توصیه های اوزیل به بازیکنان جوان آرسنال

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال به بازیکنان جوان این تیم گفت مهم ترین موضوع باور به خودتان و لذت بردن از فوتبال ​​است.

توصیه های اوزیل به بازیکنان جوان آرسنال

این ستاره 30 ساله دوران درخشش خود را در شالکه و از سال 2006 آغاز کرده و در ادامه برای تیم هایی چون وردربرمن، رئال مادرید و آرسنال به میدان رفت. مسوت اوزیل در طی دوران حرفه ای خود موفق به فتح لالیگا، کوپا دل ری و جام جهانی 2014 شده و حالا وی راه و رسم موفقیت را به بازیکنان جوان آرسنال توضیح داده است.

مسوت اوزیل گفت: "من فقط می خواهم بگویم مهمترین موضوع این است که به خودتان باور و اعتقاد داشته باشید. البته شما روزهایی را پیش رو دارید که شرایط اینگونه پیش نمی رود، اما باید به خودتان ایمان داشته باشید و به تلاش خود ادامه دهید و مهمترین موضوع این است که از فوتبال بازی کردن لذت ببرید.

اگر از فوتبال لذت نبرده و مغلوب شوید، ناامید خواهید شد. اما به حرف کسی گوش ندهید زیرا خودتان می دانید که چقدر خوب هستید. پس به خودتان ایمان داشته و از فوتبال لذت ببرید."

مسوت اوزیل در مورد نخستین تجربه خود برای حضور در رختکن شالکه نیز گفت: "من فقط نگاه کرده و فکر می کردم که خدای من، اکنون من اینجا هستم و حالا باید کیفیت خود را نشان دهم. در خاطر دارم بازیکنانی چون حمید آلتین تاپ، ملدان کراستاسیچ، مارسلو بوردان، لینکولن، جرارد آساموا و کوین کورانی، این بازیکنان به من کمک زیادی کردند و اینگونه نشان دادن استعدادم در زمین برایم آسان تر بود زیرا همه این بازیکنان به من خیلی کمک کردند. آنها پشت سر من بودند و من توانستم فقط از فوتبال بازی کردن لذت ببرم."

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها