تعجب رونالدو از عدم انتقال ستاره پرتغالی به منچستر

برونو فرناندز ستاره 24 ساله اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی پرتغال تابستان امسال مورد توجه منچستریونایتد بود ولی این انتقال صورت نگرفت.

تعجب رونالدو از عدم انتقال ستاره پرتغالی به منچستر

برونو فرناندز با 24 سال سن توانسته در اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی پرتغال خوش بدرخشد و توجه باشگاه های بزرگ را به خود جلب کند. تابستان امسال تصور می شد او در نهایت راهی منچستریونایتد شود. شیاطین سرخ چندین دور مذاکراتی با اسپورتینگ داشتند ولی توقعات مالی بالای باشگاه پرتغالی مانع نهایی شدن انتقال شد و با بسته شدن پنجره خرید بازیکن در انگلیس، جذب فرناندز نیز منتفی شد. روز گذشته آاس ادعا کرد که اسپورتینگ اخیرا فرناندز را به رئال مادرید پیشنهاد داده است.



کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم ملی کشورش به برونو فرناندز نیز اشاره کرد و گفت:« ما در تیم ملی استعدادهای بزرگی داریم. بازیکنان جوانی چون ژوائو کانسلو و نیز برونو فرناندز که تعجب می کنم چگونه جدایی او از اسپورتینگ منتفی شد. گمان می کردم او به منچستر خواهد. با برونو صحبت کرده ام؛ چرا که کاپیتان تیم ملی هستم و دوست دارم به بازیکنان جوان تر کمک کنم؛ همانطور که به من در تیم ملی کمک شده بود.

نسل فعلی تیم ملی پرتغال، نسل فوق العاده ای است اما این کافی نیست چرا که خودشان هم باید اراده کنند و برای پیشرفت قدم بردارند. یکی از راه ها حضور در لیگ های معتبر و باشگاه های بزرگ است. در چند سال اخیر، جو تیم ملی بسیار خوب بوده و همه لذت برده ایم. این جو را باید مدیون فرناندو سانتوس مربی خودمان باشیم.»

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها