوده به عدالت جفاکردیم، هیچ نکته مثبتی نداره، اینو واقعا دارم میگم نه از روی غرض، ولی ماشا...، هر چی داره پر رویی وحق به جانبی

سارا 15 1 پاسخ 1398/6/2 -19:26

مرد حسابی داخلیها واسه این آقا خارجین، خارجی ها واسش داخلی. این نمره هارو باید بری از مردم آمریکا، انگلیس، اسرائیل و غیره بپرسی نه از ما.

نورالحسینی 13 2 پاسخ 1398/6/2 -19:21

نمره دولت احمدی نژاد16ازبیست.نمره دولت روحانی7ازبیست.واقعاشرایط اقتصادی برامردم خیلی سخت شده.مگراینکه این دوسال باقیمانده اتفاق خاصی بیفته

کاظم 10 0 پاسخ 1398/6/2 -19:18

به دولت روحانی چه نمره‌ای می‌دهید؟ خدا وکیلی این سوالی بود که پرسیدی !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ نمره : >>> 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 آیا واقعا مردم حاضرند یکی دیگه مثل روحانی رو تو 1400 انتخاب کنند ؟؟؟؟؟؟ چون بدجوری هم حزبی های دولت واسه 1400 نقشه کشیدن .

مجد 18 0 پاسخ 1398/6/2 -19:15

نمره منفی ۱۰۰به دولت بی تدبیر وناامید میدهم . اگرمن چهارتا جوجه اردک داشته باشم یک دونه اش اعتمادنمی کنم که به این دولت بی کفایت بدهم . اگر یک طرف معادله دولت فعلی باشد و طرف دیگرآن یک الاغ باشد بگویند بین این دو یکی را جهت ریاست جمهوری انتخاب کن من طرف الاغ رامیگیرم وبه آن رای میدهم . چون زیان حاصل از انتخاب یک الاغ خیلی خیلی کمتراز این دولت جاری است وعلی برکت الله !!!!!!!!

امید 16 2 پاسخ 1398/6/2 -19:14

دولت اقای احمدینژاد 15. دولت روحانی فساد دزدی خیانت چیزی ندیدیم

aram 13 3 پاسخ 1398/6/2 -19:13

باسلام- روحانی را باید با ضعیف ترین روسای دولت آفریقایی مقایسه کردنه با دکتر احمدی نژاد. درودو بر دکتر احمدی نژاد که ما منتظر مناظره تاریخی دکتر با روحانی هستیم که صد البته افشاگریهایی خواهد شد که هیچ کسی از خلافهای دولت خبر دار نیست حتی رهبری.

سامان 15 1 پاسخ 1398/6/2 -19:12

من که از طرف دوستانیکه بهش رای دادن، بهش نمره بیست نه بیست ویک میدم. اونا فقط کنسرت و روابط آزاد و برجام و... میخواستن که که معلومه رسیدن. کدومشون به فکر معیشتون بودن؟ هیچکدوم. اما از طرف کسایی که بهش رای ندادن، این آقا ارزش نمره دادنم نداره. خیلی دلم براش میسوزه. این آقا انقد بدبخته خارجی هایی که ازش حمایت کردن و داخلی هایی که بهش رای دادن هیچی حسابش نمیکنن.

مردم زجر کش 9 2 پاسخ 1398/6/2 -19:06

دولتی که پول نزد آن از جان و دین و اخلاق و آبرو و ناموس مردم ارزشمند تر است --- دولتی که برای نیازهای حیاتی همیشگی مردم مانند غذا و دارو و لباس و بهداشت و درمان و ضرورتهای آن و مسکن و ضرورتهای آن و تحصیل و ضرورتهای آن و نقل وانتقال و ضرورتهای آن در ثروتهای کلان کشور حق و سهمی قایل نیست و تنها این نیازها را در 25 کالا محدود کرده و مردم را برای تامین صدها نیاز دیگر به دلار آزاد واگذار کرده و تعادلی در این نیازها و نیازهای عمرانی و صنعتی کشور در دخل و خرجهای خود قایل نیست مردم را که ستون استوار و نگهدارنده ی کشور اند بسیار کم اهمیت تر از در و دیوار و سنگ و آجر و آهن دانسته و پیوسته مردم را تحقیر می کند. ده برابر پایین آوردن ارزش پول ملی در کشوری مالا مال از ثروتهای کلان خدا داده همچون ایران اسلامی و به حضیض رساندن قدرت خرید مردم و زمین گیر کردن ده ها میلیون مردم بی بضاعت نشانه ی تحقیر و نادیده گرفتن حقوق ملت است و باید دید این تحقیر بی مانند در جهان که مردم را به فقر و فلاکت انداخته و آنان را به حرام خوری مجبور کرده در کدام شرع تجویز شده که در ایران اسلامی بی ترس و هراس از خشم خداوند قهار بنام اسلام رواج یافته است؟؟؟!!! روحانی رئیس جمهور پیوسته تصریحا و تلویحا گفته تا مردم و نظام بر خلاف اصول انسان ساز و حیات بخش نظام اسلامی به تعهدات اسارت بار کنوانسیونهای استعماری صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و سایر سازمانهایان مکتب انسان ستیز استعماری سرمایه داری غرب تن ندهند باید بد تر از این وضع را تحمل کنند و با وجود ثروتهای کلان در کشور نباید هیچ گشایشی را توقع داشته باشند. شمشیر تیز روحانی بر سر مردم ایران بران تر از شمشیر تحریمهای آمریکا و غرب چپاول گر و ترامپ دیوانه است و بنیابت از این استعمار گران سر مردم بی پناه ایران را بی رحمانه می برد. روحانی با شعارهای توخالی خود همواره به رهنمودهای مردم دوستانه ی رهبر انقلاب با پوز خند و تمسخر پاسخ می دهد و دانسته و ندانسته همه ی حیثیتهای ارزشمند نظام را بدنام می کند. مجلس شورای کنونی اگر همدست روحانی نباشد با مدارا با او و یا بی عرضگی ، مردمی بودن نظام اسلامی و عدالت محوری این نظام را زیر سئوال برده و همه ی ارزشها را بدنام کرده است و نمایندگان آن شایسته ی محاکمه و مجازات به جرم بزرگ رویگردانی از مردم اند.

مریم 17 0 پاسخ 1398/6/2 -19:00

نمره ده رضایت کامل از دولت احمدی نژاد از دولت روحانی مخصوصا دوره دوم چیزی جز بدبختی و گرانی قسمت طبقه کارگر و امثال منکه سرپرست خانواده ایم نشد. خدا کنه این دوسال زودتر تمام بشه.

محمود 5 2 پاسخ 1398/6/2 -18:59

سلام دولت فعلی کار رو یکسره کرد و حداکثر فشاری اقتصادی رو که میتونست به مردم وارد کرد دولت احمدی نژاد هم با اون همه پولی که از راه فروش نفت بدست آورد کار خاصی در زمینه اقتصاد نکرد

بی نام 12 0 پاسخ 1398/6/2 -18:55

تو مدت ریاست جمهوری روحانی هیچ عملکرد مثبتی ندیدم جز برجام و آن هم جواب نداد!...

ر 3 0 پاسخ 1398/6/2 -18:54

گرچه احمدی نژادجزو ریاست جمهورهانبودبااین وصف روحانی صفراحمدی ۱۰۰محسبه چندمیشود۱درمقابل۱۰۰۰پس وای به ما

رضا 3 2 پاسخ 1398/6/2 -18:54

یک دور اصولگرا و یک دور اصلاح طلب. این یک بازی کثیف سیاسیه. رئیس جمهور در دور اول باید خوب عمل کنه تا دور دوم رای بیاره و در دور دوم باید گند بزنه تا حزب مخالف رائ بیاره تا همه در صحنه باشند. دور بعد ریاست جمهوری آقای رئیسی رو به همه هموطنان همیشه در صحنه تبریک میگویم. التماس تفکر

حسین سروش 1398/6/2 -22:16

هه هه برو بپرس قوه قضایی تا ۱۰ سال نمیتونه ریس جمهور بشه الکی فتوا نده خودت با خودت بازیت گرفته

مهر ماندگار 1398/6/2 -19:31

تو اگه عقل داشتی و اهل تفکر بودی باید میفهمیدی که ریاست جمهوری بدرد رئیسی نمیخوره. رئیسی مال همون قوه قضائیه ست.. ریاست جمهوری مردان بزرگی چون دکتر احمدی نژاد رو میخواهد.. 1400 فقط با دکتر احمدی نژاد..

حمید 1398/6/2 -23:08

دقیقا همینه

آسیب پذیر 9 0 پاسخ 1398/6/2 -18:45

مجموعه دولت خائن و غاصب هستند چون با دروغ بر مسند ریاست جمهوری نشستند نمره صفر چهارگوش با ارفاق ویژه

رئیس پنیر 8 0 پاسخ 1398/6/2 -18:42

نمره صفر نظام حاکم سرمایه داری قشر متوسط از بین رفت اکثر مردم ضعیف و فقیراند دو سه درصد قدرتمند و پولدار

احمدی 8 0 پاسخ 1398/6/2 -18:40

بنده نمره منفی 20 لحاظ میکنم

adam 6 2 پاسخ 1398/6/2 -18:37

وقتی جاسوس یه کشور دیگه ای ...باید براشون خوش خدمتی و همه کار بکنی و ملت و کشور را از بین ببری و پول ها را بفرستی تو حساب خودت و اربابشت ..این بابا کارش را درست و با برنامه انجام داده و میده.. و این یک نفر نیست و کلی ان این جماعت جاسوس و پر رو شما یکی را میبیند جماعتی هستن این اصول گرا ها و منافقین ... آیه 8 تا 11 سوره بقره بخونن اونهای که مذهبی هستن و بقیه هم برن سعدی و شاهنامه بخونن قبلا براشون نوشتن احوال این جماعت خاین را... و هنگامی که به آنها گفته شود: « در زمین فساد نکنید» می گویند: « ما فقط اصلاح کننده ایم ».

احسان 8 0 پاسخ 1398/6/2 -18:33

صفر هم برای دولت روحانی خیلی زیاده من نمیدونم دقیقا چکار کرد برا کشور اون از برجام که هیچی بهمون ندادند اینم از قیمت ارز و طلا ...

ابوالفضل فر 5 0 پاسخ 1398/6/2 -18:31

حیف نمره بجای نمره زندانی کنید و فقط گلابی برجام بهشون بدید

امیری 6 0 پاسخ 1398/6/2 -18:30

نمیتونم به دولتی که تمام برنامه اش یک برجام بی سرانجام بود نمره ای بدهم با بی تدبیری کامل امیدها را به یاس تبدیل کرد با لجاجت امید به کدخدای بی خدا بست و در ۶ سال کشور را سالها به عقب برگرداند باید دولتی جهادی بیاید سالها کار شبانه روز کند تا برسیم به قبل از حضور ایشان

یا حیدر 6 0 پاسخ 1398/6/2 -18:30

ان شاءالله اولا خدا مارو به راه راست هدایت کنه بعدآ قای روحانی رو هر نمره ای بدم بی ادبی به نمره هاست...

شمشاد ویسی 5 0 پاسخ 1398/6/2 -18:28

تورم بسیار بالا درهمه کالاها وخدمات ، کاهش ارزش پول ملی وافزایش چندین برابری قیمت ارز،تعطیلی کارخانه ها ،افزایش طلاق وکاهش ازدواج ،افزایش خودکشی ها وخودسوزی ها ،فقیرترین شدن فقرا وسرمایه دارترشدن گردن کلفت ها،فساد اقتصادی واختلاس های گسترده وکلان ، گسترش فرهنگ غرب در جامعه ازجمله بی حجابی وبد حجابی و......از دست آوردهای دولت روحانی است .تمام وقت دولت صرف برجام نافرجام شدبدون هیچ نتیجه ای

Ali 4 0 پاسخ 1398/6/2 -18:25

با سلام وخسته نباشید در این مدت شش سال سیر نزولی داشته و بدون توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی از جمله نخبگان و سرمایه داران و حمایت نکردن از انهاکارنامه مثبتی نداشته،وضعیف ترین وزیر صنعت و کشاورزی و آموزش پرورش.

فرزاد 1 1 پاسخ 1398/6/2 -18:24

ضعیفترین بخش دولت آقای روحانی، بخش مسکن هست چه در دولت یازدهم و چه در دولت دوازدهم، دقیقا برعکس دولت آقای احمدی نژاد که در این بخش موفق ظاهر شد خب میدونیم که این بخش ارتباط مستقیمی با مردم داره، علاوه بر اینکه رونق این بخش باعث ایجاد شغل برای بخش عمده ای از مردم میشه باعث کاهش قیمت مسکن هم میشه که باعث رضایتمندی قشر زیادی از مردم میشه، بنابراین در این بخش دولت نمره قبولی نمیگیره علاوه بر این، در بعد اقتصادی هم دولت خوب عمل نکرد و در اثر عدم کنترل قیمتها و مخصوصا عدم مدیریت در یک سری از کالا ها که وارداتی هم نبودن، باعث افزایش قیمت محصولات و به طبع نارضایتی مردم شد، پس در این بخش هم نمیشه به دولت نمره خوبی داد، نمیگم نمره قبولی نمیگیره چون بلاخره کشور دچار تحریمهای گسترده شده بود ولی در هر صورت نمره دولت در این بخش بسیار ضعیف هست دولت در بخش وزارت خارجه به نظرم تا حدود قابل قبولی خوب عمل کرد، و در این بخش با توجه به تواناییهای وزیر خارجه و تغییر رویکرد دولت از مذاکره با امریکا به رویکرد مقاومت، عزت ملی رو افزایش داد، و با توجه به تواناییهای وزیر امور خارجه و استفاده از فضای مجازی(توییتر) مواضع جمهوری اسلامی ایران رو به شکل مناسبی بازتاب دادن و تا اونجایی این کارپیش رفت که برای امریکا گران آمد و باعث تحریم آقای ظریف شد، که باز برایند این تحریم بی اعتبار شدن امریکا در سطح بین المللی بود(هرچند که نقاط ضعفی هم در این زمینه وجود داره که میشه اونهارو نادیده گرفت) در بقیه بخشها هم دولت دارای نکات منفی و مثبت هست که البته شاید نکات منفی اون بیشتر از نکات مثبتش باشه اگه بخوایم به شکل کلی یک شباهت و یک تفاوت بین دولت آقای احمدی نژاد و آقای روحانی نام ببریم، میتونیم به ضعف هر دو دولت در دور دوم اون اشاره بکنیم ولی یک تفاوت کلی که بین دولت آقای روحانی و آقای احمدینژاد وجود داره، بر میگرده به نحوه نگرش اونها درباره غرب و مذاکره با غرب(مخصوصا امریکا). در دولت آقای احمدی نژاد و در انتهای دولت دهم رویکرد دولت بر مذاکره با امریکا شد، در حالی که در دولت آقای روحانی دقیقا برعکس این اتفاق افتاد، یعنی ابتدای دولت رویکرد مذاکره و اواخر دولت رویکرد به نوعی میشه گفت مقاومت.

علی یگانه 5 0 پاسخ 1398/6/2 -18:22

به دولت بی تدبیری وناامیدی صفرمیدم ،بعدازعمری کارگری یه خونه ازخودم ندارم برای اجاره خونه پنج تومن کم دارم ازکجابیارم، جناب روحانی یه ثانیه خودت روجای ما بذار

ناشناس 8 2 پاسخ 1398/6/2 -18:19

احمدی‌نژاد رو با روخانی قیاس کردین. خیلی عذر میخوام احمدی نژاد صد شرف داشت به این. برین تاریخ رو ورق بزنین شش سال اول احمدی‌نژاد هرروز ی طرحی بود ک داشت افتتاح میشد در گوشه گوشه کشور اما الان چی؟؟؟ هرروز یجایی تعطیل میشه احمدی‌نژاد دوسال اخر ک با رهبری زاویه پیدا کرد از اونجا ب بعد بود ک کشوررو ول کرد اما اقای روحانی کلآ از روز اول چشش تو دست اربابش امریکاس و بدون اجازه اون ریشش هم رنگ نمیکنه

ایرانی 5 0 پاسخ 1398/6/2 -18:17

دولت روحانی بیشتر از همه به این سرزمین خیانت کردند و باید برای خیانتهایی که در ایران کردند تک تک شان مجازات بشوند. دست نشانده و مزدور هستند که خودشان آمده اند که ایران که ایران و ایرانی را نابود کنند و بعدش هم به راحتی فرار کنند پیش بچه هایشان در غرب.

نامبرده 1 0 پاسخ 1398/6/2 -18:13

اقتصاد لیبرال و نئولیبرال از سوی دولت دهم نهم و دهم آقای احمدی نژاد مبتنی بر میلتون فریدمن و همینطور در دولت یازدهم و دوازدهم اقتصاد مبتنی بر دیدگاه نئوکینزی را بر ریل اقتصاد این مملکت پیاده کردید، اگر تا حالا سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را پیاده کرده بودند، وضعیت کشور الان این نبود

احمد 8 0 پاسخ 1398/6/2 -18:12

از قیاست خنده امد خلق را . کسی که یک چادر مسافرتی هم نساخته با احمدی نژادی که 6000000 مسکن ساخته قابل قیاس هست!!!!

سعید 5 3 پاسخ 1398/6/2 -18:12

می خواستم بگم که سیاست خبر فوری ضد احمدی نژاد ودر جهت روحانی است.

ناشناس 3 0 پاسخ 1398/6/2 -18:12

منفی بینهایت به عمل کردش اگه مردم انقلابی باز گول حرفاشو نخورن ورای بدن باز با رای ۰۰۰۰۰۰وانقلابیون بی بصیرت باز یه ۰۰۰۰ مثل خودش سر کار میاد

علی 9 0 پاسخ 1398/6/2 -18:11

روحانی بایدمحاکمه بشه ...به احمدی نژاد باید مدال شجاعت انسانیت ایستادگی آزادگی ازخودگذشتگی و خیلی چیزهای دیگه که واقعادرکلام نمیگنجه که بخوام ازاین مرد وطن پرست بگم .

ستار 5 1 پاسخ 1398/6/2 -18:10

نمره دولت روحانی منفی صفر است چون دست دروغگویان رو از پشت بست....هیچ دولتی به اندازه این دولت بی تدبیر و نا امید بنفش ها وزرایش استیضاح و استعفا ندادن

محمرضا َمی 4 0 پاسخ 1398/6/2 -18:08

به دولت نمره صفر میدم اگه از صفر کمتر نبود که بدم همه وزرا بی لیاقتن مخصوصا شریتمداری

ناشناس 4 0 پاسخ 1398/6/2 -18:07

ان را که عیان است چه حاجت به بیان است. نتیجه مدیریت تفکر نئولیبرالی اقای روحانی و دارودسته نیویورکی‌هارو طی شش سال گذشته همه امروز داریم تو بدنه جامعه میبینیم. رکود سنگین در همه بخشهای تولیدی کشور، تورم افسار گسیخته بالای ۴۰درصدی، نرخ ارز و... همه اینها ی طرف هرروز هم وا می ایسته توروی مردم و با پررویی تمام دروغ تحویل ملت میده اینم ی طرف، ای بیشتر از بخش اول زجراوره برای ملت که چرا نتیجه انتخابشون ملت رو اینقدر احمق و بیشور فرض کرده.