به نصری گفتم مرد باش و پشت تلفن تهدید نکن

امانوئل فریمپونگ بازیکن سابق آرسنال علیه هم‌تیمی فرانسوی‌اش در این تیم، سمیر نصری دست به افشاگری زده و از او به عنوان قلدری بی‌اخلاق یاد کرد.

به نصری گفتم مرد باش و پشت تلفن تهدید نکن

امانوئل فریمپونگ، هافبک غنایی سابق آرسنال می‌گوید سمیر نصری، بازیکن فرانسوی‌ای که با او در آرسنال همبازی بوده علیه او قلدری می‌کرده و تمام مدت در تلاش بوده جو رختکن آرسنال را علیه او بشوراند. فریمپونگ می‌گوید به دلیل تجربه‌ای که از اخلاق سمیر نصری دارد هرگز برای او احترامی قائل نخواهد شد.

فریمپونگ که در 27سالگی از فوتبال بازنشسته شده از پرورش یافتگان آکادمی جوانان آرسنال است. این هافبک غنایی اولین بار در سال 2011 توانست با پیراهن توپچی‌ها در لیگ برتر برای تیم اصلی باشگاه به میدان برود. فریمپونگ در آن زمان در آرسنال با سمیر نصری فرانسوی همبازی بود ولی چیزی نگذشت که بین این دو بازیکن برخوردها و درگیری‌های متعددی پیش آمد و رابطه آنها به خصومت تبدیل شد.

فریمپونگ می‌گوید در دومین بازی‌اش برای آرسنال که در مقابل لیورپول برگزار شده بود، نصری با بی‌رحمی او را عامل شکست آرسنال معرفی می‌کند. فریمپونگ در این باره گفت:" بعد از بازی همه به رختکن آمدیم و آرسن ونگر ساکت بود. بعد سمیر نصری جلوی همه ایستاد و گفت آن بازی را به خاطر من باخته‌ایم. با خودم می‌گفتم آخر یک بازیکن حرفه‌ای چرا باید یک فوتبالیست جوان را در دومین بازی‌اش اینطور خراب کند؟".

بعد از انتقال سمیر نصری به منچسترسیتی دعوای این دو ادامه می‌یابد. فریمپونگ می‌گوید:" یک روز در تمرین آرسنال بودم که الکس سونگ با تلفن آمد و تلفن را به من داد. پشت خط سمیر نصری بود که داشت تهدیدم می‌کرد چون بعد از پیوستنش به منچسترسیتی در توییتر یک پیام درباره او گذاشته بودم. گفتم من کسی نیستم که از تو بترسم. اگر می‌خواهی مثل مرد بیا تا مشکل را بین خودمان مردانه حل و فصل کنیم".

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها