فاتحین متفاوت شورای شهر/از جوان روشندل سنندجی تا دستفروش خرم‌آبادی

پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر درحالی برگزار شد که چهره‎های متفاوتی در این دوره به شوراهای شهر راه پیدا کردند.

فاتحین متفاوت شورای شهر/از جوان روشندل سنندجی تا دستفروش خرم‌آبادی

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در حالی روز جمعه برگزار شد که بسیاری از افراد و جناح‎‎های سیاسی برای حضور در این عرصه تلاش بسیاری را اتخاذ کردند تا بتوانند به هدف نهایی خود دست پیدا کنند.

انتخابات شوراها در این دوره نیز به مانند ادوار گذشته رنگ و لعاب خاصی داشت به گونه‌ای که شاهد بودیم بازهم نامزدهای انتخاباتی هزینه‎های سنگینی را برای ورود به عرصه شوراها متحمل شدند و با چاپ بنرها و پوسترهای تبلیغاتی رنگارنگ تمامی تلاش خود را به کار بستند.

اما علی‎رغم برخی از زرق و برق‎های انتخابات شوراها شاهد بودیم که در برخی از شهرهای کشورمان افرادی به عضویت در شورای اسلامی شهرو روستای خود منصوب شدند که نه پول آنچنانی داشتند و نه تبلیغات خاصی را انجام دادند که باید بدون شک از آنها به عنوان عجایب این دوره انتخابات شوراها یاد کرد.

***ولی‎الله رستمی‌نژاد

وی فوق‌لیسانس زبان خارجه دانشگاه تهران و دستفروش معروف خرم‎آباد است که بدون داشتن ستاد انتخاباتی و فقط با یک بنر به عنوان نفر اول به شورای شهر خرم‎‎آباد راه پیدا کرده است.

***مازیارتوکلی

وی جوان روشندلی است که توانسته با کسب بالاترین رای در انتخابات شوراهای شهر سنندج پیروزی را از آن خود کند.

***محمدحسن علیپور

وی رفتگر 42 ساله‎ای است که با شعار " از مردم برای مردم" در انتخابات شورای شهر رشت دررتبه پنجم قرار گرفت.

علیپور مدرک لیسانس روابط عمومی دارد و بعد از پیروزی در انتخابات شوراها تاکید کرده است کخ رفتگری را ادامه می‎دهد و با لباس پاکبانی در جلسه شوراها حاضر خواهد شد.

وی تاکید دارد که هزینه زیادی برای انتخابات نکرده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها