آرشاوین: جانشین آرسن ونگر بودن خیلی سخت است

آندری آرشاوین، ستاره سابق آرسنال می‌گوید کار اونای امری در این باشگاه بسیار دشوار است چرا که او جانشین اسطوره‌ای به نام آرسن ونگر شده است.

آرشاوین: جانشین آرسن ونگر بودن خیلی سخت است

آندری آرشاوین، ستاره سابق آرسنال می‌گوید پر کردن جای خالی آرسن ونگر، سرمربی اسطوره‌ای آرسنال کار فوق‌العاده سختی است و به همین علت است که اونای امری در این تیم کار دشواری در پیش دارد.

آرسنال در تابستان 2018 بعد از 22 سال برای اولین بار شاهد تغییر سرمربی خود بود و آرسن ونگر، سرمربی اسطوره‌ای این تیم باشگاه را ترک کرد تا یک سرمربی اسپانیایی به نام اونای امری جانشین او شود.

امری در اولین فصل حضور در امیریتس نتوانست آرسنال را به لیگ قهرمانان بازگرداند ولی هواداران این تیم نسبت به سرمربی جدید خود احساس مثبتی دارند و منتظر تماشای عملکرد او و تیمش در فصل جدید هستند. به خصوص با توجه به اینکه توپچی‌ها امسال تابستان در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته‌اند.

آندری آرشاوین، ستاره سابق آرسنال در این باره گفت:" جانشین کسی شدن که بیشتر از 20 سال هدایت آرسنال را به عهده داشته خیلی سخت است. برای همین است که معتقدم اونای امری در وضعیت خوبی قرار ندارد. ولی او در سال اول چندان بد نبوده. امری در حال ساختن تیم است و به زمان نیاز دارد. امیدوارم او خوب کار کند و موفق شود".

ستاره روس سابق آرسنال در ادامه گفت:" به نظر من هدف واقع‌گرایانه برای آرسنال امسال این است که جزو چهار تیم اول لیگ برتر باشد چون منچسترسیتی و لیورپول خیلی قوی هستند و این دو تیم شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند".

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها