پیام متفاوت برادر آیت‌الله هاشمی بمناسبت حماسه ۲۹ اردیبهشت

محمد هاشمی در پی برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت پیامی صادر کرد و در این پیام، متن پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای پیروزی ملت در انتخابات پیشین را نیز بازنشر کرد.

پیام متفاوت برادر آیت‌الله هاشمی بمناسبت حماسه ۲۹ اردیبهشت

آنچه روز جمعه؛ 29 اردیبهشت با قدم‌ها و قلم‌های شما در صحیفه‌ی تاریخ این سرزمین رقم خورد؛ اوج شور و شعور ملّی و اسلامی و بهترین تعبیر برای اجتهاد سیاسی بود که خاتمیت اسلام را در توجه به شرایط زمان و مکان؛ در دنیا جاودان کرد. حضوری که اگرچه در امتداد انقلاب اسلامی؛ بر دوام بود؛ امّا زمزمه‌های شومی به گوش می‌رسید تا بر این آیینه‌ی همدلی؛ همراهی و همکاری، غبار یأس و ناامیدی بنشانند.

اینجانب خاضعانه از همه شما؛ مردان و زنان، دختران و پسران و پیر و جوان از همه‌ی قشرها و صنوف در شهرها و روستاها که «حماسه سیاسی» در تعبیر مقام معظم رهبری را عینیت بخشیدید؛ تشکّر و قدردانی می‌نمایم و خود را در شادمانی سیاسی و شیرینی تحقق وعده‌های الهی با شما مردم زمان‌شناس و فهیم، سهیم می‌دانم و به منتخب مردم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می‌گویم و امیدوارم با سرمایه ارزشمند اعتماد و اطمینان مردم و حرکت در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های ارائه شده؛ نور امید را با تدبیر دولت خویش هر روز در جامعه مشعمشع‌تر نماید.

منبع: ایسنا

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها