احزاب اصلاح‌طلب مستقل از شورای سیاستگذاری لیست انتخاباتی می‌دهند؟/ صوفی: امید داریم ایرادها رفع شود

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: از گذشته تاکنون انتقاداتی به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان توسط احزاب وجود داشته که امید به رفع ایرادها و اصلاح آن‌ها داریم.

احزاب اصلاح‌طلب مستقل از شورای سیاستگذاری لیست انتخاباتی می‌دهند؟/ صوفی: امید داریم ایرادها رفع شود

علی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های حزب متبوع خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حرکت جبهه‌ای اصلاح طلبان حضور داریم و در این قالب فعالیت انتخاباتی خود را ساماندهی می‌کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر به عنوان عضوی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تلاش می‌کنیم در راستای سیاست ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های این نهاد فعالیت داشته باشیم.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: حزب پیشروی اصلاحات جزء ۳۰ حزب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است که تمام این اعضا عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هم هستند.

وزیر تعاون دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که ارائه لیست توسط شورای عالی در چه زمانی اتفاق می‌افتد؟ اظهار کرد: انتخابات در دوم اسفند برگزار می‌شود و زمان ثبت نام یک ماه قبل از تاریخ برگزاری انتخابات است که بعد از آن نوبت به اظهار نظر شورای نگهبان می‌رسد، سپس فعالیت ما برای بستن لیست شروع می‌شود و آن‌هایی که تایید صلاحیت شده اند برای ارائه لیست مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فعال سیاسی اصلاح طلب درمورد زمزمه جدایی برخی احزاب اصلاح طلب از شورای عالی و ورود مستقلانه به انتخابات، تصریح کرد: چنین چیزی را تایید نمی‌کنم، زیرا هیچ حزبی به صورت مستقل نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و امیدی به پیروزی داشته باشد، چرا که قبلا هم این موضوع آزمایش شد و به نتیجه نرسید، بنابراین حزبی به دنبال ارائه لیست مجزا از شورای عالی نیست.

وی افزود: از گذشته تاکنون انتقاداتی به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان توسط احزاب وجود داشته که امید به رفع ایرادات و اصلاح آن‌ها داریم.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی بر تغییر هیات رئیسه و رئیس شورای شهر تصریح کرد: در جلسات شورای عالی و شورای هماهنگی به صورت مرتب حضور دارم، اما چنین بحثی اصلا مطرح نشده است.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اصلاح ناطلب
    0

    شما روحانی را دو دوره با دوز ؛وکلک به مردم غالب وفسادودزدی رابه حدبی نهایت رسانده با زباپروروی ووقعات تمام دم از لیست وانتخابات می زنید توهم لنگه صفدرخان حسینی ازسفره جامانده می خواهی خودت رابرسانی مثل دبیرامنیت ملی خدارحم کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها